12. ꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛ

1.2K 65 8
                                    

ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ

Nem érem el Minsun-t az előző este óta, pedig még korán reggel is belépek a ᴄʏʙᴇʀ ꜱᴇx-re, hátha valami véletlen folytán fent találom. De nem jön fel, se délelőtt tíz körül. Múltkor azt mondta, éjszaka nem alszik jól, ezért nappal pihen. Ha tényleg így van, esélytelen lesz, hogy még az este előtt tudjak vele beszélni.

Sunhee délben felhív, hogy megkérdezze, hánykor megyek át hozzá, mert akkor úgy áll neki a főzésnek. Azt hazudom, nyolc előtt biztosan nem, mert segítenem kell a srácoknak. Jó, ez részben igaz is, de biztos vagyok benne, hogy a hat srácból legalább négy már jóval nyolc előtt a világát sem fogja tudni. Gondolatelterelésként felöltözök, átmegyek Jimin-hez és szólok neki, hogy intézzük el most a bevásárlást. Hamar összekapja magát, a többiek addig leadják az igényeiket, majd a lehető legjobban rejtőzködve elindulunk a bolt felé.

- Engedj meg egy kérdést, de miért jöttél össze újra Sunhee-vel? - Jimin nem az a kertelős fajta. Amint kellő távolságra kerülünk a kollégiumtól, fojtott hangon vallatni kezd.

- Talán azért, mert még mindig szeretem? - nézek rá úgy, mintha nem lenne egyértelmű. Vagyis hát, annak kéne lennie.

- De hát megcsalt. Hogy szeretheted még őt ezután?

Lefordulunk egy másik utcára, nagyobb léptekkel haladunk. Agyalok, vajon hogyan mondjam meg Jimin-nek, mi a szitu. Felém nézeget, de szerencsére a napszemüveg és a maszk eltakarja előle az arckifejezésemet és én sem látom az ő értetlen vonásait.

- Az még nem jelenti azt, hogy kiszerettem belőle.

- Bízol benne? - fogós kérdés, Jimin, nagyon fogós kérdés. Beérünk az áruházba, szerzek egy bevásárlókocsit és megindulunk a sorok között.

- Úgymond tiszta lappal kezdtünk, szóval igen, bízom benne - itt átfut az agyamon, hogy vajon tényleg így van-e, de úgy döntök, nem most fogom megvitatni ezt magammal.

Jimin szerencsére a kezében lévő listán szereplő dolgokat kezdi összeszedni. A pizza rendelést Jin végül átvariálta, így most hét mirelit pizzával, tizennégy üveg soju-val és jó pár üveg sörrel állunk a kasszánál. Jimin a fejéhez kap, mint aki elfelejtett valami fontosat, majd ott hagy fél percre és egy üveg száraz vörös borral tér vissza. Komolyan, a detoxban fognak kikötni.

Kifizetem a végösszeget, elosztjuk a szatyrokat és a kollégium felé vesszük az irányt. A konyhában lepakolunk, bedobálom a pizzákat a fagyasztóba, aztán összedobok egy dupla sajtos szendvicset és a szobámba megyek.

Elő veszem az egyik hátizsákom, bele dobálok két pólót, alsóneműket és zoknikat, majd egy nadrágot is. Nem pakolok sok mindent, valószínűleg több ideig leszek meztelenül, mint ruhában. Megint csak szidom magam, amiért kis lépésekről papoltam, most mégis szexmaratonra készülök. De nem tudhatja az ember előre. A fiókomban lévő doboz óvszert is a táskába süllyesztem, leülök a gép elé és újból belépek a ᴄʏʙᴇʀ ꜱᴇx-re.

ᴄʏʙᴇʀ ꜱᴇx ✓Where stories live. Discover now