Haince Bir Kardeş Şaka'sına Var Mısın?

17 0 0
                                    

Aslında ben Çarliston BİBER'e laf atıyorum ama bende Ralf JAVOİSS'den hoşlanıyorum.Bence diğeri gibi dolmalık biber değil.

Hayat ile biraz sohbet ettikten sonra abim'lerin yanına geçmeye karar verdik.Tam odamdan çıkarken aklıma haince bir kardeş şakası geldi.Sırıtarak Hayat'a döndüm,o bu sırıtmamı nerde görse tanırdı ve abime şaka yapacağımızı anladı.

Hayat-Söyle bakalım pikaçu aklından ne türlü oyunlar dönüyor?

Ben-Şöyle en ballısından bir kardeş hesaplamasına var mısın?

Hayat-Biz ne günler için burda duruyoruz.Sorduğun kabahat kaadişim.

Oda benimle beraber sırıtmaya başladığında planı anlatmaya başladım.

Plan şöyleydi,abimin kendi seçtiği üniversiteye gideceği için Begüm denen şeytana pabucunu ters giydirten sarı çiyanda abimle beraber aynı üniversitede okumak için çeşitli bahaneler üreterek abimlere yalan söyleyerek onlarla gelmek isteyeceğine adımın Hayal olduğuna emin olduğum gibi bunada eminim.Üniversite yatılı olduğu için abimler sadece hafta sonları kiraladıkları eve geçebilecekler bu yüzden bavullarının yarısından fazlası üniversitedeki kalıcakları odada olacaktı.Ee bizim sarı yelloz da canı sıkılmış numarası yaparak abimlerin odasına sohbet etmek için girecektir.Ya da abimlerin odada olmadığı boş bir zamanda odaya girerek abimin bavullarını karıştıracaktır.Bizde Hayat ile beraber bir daha abimin eşyalarını karıştıramasın diye abimin bavullarının içine benim gerçeğinden bile ayırt edemediğimiz oyuncak akreplerimden koyucaz.Ama bu valizi sarı yelloz açmadan önce abimin açma olasılığı çok yüksek olduğundan akrepleri koyduktan sonra Memocan ve Doğuçay abiye söylemeliyiz,onlar abim için valizdeki eşyaları boşaltır ve içinde sadece akrepler kalır.

Begüm'ü hiç sevmiyorum hatta hiç ne kelime ondan  nefret etme boyutuna geldim yaa!

Abim ile lise 9. sınıfta tanışmışlar.Bu sarı yellozumuz (yellozumuz nerden çıktı lan Allah korusun)Bir arkadaşıyla konuşurken cebindeki cüzdanı düşürmüş bunu gören iyilik kelaynağı abimde düşürdüğü cüzdanı alıp ona vermiş.Artık kız bundan nasıl etkilenmişse yanından ayrılmak nedir bilmiyor.Mesela abimler gezmeye gittiklerinde bizde Hayat ile onlarla gidiyoruz.Abimde gittiğimiz yerlerin fotoğraflarını instegram takipçilerin atıyor.Begüm denen kılkuyruk da abimin bir takipçisi olduğu için hemen hemen her gün nerelere gittiğimizi görüyor.Daha sonrada sanki tesadüfen karşılaşmışız gibi çaktırmadan bir şekilde bizi buluyor.Sonrada bunlar bir sohbete dalıyorlar size anlatamam.Görseniz abimin 1 dediğini 2 etmiyor.İşte bu benim çok komiğime gidiyor,abim bir şey söylese hemen 

 1.Aynen

2. Kesinlikle

3.Bu çok iyi bir fikir

4.Bencede

vb. birçok kelime kullanıyor ama hiç bir dediği şeyede itiraz etmiyor ya da tartışmıyor.

Ha bide bazı itici kız konuşma tarzı vardırya işte bu iticilik konusunda altın kelebek ödülünü kazanır.

