Deel 14

199 2 0
                                    

~Vince's POV~
Na de groepsknuffel vertrok ik terug naar de Ardennen. Maar voor dat ik vertrok wou ik Camille nog even spreken. "Camille? Zou je even willen komen?" "Ja, tuurlijk!" En ze kwam. "Wat is er Vince?" "Zou je.. kunnen zeggen tegen Caro dat ik zielsveel van haar hou?" "Tuurlijk! Ik zeg het!" "Dankje Camille." "Graag gedaan." We knuffelden. "Vince.. we moeten gaan." "Ik kom.. dag iedereen." "Daag!" Riep iedereen. Toen ik dan in de auto zat en weg reed waren ze allemaal aan het zwaaien. Ik zwaaide terug. En weg waren we. Weg van alle vrienden die ik hier had gemaakt. Weg.. van Caro.
~Caro's POV~
Iemand belde aan. Mama deed open. "Hey Camille!" Hoorde ik mama zeggen. "Hey!" En Cam kwam de woonkamer binnen gestapt. "Hey Cam." "Hey Lien." Ik stond recht om haar te knuffelen. "Ga maar naar boven meisjes." "Oké." En we gingen naar mijn kamer. Als we binnen kwamen zei Cam: "Ik moest zeggen van Vince dat hij zielsveel van jou houdt." Ik kreeg tranen in mijn ogen. "Lien.. niet beginnen wenen. Hij is nu eenmaal vertrokken." En ze kwam mij omarmen. Ze heeft gelijk. Hij is nu eenmaal weg..
~1 jaar later, dag van het bal~
Vandaag was het, het bal. 1,5 jaar geleden is Vince terug vertrokken naar de Ardennen. Ik heb hem niet meer gehoord of gesproken sinds het uit was. Scott of Yemi horen hem nog wel. In ieder geval.. Cam en Monique komen mij ophalen om naar het bal te gaan. Ik kan mij maar best beginnen klaarmaken. Het bal begint om 19:00, en ze komen mij ophalen om 18:45, en nu is het.. 17:48?! Ik moet mij echt beginnen klaarmaken. Mijn kleed hing al op aan mijn kleerkast. Ik begon met mijn haar. En dan mijn make-up, en als laatste mijn kleed. Ik vind hem echt super mooi!
~Swipe voor Caro's jurk~

 Ik vind hem echt super mooi! ~Swipe voor Caro's jurk~

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mooi toch? Wel.. binnen een tiental minuten komen Cam en Monique mij op halen.
~Camille's POV~
Ik en mama zijn onderweg om Caro op te halen. "Ik hoop echt dat hij komt." "Hij zal wel komen Camille. Hij heeft het belooft." "Ik hoop het maar." En we kwamen na een paar minuten aan bij Caro. Ik stapte uit en stapte voorzichtig naar de deur. Ik wil mijn kleed niet kapot maken!
~Swipe voor Camille's kleed~

 Ik wil mijn kleed niet kapot maken! ~Swipe voor Camille's kleed~

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik drukte op de bel. De deur ging open en ik zag het allermooiste kleed ooit! "Wauw! Lien, je ziet er prachtig uit!" "Dankje. Maar jij ook!" "Kom!" En we stapten in de auto. "Komaan! Vertrek mama! Ik wil niet te laat zijn!" "Jaja." En mama vertrok naar school. Na een paar minuten kwamen we aan. Mama deed de deur voor ons open en we stapten uit. "Dankje Monique." Zei Caro. "Graag gedaan. Amuseer je meisjes!" "Zullen we doen! Tot morgen mama." "Tot morgen Camille." En mama vertrok weer naar huis. "Morgen?" Vroeg Caro. "Ja. Ik blijf bij Scott slapen!" We lachten. "Hey babe." Ik draaide me om en zag Scott in een donkerblauwpak staan. "Hey!" En ik gaf hem een kus. "J e ziet er mooi uit. En jij ook Caro." Caro glimlachte. "Ik ga even naar Yemi. Hij heeft gestuurd dat hij binnen is." "Oké.. We zullen je binnen zien Lien." "Ja!" En ze ging weg. "Komt hij nog?" Vroeg ik dan aan Scott. "Ja.. hij is zich aan het klaarmaken." "Top!" En we gingen dan ook naar binnen.
~Caro's POV~
~Ongeveer een uur later~
We waren aan het dansen toen de muziek plots stopte. M. Wolfs stapte op het podium. Waarschijnlijk voor de bekendmaking van wie King en Queen zijn. "Dag iedereen. Ik ga nu bekendmaken wie King en Queen zijn geworden. En dat zijn.. Caroline Timmers en Vince Dubois." Ik keek vragend op. Vince? Hoe.. nee.. dat.. Oh.. My.. God.. Vince is hier?! Ik stapte op het podium en zag Vince door de deur binnenkomen. Hij stapte op het podium en zei: "Hey Caro.. Ik wil gewoon zeggen dat het me spijt. Ik wou zelf niet weggaan. Daarom ben ik terug gekomen. Speciaal voor jou.. omdat ik van je hou."...

ZomerliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu