Kankam - Hayat

17 0 0
                                    

Annem gelmeden önce abimin odasından çıktım.

Hayatlar bize gelecekti. Odama geçip Hayat'a mesajınızı başladım.


Gönderilen kişi - Vanilya'lı Pudingim

Gönderen kişi - Çikolata'lı Puding

Çikolata'lı Puding - Knk nerde kalmadı annem birazdan ona yardım etmiyorum diye melehatları yerine komşunun kızılcık kutlamaından kendine kızılcık sopası yapıp gelecek haa

                                                                                                                       Gönderen kişi - Vanilya'lı Pudingim

-Knk babamın hastanede acil bir işi çıktı. 70-75 yaşlarında bir hastanın beyninde tümör çıkmış.Adam çok yaşlı olduğu için ölme riski yüksek kaliteli hastanenin en iyi beyin cerrahisi.

Gönderilen kişi - Vanilya'lı Pudingim

Gönderen kişi - Çikolata'lı Puding

Çikolata'lı Puding - Çok geçmiş olsun knk.Tamam anneme haber veriyorum.

                                                                                                                      Gönderen kişi - Vanilya'lı Pudingim

-Knk annene de boşuna yormasın kendini kadıncağız. Ben Ahmet amcadan kızılcık sopası alırim ona alır.

Gönderilen kişi - Vanilya'lı Pudingim

Gönderen kişi - Çikolata'lı Puding

Çikolata'lı Puding - Knk istersen kaşınma hazır geliyorsunuz senin için kötü olmasın.

                                                                                                                     Gönderen kişi - Vanilya'lı Pudingim

-O zaman bende onu ihtimale karşı kendime alırım o kızılcık sopasını.Maalum senin gibi biriyle arkadaş olunca insanın tedbirli olması gerekiyor.

Gönderilen kişi - Vanilya'lı Pudingim

Gönderen kişi - Çikolata'lı Puding

Çikolata'lı Puding - O zaman sana tavsiyem hiç gelme. Kendinide yorma, benide yorma.

                                                                                                                       Gönderen kişi - Vanilya'lı Pudingim

-Zaten Ahmet amcalar evde yokmuşki.

Gönderilen kişi - Vanilya'lı Pudingim 

Gönderen kişi - Çikolata'lı Puding

Çikolata'lı Puding - OOOOOhhhhhhhhhh canımada deyyysin.

 Kapı çalmıştı evdekilere ben bakarım dedikten sonra koşarak kapıyı açtım. Gelenler;Mert abi,(memocan abi) Doğukan abi (doğuçay abi), Hayal'ın annesi Neriman Teyze ve adı lazım değil knkam.

Ben- Hoş geldiniz

Neriman Teyze-Hoşbulduk kızım annenler nerede?

Ben-Onlar abimin odasındalar şu an abimin valizlerini hazırlıyorlar.

Beniman teyze ile ilgili Hayat çoktan benim odama geçmişti.Neriman teyze 'Tamam bende göre yanına geçeyim'dedikten sonra bende odama geçtim.

Ben-Ooooo Kızılcıklı şerbet hanım.

Hayat-kızılcıklı şerbet demişken, harbiden hava çok sıcak knk.Şöyle soğuk bir Kızılcık şerbeti var mı?

Ben-Elbette hanım efendi hazır Kızılcık şerbeti içmişken yanınadağında en şerbetlisinden 5 kardeş istermisiniz?

Hayat-Şerbeti az olsun lütfen-

Hayat daha cümlesini tamamlayamadan kafasına bi tane indiriverdim.

Hayat'la tanışmamız hastanede başlamıştı.İkimizde aynı gün doğmuştuk, annelerimizde doğduğumuz gün hastanede tanışmış ve hemen kaynaşmıştı. Kendisi bir süper zeki akıl İroniğine sahip olduğu için matematik dersinden ya 90 ya da 95 alıyordu.O matematik sorularını çözerken bende onu ilk defa uzaylı deniz atı görmüş oppa gibi izliyordum.

  Ve birde Justine BİEBER hayranıdır.Hayır yani ne buluyor bu Çarliston BİBER'de anlamıyorum.Oda'nın onun yerinde posterleri, çalışma masasının altındaki çekmecesinde kasetleri, gardrobunda tişort'leri ve sayamadığım daha birçok eşyası var.

Meteor LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin