☆Pov Tae☆Am ajuns acasă, ma uit in dreapta mea si prințesa mea doarme, ies din mașină si ma duc in partea cealaltă si o i-au in stil mireasă, mergem in casa si o pun pe pat, vreau sa merg sa imi fac un dus dar ma trage ceva de mana, era Miru ce mormăie in somn sa stau cu ea, imi dau jos hanoracul, acum fiind într-un tricou, ma pun langa ea si o i-au in brațe, ea își pune capul pe pieptul meu si incepe sa vorbeasca.
- Tae, nu ma parasi, te iubesc foarte mult, daca pleci si tu nu mai am ce cauta pe lumea asta. *zice ea încet, eu o sărut pe frunte apasat*
- Nu te voi părăsi, esti perechea mea, te iubesc. *zic si adormim îmbrățișati*
☆Pov Miru☆
Imi deschid încet ochii, sunt in camera mea lângă iubitul meu in siguranța, stau si ma uit la el jucandu-ma cu o suvita de păr.
-TREZIREA PUTUROSI CE SUNTETI, VA BAT CU TIGAIA DACA NU VENITI ODATA LA MASA, E 14:30! *intra Alexis strigand la noi in cameră, imi întorc capul spre ea și ii arat cu mâna în semn ca ii voi tăia gâtul și ea iese repede afara, ma întorc spre îngerul meu care își deschide încet ochișori, imi zâmbește si eu il sărut, momentul e stricat de băiatul ăla de aseara care la omorat pe Sehun.
-LA MASA, ACUM! *striga el si Tae e direct în picioare, eu nu făceam nimic, ma uitam la ei cum se holbau la mine, ma ridic si eu leneș si ma duc la baie, imi fac rutina si cobor jos sa mănânc, toți erau acolo (adica: Jimin, Yoongi, Iza, Demi, Hobi, Alexis,Jungkook, Tae și Jin), ma pun la masă lângă Tae si incep sa fac cunoștință cu Jin, e de treabă, am văzut că Alexis se cam uita după el, le-ar sta bine împreună, gândurile mele sunt distruse de vocea lui Tae care ne zice ca merge sus sa se schimbe, m-am dus si eu sa ma schimb, mi-am luat hainele și l-am lăsat pe Tae sa se schimbe in camera mea, eu m-am dus în baia de pe hol, ma schimb si cand vreau sa imi iau tricoul de pe masuta micuța din baie, cineva intra peste mine, acel cineva era Taehyung cu un zâmbet mai pervers, ma uit la el putin speriată pentru ca nu m-am așteptat si nervoasă ca nu a batut la usa, el vine spre mine si ma îmbrățișează, mâinile lui acum fiind pe talia mea, incepe sa ma sărute flămând dorința vazandu-se in ochii lui, ma uit la el câteva secunde si dupa il sărut înapoi la fel de flămând neobservat ca si el a ajuns fara tricou.
- Bebe, facem dus împreună? *Ma Întreabă el, eu irosesc si dau incep din cap afirmativ*Cuvinte ,babygirl,cuvinte. *zice el senzual*
- Da vreau, Daddy, vreau sa facem duș împreună. *zic eu si el in a doua secundă ma dezbracă, la fel facand si cu el, am intrat in dus si am inceput sa ne sarutam flamand, nimic mai mult*
Stiu ca e scurt dar cand am ideei o sa mai postez