Hanım efendinin canı sıkılır dudaklarını büzerek hemen 'yaa Oooğğuzzzz gel bir tatlım selfie çekilelim' der.(bu tatlım kelimesinide bir tek abim için kullanıyor dikkatinizi çekerim)

Benim KELGAŞUK imalatından çıkma abimde onu kırmayıp kabul ettiğinde(harbi abim çok mal bu konuda size katılıyorum evet) selfie'lerini çekildikten sonra' yaa Oooğğuzzzz(her zamanki gibi oğuz ismini uzatarak söylüyor)baak ben çoook güzel çııkmışşşım amma sen nedden bööyle çıktın' falan filan söylüyor işte ammmaaaaan hatırladıkça bi darlanma geliyor insana neyse.

1 GÜN SONRA

Dün Hayat ile beraber planladığımız şaka için çekmecemden oyuncak akrepleri alıp abimin valizlerinden bir tanesine yerleştirdikten sonra Memocan ve Doğuçay abiyede söyledik. Onlar ilk başta güldükten sonra bizim gibi Begüm'ü sevmedikleri için kabul etmişlerdi.Daha sonra abimler,Hayat ve ben toplanarak bir selfie çekildik.Annemler yardım etmemiz için bizleri çağırdığında hemen yanlarına gitmiştik.Hep beraber abime lazım olabilecek eşyalarıseçerek ilk önce valizlere yerleştirdik,hemen ardından annem abimlere yolluk için sabah erkenden yoğurmuş olduğu hamurdan poğaça,kurabiye vb. şeyler yapmaya başladı.Annem ile Neriman teyze yemekleri hazırlarken bizde mutfakta yanlarına geçerek masaya oturmuş Hayat ile beraber konuşuyorduk.Aslında konuşmaktan çok kavga ediyorduk neyin kavgasını ediyorsunuz diye sorarsanız Çarliston 'unmu yoksa  benim adını Atmaca koyduğum Ralf'ınmı daha yakışıklı olduğunu konuşuyorduk.(hadi ama yaa bunun kavgasımı yapılır tabiikide benim atmacam seninkine 1000 basar)en sonunda anneminkafası attı ve yoğurduğu hamuru bırakıp melehatları ile ikimizin peşine yattı biz Hayat ile evin içerisinde kaçacak yer ararken annemin özel terlikus nişancılığının kurbanı olarak ilk melehatı tamda popoma yedim.Hayat bana gülerken annem diğer melehatını bu sefer Hayat'ın poposuna attı(nooldu kızılcık hanım bana gülerken iyiydi) abimler düştüğümüz bu hale gülerken abime dilimi çıkardım o da bana dilini çıkardıktan sonra annem ikimizi mutfağa geri getirdi ve ellerimize hamuru tutuşturdu Hayat ile beraber poğaça yapmaya çalıştık. Gerçi Hayat gayet güzel yapıyordu ama ben dediğim gibi sadece yapmaya çalışıyordum en sonunda yaptığımız poğaçalar bittiğinde annem fırına koymak için bizden aldı.Poğaçalar piştiğinde Hayat'ınkiler çok güzel pişmiş yumuşacık olmuştu,benimkilere gelirsek dahali benim yaptıklarımı görende poğaça derse(düşünün yani ben bie bunların nasıl bir şekil olduğunu çözemedim)hepsini annem yemek gaplarına koyduktan sonra akşam olmak üzereydi babam abimleri arabayla Bursa'ya götüreceği için ilk önce babama daha sonrada abimlere sarılarak onları yola koyduk gerçi annemin abimden ayrılması çok uzun sürdü ama,annem ağlayarak'Ooyyhhhh bennimmm oooğğluşum büyyümüşşşte Bursa'lara üniversite okumaya mı gidermiş'(kaç tane Bursa varki anne)'Bak orda yaramazlık yapmak yok tamammı oğlum'(ulan sanki 3 yaşındaki uşağa tuvalet eğitimi vermeye çalışıyo)annem böyle biraz daha konuştuktan sonra abimde anneminher dediği şeyi onaylayıp(senide anlayabiliyorum abi zor iş)babamla arabaya bindikten sonra Hayat ile ben onların arkasından su dökerken resmen arabayı yıkadık burdan babamın küfürlerini duyabiliyordum. Hepimiz güldükten sonra eve geçtik.Bu akşam Hayat bizde kalıcaktı ve yaarın o lanet olası okul vardı.

Meteor LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin