Annem bizim cırlayışımızdan sonra içeriye bir silahşör edasıyla girdi ve elindeki yağlı tavayı sallayarak konuşmaya başladı.Bizde ona ağzımız 2 metre'den 5 metre'ye uzamış bir şekilde bakıyorduk.
Annem-Kızlar ne oluyor bur da aşağıda hem yemek yapıyordum hem de kulağıma dayadığım telefon ile Sevim Halan'la konuşuyordum Hayal. Cırlama'nızla telefonu nasıl bıraktım da bu elimdeki tava ile koşarak geldim haberiniz var mı? o 12 saniye içinde size ne olduğunu düşünmekten kafayı sıyırıcaktım. Umarım mantıklı bir açıklamanız vardır.
Ben-Anne 1.si sadece elindeki tava ile değil bir de kafandaki tencere ile gelmişsin.Tencerenin neden kafanda olduğunu anlamadım ama neyse.2.si gerçekten mantıklı bir açıklamamız var.
Annem-Eveet devam edin.neymiş bu açıklamanız acaba.
Anneme elimde tutmuş olduğum Hayat'ın telefonunun ekran tarafını döndürerek yazıyı okumasını sağladım.Olayın ilginç yanı ise annem göstermiş olduğum mesajın hepsini okumuş olmasına rağmen yüzündeki 1 mimik bile hareket etmemişti.Bu ne demek oluyordu.Haberi var mıydı? her ne oluyorsa şimdi öğrenecektim.
Annem-Eee ne olmuş.Baban geldiği zaman konuşacaktık zaten sizinle Hayat kızım annen seninle konuşmadı mı?
Hayat-hayır bende şimdi Hayal ile okuyorum bu mesajı.
Ben-Anne ne oluyor.Ne demek 'Nadir Lise'si için başvuru'larınız kabul edilmiştir.'
Annem-Kızım ben,baban ve Hayat'ın anne ve babası sizin müdürünüz ile görüşmeye gittik.Adam artık dar'landı sizin yaptığınız yaramazlıklar ve yediğiniz disiplin cezaları yüzünden sizi okuldan atmadan önce bizim sizi okuldan almamızı istedi.Bizde başka bir çare bulamayınca kaydınızı sildirdikten sonra sizin için yeni bir lise aramaya başladık ama yediğiniz disiplin cezaları yüzünden hiç bir okul sizi kabul etmedi.Son çare olarak sizi bir erkek lisesine yazdırmaya karar verdik.
Annemin söylediklerini dinledikten sonra sinirlerim alt üst olmuştu. Ya bu erkek lisesi erkek.Bize orada Çin işgencesi çektirirler ya da daha da kötüsü bizi orada yerler,annemlerinde ruhu duymaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Lisesi
Teen FictionO gün üniversiteye gidecek olan abisini yolculayan Hayal aynı gün doğduğu ve doğdukları gün hastanede tanıştıkları anneleri sayesinde edindiği kankası olan Hayal ile 10. Sınıfta yapmış oldukları yaramazlık ve ağır disiplin cezaları için okuldan atıl...