28

208 9 50
                                    

☆pov Miru☆

Au trecut deja 3 luni de la aflarea sarcinii mele, am fost de multe ori la doctor si totul e bine, peste cateva luni vom afla si sexul copilului, Alexis deja a aflat si va avea fata, Hyuna ne-a povestit despre ce sa intamplat cu Rm adica Namjoon si a intrat la BigHit ca viitor idol acum fiind Stagiar(cred ca asa se scrie), Jennie si iubita ei sunt foarte bine, iubita ei e o dulceață, Jimin si Yoongi au hotarat sa se casatoreasca, azi fiind nunta, eu ma pregatesc si il ajut si pe Jimin, dupa putin timp am terminat si trebuia sa plecam la biserica(o sa scriu cum stiu eu ca e o nunta, gen nushh ce traditi sunt in Coreea), Jimin era imbracat într-un costum alb si Yoongi in unul negru.

Dupa toata chestia cu biserica am ajuns si la restaurant, ne-am distrat, dansul mirilor a fost superb, la fel si al nasilor, eu cu Tae fiind in el, acum era aruncarea buchetului, eu nu am vrut sa ma duc dar Jimin ma convins si ma pus in fata fetelor ce erau acolo grămadă, cand se pregătea Jimin sa arunce buchetul se intoarce si vine la mine si mi-l dă, eu eram confuza dar am auzit in spate aplauze si urlete, m-am intors si am scapat buchetul pe jos de emoții, era Tae într-un genunchii cu o cutie in mana, stiam ca o sa faca pasul asta din cauza copilului dar tot am avut emotii.

Chestia cu buchetul e copiata, imi place prea mult ca sa nu o scriu in cartea asta.

-Miru, de cand te-am intalnit am simtit ca viata mea trebuie sa fie alaturi de a ta, ca trebuie sa avem o familie impreuna, deja asteptam un inger sa vina pe lumea asta, sti bine ca nu ma pricep la cuvinte si nici sa scriu un discurs, vreau sa iti pun doar intrebarea asta, ce o sa ne schimbe amîndurora viețile, vrei sa fi sotia mea? *spune el deschizând cutiuta, emotile auzidu-se pe vocea lui*

-Da da, normal! *zic eu etuziasmata cu lacrimi in ochii,el imi pune inelul,iar eu ii sar in brate si il sarut, el imi pune mana pe burtica si o mangaie, in jurul nostru se auzeau aplauze si plansete de bucurie*

☆Pov Iza☆

Dupa nunta am ajuns si noi acasa, a fost foarte frumos, noi toti stiam ce vrea Tae sa faca si ia iesit foarte bine, acum m-am aruncat pe canapea obosita fara sa ma mai schimb de rochie, asta facandul pe Jungkook sa chicoteasca, vine langa mine si zambeste, eu zambindui inapoi.

-Cred ca sunt pregatit. *zice el in șoaptă dint-odata, eu ma ridic si ma uit confuza, el scoate din buzunar o cutie, o deschide si acolo era un inel* Vreau sa imi petrec toata viata cu tine si vreau o familie cu tine, deci....Vrei sa te casatoresti cu mine? *ma intreaba si eu am incepun sa plang*

-Da. *zic si il i-au in brate uitand de inel, il sarut si dupa imi pune inelul, ma ia in brate si ma duce in dormitor*

☆pov Demi☆

-Ce obosita sunt! *zic si ma arunc in pat, Hobi facand la fel* Vreau sa fac un dus si dupa sa ma culc. *zic si ma ridic incet, Hobi tragandu-ma inapoi si ma saruta pe gât*

-Hai a facem dus împreună bebe. *zice el senzual la ureche mea si eu rosesc*

-Mmmm.bine... *zic si ma ia pe sus ducandu-ma in baie, ne dezbracăm si intram in dus, eu eram rosie la fata*

Eu stand cu spatele la Hobi, el incepe sa ma spele pe spate gel de duș, coborand cu mainile in jos, asta facandu-mi pielea de gaina, ajunge cu mainile pe talia mea si ma trage mai aproape astfel simtindu-i membrul excitat atigandu-mi fundul, ma intoarce si incepe sa ma sarute flămând, ridicandu-ma eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei lui el intrand agresiv in mine, eu gemand peste buzele lui.

☆pov povestioare adica Je☆

Toti aveau parte de placere in seara aceea, noul cuplu casatorit(Yoonmin), Hobi cu Demi, Iza si Jungkook(care au rupt al 8 pat), Jin cu Alexa(pe care o i-a usor din cauza sarcinii) Jennie si iubita ei, chiar si Hyuna cu Namjoon au trecut la nivelul asta.

Doar Miru si Taehyung dormeau îmbrățișati ca doi ingerasi ce sunt(cate-odata).







Dar nu toata lumea era fericita, cineva din întuneric era geloasă si facea un plan ca sa strice toata fericirea asta, ea nu mai avea pe nimeni si prietenii ei o cred curva la fel si părinții ei.
....
.......
....
Emma, fosta iubita a lui Namjoon si verișoara lui Taehyung încearcă sa strice aceasa fericire făcând un plan ce va ajunge la consecințe mari.

Hai ca am facut si asta, incepe drama, sper ca sunteti fericiti mai ales eomma si unnie(nu merge sa dau tag dar știți despre cine vorbesc, cred)

《Povestea noastra》FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum