Erkek Lisesi Miiiiii?

12 0 1
                                    

Hayat ile beraber benim odama geçmiştik.Çok yorucu bir gün olmuştu bizim için.Hemen yatağa atladım ve Hayat'da yanıma geldiğinde yatağın üstünde oturur bir  pozisyonda duruyorduk.

Hayat ile sohbet etmeye başlamıştık.

Hayat-Knk sence Justine BİEBER ile yaşıt olsaydık ve o da bizim gibi Türk olsaydı sevgili olabilir miydik?

Evet arkadaşlar konu yine Çarliston BİBER'e geldi gördüğünüz gibi.Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz.

Anormik-('Ulan sanki videosunu çekmişte millete gösteriyor.Kızım sen anlatmazsan insanlar ne yaptığınızı nerden bilecek')

Anormik-İlk defa doğru bir şey söylediği için onu içimden serçe parmaklarımla alkışladım(artık nasıl alkışladığımı siz düşünün canım)o da ilk defa onu tebrik ettiğim için havalanıyordu.Halla halla bunada bir şey demeye gelmiyor hemen götü kalkıyor.

Anormik'e eşek selamı ile elveda diyerek (evet Anormik eşek)Hayat'a döndüm.

Ben-Knk eğer televizyonlarda 'anasına bak babasını al 'kampanyası gördüysen neden olmasın.

Hayat-Hayır görmedim.Hem öyle bir kampanyamı var.Çok saçmaymış.

Ben-Demek ki olsanız bile çok saçma bir ilişkiniz olurmuş.

Ben gülerken Hayat olayı yeni çakmış olacak ki arkasında duran yastığı alıp bana attı.Ben de kendi arkamda duran yastığı ona attıktan sonra yastık savaşı yapmaya başladık.Evet bu yorgunluğun üstüne birde yastık savaşı yaptık.En sonunda ikimizde çok yorulunca yastık savaşına son verdik.Annem odamı gördüğünde (inşallah görmez) melehatlarını alıp mahallenin ortasında beni kovalamaya başlardı.Aklıma böyle bir ihtimalin olma olasılığının %100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 olması gelince Hayat ile odayı toplamaya başladık. İkimiz beraber yarım saat sonra odayı toplamayı bitirdiğimizde bizde bitmiştik.Hayat kendini koltuğa bırakırken (resmen 'ben yoruldum hayat' şarkısını söyleyecek kadar bitmiş bir şekilde) bende masamın üstünde duran tavşanım 'tavşi' yi yanıma alarak yatağıma havuza atlar gibi atladım.

Hayat'ın 5 dakika sonra telefona bir E-mail gelince telefonunu cebinden çıkartıp gelen mesaja bakmaya başladı.Açıkçası ikimizde mesajın instegram'dan geldiğini düşündüğümüz için pekte umursamıyorduk.Hayat gelen mesajı içinden okuduktan sonra ilk önce mesaja daha sonrada bana ağzını 2 metre açmış,göz lerinide pört letmiş bir şekilde bakmaya başlayınca ona anlamaz gözlerle bakmaya başladım.O da bu bakışlarımı anlamış olacak ki füze gibi uçarak yanıma geldi ve telefonunun ekranını bana çevirdi.Ben içimden ne olmuş olabilir ki en fazla'yeni bir zebra türü keşfedilmiş ama bunlar çizgili değilde benekli oldukları' haberini görmüştür diye düşünürken okuduğum cümlenin karşısında 'WHERE İS THE ADALET' diye bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.

Hayat ile birbirimize 5 saniye boyunca inanamaz bakışlar attıktan sonra ikimizde aynı anda cırlamaya başladık.bizim cırlamamızı duyan annem ise saniyesinde kapımızda bitmişti.Annem yüzünde korku,endişe,merak ve sinir olduğunu gördükten sonra kafasında duran tencereve elinde tutmuş olduğu yağlı tavayı gördükten sonra kendimi kahkaha atmamak için zor tutuyordum.

Meteor LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin