~Yemi's POV~
~De volgende ochtend om 6:30~
Mijn wekker ging af. Ik sprong recht want ik wou naar Caro gaan! Ik zou echt blij zijn dat ik en Kyona samen zouden zijn! En zeker als Caro mij gaat helpen. Zij heeft Camille en Scott ook bij elkaar gebracht. Dat was vorig jaar. Wacht.. Ik vertel je het anders.
~Flashback~
~Camille's POV~
Ik en Caro hebben afgesproken vandaag. Ik moest haar iets belangrijk vertellen. De deurbel ging. Ik liep naar beneden en zag dat mama de deur al had open gedaan. "Lien! Hey!" "Hey Cam!" We gaven een knuffel. "Meisjes.. Ik ga even naar de winkel. Jullie redden jullie wel zeker?" "Natuurlijk!" "Dag Monique!" "Dag meisjes." En mama was de deur uit. "Oké.. wat moest je mij vertellen?" Vroeg Caro. Ik zag dat ze ongeduldig was. "Ik ben verliefd!" "Echt?! Op wie?!" "Je kent toch die nieuwe jongen in onze klas eh?" "Ja.. Scott Klijnen. Hij is euhm.. Mijn.." "Nee! Zeg niet dat hij je lief is!" Ik kreeg een gevoel van jalousie door me heen stromen. "Wat? Nee! Nooit!" "Wat is hij dan van je?!" "Hij is mijn neef." "Je.. wat?! Waarom heb je dat niet gezegd?" "Gewoon.. je hebt het ook nooit over hem gehad." "Zég!" We begonnen te lachen. "Maar.. Ik ben dus verliefd op Scott, of te wel je neef." "Wat? Nee? OMG!" "Wat 'OMG'?" "Scott hij is.. ook.. op jou!" "Wat?! Kon je dat niet eerder zeggen?!" "Zoals ik daarvoor al heb gezegd, je hebt het nooit over hem gehad." "Kan je me voorstellen aan hem?" "Weet je.. nee." "NEE?!" "Rustig! Ik heb een ander idee. Ik zeg dat ik met hem ga afspreken in het park bijvoorbeeld. Maar jij bent daar dan. Je zegt wat je voelt voor hem. En dan gaat hij dat ook zeggen. En voila!" "Zeker dat dat ga werken?" "Geloof mij.. Het werkt!" Ik begon te lachen. En ja het werkte ook. Camille en Scott zijn nu bijna 1 jaar samen.
~Einde flashback~
~Yemi's POV~
En nu hoop ik dat het bij mij ook werkt. Ik stapte naar beneden en ging meteen naar de keuken. Papa was waarschijnlijk al weg naar werk. En mama werkt thuis. Ik heb nog een kleine zus, Jessica. Jessica zit in het tweede leerjaar. En voordat werkt mama thuis. Ook voor mij natuurlijk. Mama kwam net van de trap. "Dag jongen." "Goeiemorgen mama!" "Wat ga je eten?" "Ik ga wel muesli eten." "Oké. Ik ga om zeven uur ons klein meisje wakker maken." "Oké!" Vijf minuten voor zeven uur kwam Jessica van de trap gestapt. "Goedemorgen!" "Ah.. Jessica.. je bent al wakker!" "Jep!" Ze zette zich over mij. "En Jessica? Over een jongen gedroomd?" Ik plaag haar daar nog al veel mee. "Yemi!!" "Wat? Ik vraag toch maar iets?" Ze rolde met haar ogen. "Moet jij eigenlijk al geen lief hebben?" Ik verslikte me bijna. "Pardon?" "Ja.. je bent al aan je laatste jaar van middelbaar bezig.. je hebt nog nooit een lief gehad." "En dan? Ik heb nooit de perfecte gevonden." "Het zal wel." Ik was ook net klaar met eten. Ik zette mijn kom weg en ging terug naar boven. Ik pakte mijn kleren. Een zwarte short met een gele t-shirt. Daarna keek ik hoelaat het was. Het was nog maar 7:04. Caro zou misschien nu pas wakker zijn. Ik besloot maar een berichtje te sturen.
~Swipe voor het berichtje~
Nadat pakte ik mijn kaften die ik nodig had en begon ik die in mijn boekentas te steken. Paar minuten later antwoorde Caro.
~Swipe voor het gesprek~Ik maakte mijn boekentas verder klaar.
~Caro's POV~
Yemi is vroeg wakker zeg. Ja niet moeilijk.. hij staat ook elke schooldag op om 6:30! Ik sta altijd om 7:00 op. Ik heb net ontbeten en nu ga ik me aankleden.
~Swipe voor Caro's kleren~Daarna keek ik naar de klok. Het was 7:37. Dan maakte ik mijn rugzak klaar. Toen was het 7:48. Net opdat moment ging de bel. Ik pakte mijn rugzak en ging naar beneden. Mama had Yemi binnen gelaten. Ik pakte mijn jas en deed die aan. Net als mijn schoenen. "Kom Yemi!" Hij knikte en hij deed de deur open. "Daaag!!" En daarna deed ik de deur dicht...
JE LEEST
Zomerliefde
RomanceKLAAR Een verhaal over Caro&Vince die elkaar hebben ontmoet tijdens de zomer en verliefd zijn geworden. Ze wonen alle twee in België maar niet in dezelfde provincie. Vince verhuist naar Antwerpen waar Caro woont. Maar hij moet al snel terug naar de...