-- ᴍɪᴄ, ¿ǫᴜᴇ́ ʜᴀᴄᴇs ᴀǫᴜɪ́? sᴇ sᴜᴘᴏɴᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴛᴇɴᴅʀɪ́ᴀs ᴀ ᴛ/ɴ.-- ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏ́ ᴀ ʀᴇɢᴀɴ̃ᴀᴅɪᴇɴᴛᴇs ᴇʟ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ.ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴀᴅᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴍɪʀᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ɪɴᴛʀɪɢᴀ.
-- ¿ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́?.-- ᴄᴜᴇsᴛɪᴏɴᴏ́.
ᴀɪᴢᴀᴡᴀ ʟʟᴇᴠᴏ́ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴀ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ, ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ɴᴏ ᴍᴜʏ ʟᴇᴊᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴇsᴛʀᴜᴄᴛᴜʀᴀ ʏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇ́s ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ᴄᴏᴍᴏ ɴᴏ ᴍᴜʏ ᴀ ʟᴏ ʟᴇᴊᴏs ᴜɴᴀ ᴏʟᴀ ᴅᴇ sᴏᴍʙʀᴀ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀʙᴀ ᴀ ɢʀᴀɴ ᴠᴇʟᴏᴄɪᴅᴀᴅ.
ᴇʟ ʜᴇ́ʀᴏᴇ ʀᴜʙɪᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴏ́ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sᴏʟᴏ ʙᴀsᴛᴏ́ ᴠᴇʀ ɴᴏ ᴍᴜʏ ᴀ ʟᴏ ʟᴇᴊᴏs ᴀ ᴄɪᴇʀᴛᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ᴘᴇʟɪᴠᴇʀᴅᴇ; ᴀᴄᴇʀᴄᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ɪɢᴜᴀʟ ғᴏʀᴍᴀ ᴀ sʜᴏᴛᴀ.
-- ¡Eʀᴀsᴇʀʜᴇᴀᴅ!.-- ɢʀɪᴛᴏ́ ᴊᴏᴋᴇ, ʏᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇʟ ʜᴇʀᴏᴇ.
ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴛ/ɴ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴏ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ sᴜ ғᴏʀᴍᴀ ᴇɴ sᴏᴍʙʀᴀ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴᴀ ᴇ ɪɴᴛᴇʀᴘᴜsɪᴇɴᴅᴏsᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀᴍʙᴏs ɢᴇ́ɴᴇʀᴏs ᴏᴘᴜᴇsᴛᴏs, ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴊᴏᴋᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴᴇs ᴅᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀsᴇ ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴏ ᴘʀᴏʙᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ.
ᴊᴏᴋᴇ ᴍɪʀᴏ́ ᴄᴏɴ ɪᴍᴘʀᴇsɪᴏ́ɴ ʟᴀ ғɪɢᴜʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴀ ᴘᴇʟɪʀᴏᴊᴀ, ᴍɪsᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀ sᴜs ʙʀᴀᴢᴏs ᴄʀᴜᴢᴀᴅᴏs ʏ ᴄᴇɴ̃ᴏ ғʀᴜɴᴄɪᴅᴏ; ᴛᴇɴɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴏs ᴄᴇɴᴛɪ́ᴍᴇᴛʀᴏs ᴅᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀ ᴄᴏɴ ᴊᴏᴋᴇ.
-- ɴ/ʜ, ʜᴀs ᴠᴜᴇʟᴛᴏ.-- ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ́ ᴄᴏɴ ᴇᴍᴏᴄɪᴏ́ɴ ᴊᴏᴋᴇ.-- ᴇsᴏ ɴᴏ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀsᴇʀ ᴛᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴇ ᴇɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.-- ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏ́.
-- ᴇʀᴀsᴇʀ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀʀᴀ́.-- ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴇʟʟᴀ.-- ɴᴏs ᴄᴀsᴀʀᴇᴍᴏs, ᴀᴜ́ɴ ɴᴏ sᴀʙᴇᴍᴏs ¡ᴘᴇʀᴏ ɴᴏs ᴄᴀsᴀʀᴇᴍᴏs!.
-- ᴇʀᴀsᴇʀ sᴇ ᴄᴀsᴀʀᴀ́ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ʏ ᴛᴇɴᴅʀᴇᴍᴏs ᴜɴᴀ ᴠɪᴅᴀ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ʀɪsᴀs.-- ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ́.-- ᴀᴅᴇᴍᴀ́s ¡ʏᴏ ʟᴏ ᴠɪ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ!.
-- Nᴏ, ¡ʏᴏ ʟᴏ ᴠɪ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ!.-- ʟᴀ ᴘᴇʟɪʀᴏᴊᴀ ᴀʙʀᴀᴢᴏ́ ᴀ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ.
-- ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴄᴇ́ ᴍɪ ᴅᴇʙᴜᴛ ᴅᴇ ʜᴇʀᴏɪ́ɴᴀ.-- ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴊᴏᴋᴇ, ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴇᴄᴀ ᴅᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛɪᴀ ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ᴛ/ɴ.
-- ¡ʏᴏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴜᴀ ʏ ᴇʀᴀ ᴍɪ ᴘʀᴏғᴇsᴏʀ ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀʟ! -- ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ́ ᴛ/ɴ.-- ᴀᴅᴇᴍᴀ́s ᴅᴇ ᴍɪ ᴘʀᴏғᴇsᴏʀ, ᴇ́ʟ ʏ ʏᴏ ɴᴏs ʀᴇᴜɴɪᴀᴍᴏs ᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀs ᴘᴀʀᴀ-
ʟᴏs ʟᴀʙɪᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏs ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴄɪɴᴛᴀs ᴅᴇ ᴀɪᴢᴀᴡᴀ, ᴠɪᴇɴᴅᴏsᴇ ᴀᴛʀᴀᴘᴀᴅᴀ ʏ ᴀᴘᴇɢᴀᴅᴀ ᴀ ᴇ́ʟ.
ESTÁS LEYENDO
✓✓ T H R E A D S ✓✓ [Aizawa Shota x Lectora]
Fanfiction- ¡La heroína T/a está aquí!. la historia avanzará conforme fluya la historia. Nada de esto se basa en el manga. tal vez un poco pero son capítulos pasados, probablemente.