~Caro's POV~
Morgen moet ik weer naar school. En daar heb ik zo geen zin in! Paar dagen geleden moest ik afscheid nemen van de liefde van mijn leven! Ik moest wel een beetje huilen. Ik hoop dat ik hem snel terug ga zien! "Caro?" "Ja?" "We moeten naar het station! We gaan Titin ophalen!" "Oké! Ik kom!" Vandaag gaan we Titin ophalen. Ze was op vakantie gegaan naar Oostende met Karel. Ik liep naar beneden en stapte in de auto.
~Vince's POV~
Vandaag ga ik verhuizen. "Papa?! Naar waar gaan we?!" Vroeg Vince ongeduldig aan Olivier. "Dat zal je wel zien jongen." "Ik zou het eigenlijk ook wel willen weten!" Zei Philippe. Ja, Vince heeft twee vaders. "Jullie zijn twee zagen!" Vince rolde met zijn ogen. "Kom! We gaan naar het station." "Het station?! Ik dacht dat we met de auto gingen!" Zei Philippe die ondertussen zijn jas aan deed. "Ze moesten de auto terug hebben." "We kopen een auto! Ik heb geen zin om er elke keer één te huren!" "We zien wel schat! Komaan. Straks zijn we nog te laat." Vince deed zijn jas ook aan en ze vertrokken met drie naar het station.
~Caro's POV~
Caro zat te wachten met haar mama, Kristel is niet dood in dit verhaal, op Titin en Karel. "De trein van de Ardennen komt aan binnen vijf minuten." Zei er iemand door de spreker. Dan ging de persoon verder: "De trein van Oostende komt aan binnen 5 minuten." Caro wachte nog eens vijf minuten. "Mama!" "Ja Caro?" "Kijk daar! Titin!" Caro liep naar Titin. Caro pakte Titin vast. "Dag Carolientje." "Ik heb je gemist!" Fluisterde Caro. "Ik jou ook!" Fluisterde Titin terug. De trein van de Ardennen was ondertussen ook al aangekomen. Ze zag iemand bekend eruit stappen. "Is dat- Vince!" Caro liep naar Vince. Vince keek blij als hij Caro zag komen aangelopen.
~Vince's POV~
We stapten net uit de trein toen ik iemand bekend zag. Een meisje met een dot en bril. Ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht. Ze kwam net aangelopen. Caro sprong in de armen van Vince. Caro en Vince kuste en knuffelde elkaar. "Ik heb je gemist mijn prinsesje!" "Ik jou ook!" Olivier kuchte een beetje. "Zeg!*slaagt Olivier zacht* Laat die twee is doen!" "We moeten wel nog naar ons huis eh!" Toen kwamen Kristel, Titin en Karel aangestapt. "Wie dat we hier hebben. Dag Olivier en Philippe!" "Dag Kristel!" Vince had zijn arm al rond Caro gedaan en Caro had de hare rond Vince gedaan. "Dan neem ik aan dat jij Vince bent..!" "Ja! En dan bent u, Titin?" "Ja! De oma van Caro." "De liefste oma ter wereld!" Zei Caro. "Kom we moeten gaan Caro'tje." "Nu al?!" "Ja Caro. Komaan!" "Ik kom al!" Caro gaf Vince nog een kus en liep naar haar mama. Titin zei nog tegen Vince: "Caro haar hart niet breken eh! Ik zie Caro niet graag met een gebroken hart." "Ik zal ze niet pijn doen! Daag!" Titin zwaaide en vertrok met de andere naar huis. Vince vertrok ook met zijn vaders.
Als Vince bij zijn nieuwe huis is
Het huis was groot. Het was dan ook een villa. "Wauw papa! Dit is mooi!" "Ik ben blij dat je het mooi vind!" Vince ging zijn kamer inrichten. Nadat hij zijn kamer had ingericht: "Papa?" "Ja jongen?" "Waar ga ik eigenlijk naar school gaan?" "Op het SAS!" "Het SAS?! Waar Caro naar school gaat?!" "Ja!" "O- Danku papa!!" Vince gaf Olivier een knuffel. Vince liep terug naar boven.
~Caro's POV~
Het is bijna 14u. Ik heb afgesproken met Camille. Camille is mijn bestie! (Ik weet het! Hier is het gewoon anders!!) Ik ben nu onderweg naar het park. Ik zag Camille zitten op een bankje. "CAM!!" Riep ik dan. "LIENTJE?!" Camille stond recht en liep naar mij toe. Iedereen noemt mij Caro, maar Camille wou mij altijd anders noemen. Dus ze besloot mij Lien te noemen. De twee gaven elkaar een lange knuffel. "Ik heb je gemist!" "Ik jou ook Cam!" De twee gingen zitten. "En?? Hoe was jou zomer?" "Leuk! Ik ben naar Spanje geweest!" "Echt?! Ik ben naar New York geweest!" Ik begon te lachen. "Heb je geen lief gevonden? Want ik heb je de hele zomer niet gehoord!" "Wel euhm.."
JE LEEST
Zomerliefde
RomanceKLAAR Een verhaal over Caro&Vince die elkaar hebben ontmoet tijdens de zomer en verliefd zijn geworden. Ze wonen alle twee in België maar niet in dezelfde provincie. Vince verhuist naar Antwerpen waar Caro woont. Maar hij moet al snel terug naar de...