~CHAPTER 1~

791 97 3
                                    

"Huh..huh.. Macam mana aku boleh terbangun lambat pula ni.. Habis lah aku.." bisik Hyeri seorang diri sambil berlari ke sekolah..

Tiba di sekolah..

"Hi.. Nama awak siapa? Saya nak tulis nama ni sebab awak sampai lambat ke sekolah.." kata seorang pengawas yang bertugas di pagar sekolah.

"Hyeri.. Lee Hyeri.." kata Hyeri dalam keadaan tercungap-cungap.

Pengawas tersebut hanya tersenyum melihat gelagat gadis di hadapannya..
"Awak dah boleh masuk ke kelas.. Cepat sikit ye.. Takut nanti cikgu dah mula kelas.."pengawas itu tergelak kecil melihat Hyeri yang comot itu.

Dia menyuruh Hyeri pergi ke kelas dalam kadar segera.

Hyeri sempat membaca nama pengawas tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hyeri sempat membaca nama pengawas tersebut.. "Na Jaemin.. What a nice name.." bisik hati Hyeri yang berlari ke arah kelasnya.

Sampai sahaja dikelas. Hyeri segera mengemas loker nya. Selesai sahaja mengemas loker, die kembali ke tempat duduk untuk berehat selepas terkejar-kejar ke sekolah tadi.

Die memandang ke arah luar tingkap kelasnya dan ternampak Na Jaemin bersama abangnya iaitu Lee Jeno.

"Hensemnya..comelnya.. Senyuman tu.. Membuatkan aku cair.." bisik Hyeri di dalam hati.

"Arghh!!" Hyeri terkejut disebabkan mejanya di ketuk.

"Apa ni, Chenle!! Jangan ketuk meja orang macam tu boleh tak?" marah Hyeri kepada Chenle.

"Woi!! Kau tu yang berangan dari tadi.. Kau nampak tak kat pintu tu ada pengawas.. Dari tadi pengawas tu panggil kau!! Aku pulak yang kene!" kata Chenle dengan sedikit marah.

"Ha? Ouh..Hehe.. Sorry, Chenle.."Hyeri meminta maaf kepada Chenle. Lalu,  die bergerak ke arah pintu.

"Awak Lee Hyeri,kan? Tadi saya ada tulis nama awak.. Saya datang sini nak bagi amaran lepas ni pastikan awak tak datang lambat lagi ya?" kata Jaemin sambil menayangkan senyuman manisnya kepada Hyeri.

"Ah.. Ya.. Terima kasih.."Hyeri menjawab dengan senyuman. Hyeri tundukkan sedikit kepalanya sebelum pergi ke tempat duduk nya. Mula lah sesi berangan.


Ena nak cakap nie.. Sorry kalau banyak typo or banyak shortform..

Ape-ape pon.. Please support Ena punye first story.. Okay?

Keep reading..

I MISS YOU  || ~NA JAEMIN~Where stories live. Discover now