~CHAPTER 12~

428 79 0
                                    

"Saranghae.." bisik Jisung yang masih memeluk Hyeri.Hyeri tersentak lalu meleraikan pelukan tersebut.

"Jisung.. Maafkan aku.. Tapi aku x pernah sayang kau lebih dari seorang cousin.. So.. Please.." balas Hyeri. Dia segera menyusun langkahnya untuk pulang ke rumah.

Baru sahaja hendak melangkah, Jisung sempat menarik lengan Hyeri ke dalam dakapannya. "Kalau aku x dapat kau.. Tak kan ada sesiapa yang dapat kau.. Ingat tu.. Sayang kau.." kata Jisung dengan perlahan di telinga Hyeri sambil mengusap perlahan rambut Hyeri.

Hyeri melepaskan dirinya dari pelukan itu lalu dia berlari sekuat mungkin.
Dia berjalan menuju ke rumahnya.

Hyeri's pov

"Apa yang dah jadi ni? Apa maksud Jisung tadi? Adakah maksudnya Jaemin dalam bahaya? Ataupun aku dalam bahaya? Apa yang perlu aku lakukan untuk halang semua bende ni berlaku?"
Hyeri bermonolog sendiri. Tanpa dia sedar, air matanya mengalir laju membasahi pipi.

Tiba di rumah

"Hye- Hyeri dah ba-balik.." Hyeri memulas tombol pintu. Dia memandang ruang tamu dan dia nampak Yang Jaemin bersama abangnya berada di situ.

Hyeri berlari ke arah Jaemin lalu memeluknya. Jaemin hanya mampu memujuk. Dia hendak bertanya kenapa Hyeri menangis, tetapi melihat situasinya sekarang dia sedar ini bukan masa yang sesuai.

Setelah beberapa minit, Hyeri tidak mengeluarkan sebarang bunyi. Jaemin mengangkat muka Hyeri dan rupanya Hyeri telah tertidur dalam pelukan itu.

Ok guys..
Just nak ckp..
Jgn lupa vote k?

I MISS YOU  || ~NA JAEMIN~Where stories live. Discover now