19

301 12 0
                                    


Am terminat de mancat si am mers in camera impreuna cu Tae, m-am schimbat si m-am aruncat in pat obosita la fel facand si el, am stat putin cu ochii inchisi dar am simtit cum Tae incepe sa ma surute pe gât, mainile lui acum fiind pe talia mea si tagandu-ma mai aproape de el, eu imi las mai pe spate capul ca sa ii fac loc, el se urca peste mine si imi da tricoul jos, la fel facand si cu sutienul, incepe sa imi sarute abdomenul si sâni, facand niste semne frumoase.

Il opresc si ma pun peste el, zambeste pervers si ii dau jos tricoul incepand sa ii fac si eu semne, am inceput sa ma joc cu, cureaua de la pantaloni lui pana am dat-o jos impruna cu pantaloni, mi-am dat si eu jos pantaloni, incep sa il sarut pe abdomen in jos pana la banda boxerilor, ii dau jos si ii fac un blowjob, el gemand infundat, asta excitandu-ma si mai tare de cat eram deja. Isi da drumul si eu inghit tot lichidul, se pune peste mine si imi da si ultima vestimentație jos, acum amândoi fiind expuși.

Intra in mine fara sa ma anunte asta facandu-ma sa tip destul de tare, imi pun mana la gura stiind ca tot grupul nostru de prieteni ,,cuminti" e jos, el rade incet si face miscari mai agresive, eu incercand sa nu gem, el vazand asta incepe sa ma sarute. Dupa ce ne dăm drumul amandoi mergem la baie si facem un dus, ne intoarcem inapoi in camera si ne punem la culcare.

Dimineata...

Ne-am trezit si am hotarat sa mergem in parc,nu inainte sa mancam si sa ii anuntam pe ceilalti, acum suntem in parc, ne plimbam, ma uitam la o cladire care nu e foarte departe de noi si am observat o persoana cu un pistol cu laser care e indrepta spre Tae, cand sa traga..........eu m-am pus in fata lui si ma nimerit pe mine, acum vad doar negru, ce am auzit au fost urletele lui Tae si sirene de salvare.

☆Pov Tae☆

Nu pot sa cred ca acum stau langa patul de spital unde ea e in coma, am tinut-o de mana mereu, docorii au spus ca nu ii mai da multe sanse, nu inteleg ce sa intamplat, de ce sa pus in fata mea, eu trebuia sa fiu in locul ei nu ea, acum ea poate nu se mai trezeste, vreau sa ii aud vocea, sa imi zica ca e bine, nu are cum sa moara, a fost prea buna pentru lumea asta.
Acum ea e palida si rece, arata ca o fantoma dar tot frumoasa e.

Trezeste-te te rog, daca tu pleci plec si eu.

☆Pov Kai

-Esti prost, cum ai putut sa o omori pe fata, ti-am zis Kai, omoara baiatul nu fata, si te-a mai pus astia ca șef.

-Nu e vina mea, l-am tintit pe baiat dar proasta aia ma vazut si sa bagat in fata lui, sa mori pentru ala, pff.

-Acum ce ne facem, o sa ne omoare Taemin.

-Stiu, Xiumin ,o sa vad eu ce o sa fac, poate ne iarta daca ii omoram prieteni fetei.

-Bine, cum zici tu, dar maine trebuie sa ii zici.

-Da da, o sa ii zic acum lasă-mă să fac un plan pentru micul grup de prosti.

•••

Kai

Xiumin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Xiumin

Xiumin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Pam pam pam, ce credeti ca se va întâmpla?(va intreb ca sa primesc si eu ideei, nu prea mai am, de aia postez cam rar)

《Povestea noastra》FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum