Bab 1

1.3K 62 6
                                    

United Kingdom of Great Britain | 3:45AM

Dia psycho. Dia pembunuh. Dia Arzhel.

Di siang hari dia menjadi lelaki yang bekerjaya dan dihormati ramai orang tetapi pada waktu malam dia sentiasa melakukan kerja keduanya. Kerja kedua yang dilakukan oleh si Aezhel sentiasa dilaksanakan pada waktu tengah malam. Bagi dia pada waktu itu, dia selesa melakukan kerja kotornya pada waktu itu. Tenang. Tanpa sebarang gangguan.

Di dalam sebuah bilik yang suram dengan hanya berteman sebijik mentol yang lampu nya sudah malap. Terdapat seorang lelaki yang mukanya pucat dan sudah tidak bermaya. Lelaki tersebut telah teruk dipukul oleh anak buah Arzhel. Mukanya lebam dan dipenuhi dengan darah. Sudah dikurung lebih kurang satu minggu tanpa diberikan makan dan minum. Di ikat dengan keadaan yang tergantung. Pergelangan di ikat dan dibiarkan kakinya terjuntai. Suasana didalam bilik tersebut sangat sunyi sepi sehinggakan dapat mendengar deruan nafas lelaki tersebut.

Aku memberikan pandangan yang tajam pada lelaki dihadapan aku ini. Sambil tangan galak meneruskan tikaman pada bahagian peha kirinya.

ZAP!

ZAP!

ZAP!

Darah sudah hampir memenuhi seluruh bilik dibahagian lantai. Bau hanyir yang kuat menusuk didalam hidung. Baju t-shirt hitam Arzhel sudah dipenuhi dengan darah walaupun tidak kelihatan tapi bau hanyir darah yang kuat menusuk ke dalam hidung.

Tetapi dia tidak kisah, kerana darah adalah makanannya.

"huh really you try to betray me!?" Aku menjerkah lelaki dihadapan ini.

"Kau fikir kau siapa setan! Kau jangan ingat selama ni aku duduk diam aku tak tahu apa-apa! Kau bodoh! Kau khianat orang yang salah!" Aku menjerit sambil menukar arah untuk menusuk bahagian peha kananya pula.

"Kau dengar sini baik-baik, aku tak kisah kalau hilang pekerja macam kau ni.... Bagi aku kau serupa anjing kurap yang patut dipupuskan." Aku merenung kedalam anak mata lelaki tersebut.

"Maa..maafkan saya, signore. Sa..yaa saya salah. Tolong lepaskan saya." Lelaki bernama Alex itu berkata.

Alex. Nama lelaki tersebut adalah Alex.

Dia salah seorang yang bekerja dengan Arzhel. Tetapi dalam masa yang dia telah menjadi ular yang mematuk tuannya. Dia bekerja untuk musuh terbesar Arzhel. Iaitu Harvey Zale.

"MERDA!" (SIAL!)

Kalini Azrhel mengores perlahan-lahan di pipi kiri si Alex. "ARGHHHHHH!" Suara Alex menjerit memenuhi seluruh bilik. Darah mengalir laju keluar dari bahagian pipi alex.

"Ini baru sikit Alex... aku nak kau seksa dulu sebelum aku bunuh kau. Aku nak kau rasa macam mana neraka yang dicipta oleh aku." Pisau tersebut bertukar arah tangan kanan Arzhel dan mengores pipi dibelah kananya dengan menguna tangan kiri dan sebelah tangan kanannya merentap baju kemeja putih yang dipakai oleh Alex.

"LEO!"

"Yes, master." (Ya, tuan) Leo melangkah ke arah Arzhel dan menundukkan kepalanya.

"Aku nak kau panaskan pisau ni. Aku nak panas yang betul-betul panas!"

"Sì, maestro." Leo berlalu menuju ke arah penjuru kanan bilik. Pisau tersebut dipanaskan di atas arang api yang telah sediakan. Setelah beberapa minit leo kembali berjalan ke arah master nya. Dan memberikan pisau tersebut. Arzhel tersenyum sinis.

He's Arzhel | OG Where stories live. Discover now