Deel 12

196 1 0
                                    

~Caro's POV~
Toen ik aankwam op school ging ik aan het bankje zitten waar we altijd zitten. Na een paar minuten kwamen Camille, Merel en Maria aan gewandeld. "Hey Lien!" "Hey." "Aiai.. wat is er gebeurd?" Vroeg Cam terwijl ze zich naast mij zette. "Huh?" "Je zegt gewoon hey. En normaal zeg je dat super enthousiast! Dus.. wat is er gebeurd?" "Niets." Cam rolde met haar ogen. Merel en Maria waren over mij en Cam gaan zitten. Zij waren te druk bezig over wat dan ook. "Komaan.. wat is er?" Ik trok mijn schouders op. "Caro. Ik wil je helpen! Maar dat gaat niet als je niet zegt wat er is." "Er is niks. Echt waar. Ik heb gewoon niet goed geslapen vannacht." "Oké." Cam geloofde me niet helemaal. "Echt waar." "Jaja." Toen kwamen Kyona en Yemi eraan. "Hey!" "Hi!" Ze zette zich aan tafel. Na een paar minuten kwamen Scott en.. Vince aan. Ik heb hier nu al geen zin in. "Hey babe." Zei Scott tegen Camille. "Ik euhm.. ga even naar toilet." En ik stond op en ging meteen naar toilet.
~Vince's POV~
Caro stond op en liep meteen naar toilet. Ik zuchtte. "Oké, ik kan hier niet tegen! Wat is er aan de hand met haar?!" Ze keek in mijn richting. "Wat?" "Wat is er gebeurd? Normaal zouden jullie in elkaars armen vliegen!" Ik trok mijn schouders op. "Zeg op!" "Het is niet aan mij om het te zeggen. En daarbij.. we moeten toch nog eens praten." Camille zuchtte. Na een paar minuten ging de bel. Ik ging tegen mijn goesting naar de les(Ik elke keer als de speeltijd voorbij is, of als school net begint).
~Middag~
De bel ging dus dat was het teken dat we mochten gaan eten. Aangezien we in het ze vijfde middelbaar zitten mogen we op de speelplaats eten, en niet in de refter. We gingen met zen allen aan onze tafel zitten. Caro negeerde me compleet. Ik kon er niet meer tegen. "Caro? Kunnen we even praten?" Ze keek op en knikte dan. We gingen apart staan. "Wat?" "Waarom negeer je me?" "Gewoon." Ze keek weg. "Caro.. waarom ben je boos? Ik heb helemaal niets gedaan." "Jaja. Zal wel. Je hebt zeker niet gelogen tegen mij!" Ik zuchtte dan. "Het is niet mijn schuld oké!? Ik wil dit zelf ook niet!" Ze keek terug weg. "Ga je de hele tijd niets zeggen?" "Wat wil je dat ik zeg?" "Kunnen we het niet uitpraten en terug zoals daarvoor zijn? Gelukkig?" Ze antwoorde niet. "Caro.. liefje.." "Nee! Noem mij geen liefje!" "Waarom?" "Jij hebt tegen mij gelogen!" "Ik wou het zelf ook niet!" "Ik kan dit niet meer.. het is uit." "Wat?!" "Het is gedaan tussen ons!" "Wat? Waarom?" Ik kreeg tranen in mijn ogen.
~Caro's POV~
Ik zag dat hij tranen kreeg. "Het gaat gewoon niet meer!" "Maar.." "Nee! Het. Is. Uit!" En ik liep weg. Weg uit school. Weg van alle problemen. Weg.. van de liefde van mijn leven..
~Camille's POV~
Caro liep weg. Weg uit school? En Vince kwam bij ons met tranen in zijn ogen. "Wat is er zo net gebeurd?!" Vroeg ik dan. "Caro en ik.. zijn.. uit elkaar." Iedereen schrok. Ze waren het mooiste koppel dat er bestond! En dan gebeurd er dit!? "Wat is er gebeurd?" Vroeg Kyona. "Wel.. Zaterdagmorgend zei mijn vader dat we terug naar de Ardennen moeten verhuizen. En mijn moeder was toen terug. Er was van alles gebeurd en Caro kwam toen en toen heb ik dat gezegd en.. nu is het uit." En hij begon te snikken. "Nee? OMG! Dit moeten mijn volgers weten!" Zei Merel en ze pakte haar gsm. "Merel! Dit is niet om tegen je volgers te zeggen! Het is niet jou relatie!" Zei Maria boos. "Je hebt gelijk. Sorry." Maria knikte dankbaar. "Dat is echt erg. Jullie twee houden toch zoveel van elkaar? Waarom zijn jullie dan uit elkaar voor zoiets kleins?" Vroeg Nona. "Nona? Serieus?" Zei Kyona en staarde haar aan. "Wat?" Zei Nona die er niks van snapte. Vince zat er maar bij. "Ik ga Caro achterna. Scott, schat, zeg tegen de leerkracht dat ik met Caro naar huis ben omdat ze zich niet goed voelde!" "Oké babe." En ik vertrok om Caro te gaan zoeken...

ZomerliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu