20

288 14 1
                                    

necorectat

Stau de 2 saptamani langa ea in spital si nu sa trezit,  toti suntem ingrijorati, doctorii au zis ca daca nu se va trezi intr-o saptamana o vor deconecta de la aparate, trebuie sa fac ceva dar nu pot, te rog trezeste-te. Azi m-au convins Jimin cu Yoongi(din cate am inteles e defapt Yunki sau ceva de genul, eu il las asa cum stiam), acum suntem la o cafenea, vreau sa ma intorc la ea simt ca ceva se va intampla si daca se trezeste vreau sa fiu acolo, m-am ridicat de la masa si am mers pana la baie, ma spal pe fata dar cineva imi pune o carpa la gura si acum vad doar negru si nu ma pot misca.

Pov Kai

In sfarsit l-am prins si pe asta, am hotarat cu Taemin ca ne iarta daca il prind doar pe Taehyung, acum sunt in drum spre fabrica veche unde ma asteapta .  E la iesire din oras,dureaza o ora pana acolo.

Am ajuns si am intrat,pe Taehyung l-am lasat in masina, o sa ma duc dupa el mai tarziu.

-Buna, prietene. *zice el cu un ranjet pe fata, eu imi dau ochii peste cap*

-Lasa-ma cu prietenia asta, baiatul e in masia, acum pot sa imi traiesc si eu viata? *il intreb plictisit*

-Sa il vad si dupa mai vedem. *zice el si iese afara eu fiind dupa el, peste tot erau politisti, in sfarsit am putut sa il prind si eu pe asta, a da, sa va explic, sunt politist suba-coperire, il urmaresc pe Taemin de ani de zile si am facut un plan sa intru in micul lui ,,joc'' , acum vad cum el se intoarce spre mine si se uita dezamagit si nervos, eu ii zambesc si vad cum ii pun catuse si il baga in duba ca sa il duca la inchisoare, mai ramane Xiumin, ala e usor de prins, acum trebuie sa il duc pe Tae la spital, probabil i sa trezit printesa si am de dat explicatii*

Am ajuns la spital si i-am povestit tot si mi-am cerut scuze ca am impuscat-o pe Miru, dar nu am putut sa imi distrug acoperirea, Xiumin era lamga mine cand am vrut sa il impusc, el a inteles dar inca era speriat ca nu se va trezii fata. Eu am plecat spre casa ca sa fac un plan sa il prind pe Xiumin, sper ca nu si-a dat seama de ce am facut. 

pov Miru

Inca vad tot negru dar aud ce e in jurul meu, nu ma pot misca sau vorbi, doar auzi, am auzit conversatia intre Kai si Tae, nu imi vine sa cred. Vreau sa ma trezesc odata si sa pot sa il i-au in brate pe Tae si pe ceilalti!
O lumina alba imi apare in fata, vad ca sunt intr-o camera  de spital, ma uit in jur si observ ca sunt inconjurata de toti prietenii mei, Tae e pe scaun si ma tine de mana, cand ma vede i sa luminat fata.

-T.Tae?

-Iubire, te-ai trezit, vai nu pot sa cred. *zice si ma ia in brete, plange, ma uit in jur si vad ca toti plang* 

-C..Cat am dormit? *intrebe eu abea vorbind*

-2 saptamai, dar acum te-ai trezit si asta e bine, Jin, du-te cheama doctorul.*zice Tae si Jin parca o zburat pe usa* Tu, nu te forta sa vorbesti, odihneștete.* imi zice si arata periculos cu degetul spre mine*

Am mai stat putin si a venit doctorul, am ramas doar cu el si Tae in salon, imi facea niste analize si mi-a zis ca dupa 24 de ore pot plec acasa.

Da, l-am facut bun pe Kai, imi e mila de el ca l-am tot facut rau(mai am o carte in care apare el ca personaj negativ) si e biasul meu din Exo, asa ca, Kim Jong-in politist suba-coperire:)))

《Povestea noastra》FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum