~CHAPTER 10~

459 70 10
                                    

Hyeri terkejut kerana dia tidak percaya yang dia berada di sebuah shopping mall yang selalu nya menjadi tempat hanya orang yang berada sahaja membeli-belah..

Jaemin melihat Hyeri terkaku di situ."Awak.. Tempat ni mahal laa.." Jaemin hanya menarik tangan Hyeri untuk masuk ke dalam shopping mall itu.

Jaemin melihat Hyeri terdiam dari tadi membuat keputusan untuk membelikan Hyeri ais krim. "Haish awak ni..diam je.. Jom saya belanja ais krim.."

Jaemin menarik tangan Hyeri ke sebuah kedai ais krim. "Awak tunggu sini kejap..saya nak pergi beli ais krim.." baru sahaja Jaemin hendak melangkah, lengan Jaemin ditarik lembut.

"Awak.. Kat sini mahal laa.."kata Hyeri dengan nada perlahan. Yela.. Nanti tetibe orang lain dengar nanti.. Ape pulak orang fikir.

"X ape laa.. Nie shopping mall saya.. Jadi apa yang awak nak.. Saya kasi.. Free jee.." balas Jaemin dengan tenang.

Hyeri masih lagi terkejut. Jaemin menghadiahkan satu ciuman di pipi Hyeri lalu membisikkan sesuatu.

"Saranghae, Hyeri" Jaemin lantas memeluknya. Hyeri dapat rasakan yang pipi nya membahang.

Jaemin leraikan pelukan. "Saya pergi beli aiskrim dulu tau.. Tunggu sini.." Jaemin pun meninggalkan Hyeri yang masih kaku.

"Nah awak.." Jaemin menghulurkan aiskrim yang baru dibeli. Tetapi tak disambut.

"Awak.. Pasal tadi tu.. Saya tak harap pun awak akan jawab ha.."ayat Jaemin terhenti kerana Hyeri memeluknya secara tiba-tiba. "Saranghae, Jaemin.."

Jaemin tersenyum. Yelaa. Macam mana nak peluk balik. Kan ada aiskrim kat tangan.

Jaemin menghulurkan aiskrim milik Hyeri kepada nya.

"Thanks.."ucap Hyeri.

Sedang mereka berjalan-jalan. Jaemin perasan selepas sesi menconfess tadi.. Hyeri masih x gembira

"Awak.. Jangan la macam ni.." pujuk Jaemin sambil tangannya melingkari pinggang Hyeri.

Hyeri tersenyum. Mereka mula bergelak ketawa.

"Awak.. Jom makan.." Hyeri hanya mengangguk.

Tengah makan

"Awak.. Siapa yang hantar awak balik hari tu?" Jaemin menyoal dengan muka yang sirius.

I MISS YOU  || ~NA JAEMIN~Where stories live. Discover now