17

324 12 5
                                    

☆Pov Hobi☆

O stiu deja pe Demi de mult timp si am inceput sa tin la ea mai mult, toți ne zic ca ne comportăm ca un cuplu, dar nu suntem, eu as vrea sa ii spun ca o plac, nu, o iubesc dar sunt prea speriat de ce va raspunde, azi am ore de dans si Demi ma însoțit, am invatat-o si pe a ea sa danseze, acum am rămas doar noi in sala si am hotarat sa incercam împreună un dans, e unul putin mai lent, am inceput sa ne mișcăm si dintr-o data Demi se împiedică si pica pe jos, si-a sclantit glezna, am luat-o in stil mireasa si am pus-o pe o bancă, m-am dus si am luat gheata si am pus pe glezna ei rănită, ea stă cu piciorul pe picioarele mele si suntem destul de aproape unul de altul, imi ridic privirea in spre ea si vad ca ea se uita la mine, am stat putin si ne-am uitat unul la altul, încet încet ne apropiem unul de altul, eu nu am mai rezistat si am sarutat-o, acum una din mâinile mele era pe obrazul ei, adancind sărutul, ne despărțim din sărut din cauza lipsei de aer si ne unim fruntiile, amândoi zâmbi si ne uitam unul in ochii celuilalt, o mai sărut odata scurt pe buze si ii zâmbesc.

- Nu sti cat am asteptat momentul asta. *zic eu si ii iau mâna între mâinile mele*

-Si eu la fel, toți mi-au zis ca semănăm deja cu un cuplu si ma simteam putin prost ca nu e adevărat, dar acum sunt cea mai fericita. *zice ea si ma îmbrățișează*

-Ar trebui sa ii mai ascultam pe nebuni aia. *zic si ea chicoteste, o iau in brațe și după o sarut* Vrei sa fi iubita mea? *O intreb eu incet si timid*

-Da! *zice si imi pune mana pe obraz ca imi dea un sărut lung pe buze*

Scurt, stiu, dar am facut inca un ship, aleluia!

《Povestea noastra》FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum