-2-

20 3 41
                                    

İyi okumalar🥰
.
.
.
.
.
Begümler gittikten sonra Masal'ın odasına gitmiştim,kapıyı çalıp cevap beklemeden kafamı içeri doğru uzattım ben sadece Masalı görmeyi beklerken Rüzgar da oradaydı hatta Masal kafasını onun omzuna koymuş birlikte film izliyorlardı.Gözlerimi kısıp onlara anlamlı bir bakış attım Rüzgar beni görünce ayaklanmıştı suratına dikkatli bakınca kaşında bir yara gördüm "Rüzgar senin kaşına noldu? Dün yoktu o" "Bir şey yok,iyi geceler" dedi ve arkasını dönüp gitti, ne diyim Allah Begüme sabır versin, gözlerimi devirip Masal'ın yanına oturdum

"Eeee naptınız anlat bakayım." "Ya bak şimdi 2. Dönem parti olacak, orda Rüzgarlar şarkı söyleyecek ilk 1 saat falan onların provası vardı sonra bu eşyaları bırakmak için müzik odasına gitti, bana da bekle 2-3 dakikaya gelirim dedi,bekledim bekledim gelmedi ben de ona bakmak için müzik odasına gittim" "Neden gelmemiş?" " Bölme işte anlatıyorum." deyip göz devirdi  "Neyse işte gittim oraya bi baktım benim karşı sınıfımdan  iki tane çocukla kavga ediyo" "Neden kavga etmiş ki?" "Bilmiyorum çok üsteledim anlatması için ama hiçbir şey söylemedi." "Sonra ne oldu?" "İlk başta ayıramadım kimseyi duymuyor gibiydi, çocuklarda kötü görünüyodu çok korktum bir şey olcak diye sonra bağırdım falan anca öyle kendine geldi."

Ah Rüzhar ah biz senle ne yapacağız "Begüme anlatsam mı?" "Hayır abla eğer öyle bir şey yaparsan sana bir daha hiç bir şey anlatmam baştan söyleyeyim."  "Aman iyi be, hadi devam et sonra?" "Çıkardım onu ordan bahçedeki banklardan birine oturttum sonrada çocukların yanına gittim, bir şeyleri varmı diye sordum da cevap vermeden gittiler sanki ben dövdüm" o birden öyle deyince kıkırdadım bana dik dik bakınca devam etmesi için sustum "En sonda Rüzgarı aldım deniz kenarına gidip oturduk,konuştuk sonra sen arayınca eve gelip film izledik.Bu kadar" "Neden kavga ettiler acaba?" "Gerçekten çok fazla sordum ama hep geçiştirdi." Dudaklarımı büküp ona baktım "Uykun var mı film izleyelim istersen." "Uykum yok ama Begümü aramam lazım çıkarken ara dedi bir şey anlatcak heralde onunla konuştuktan sonra gelirim." "Tamam hadi git konuş çabuk gel." 

Kendi odama gidip Begümü aradım, telefonun başında bekliyormuş gibi ilk çalışta açtı "Nerdesin yaa geldiğimizden beri aramanı bekliyorum" Rüzgar aklıma takılmıştı eve gidip gitmediğini merak ettim "Begüm Rüzgar geldi mi?" "Bilmem gelmiştir herhalde odasındadır." "Gidip baksana bi." "Neden merak ettin sen onu bir şey mi oldu?" "Hayır ya yok bir şey bizdeydi de eve giderim diye çıktı gelip gelmediğini merak ettim." "Kapat o zaman bi bakıp geliyim ben ona ararım 2 dakikaya" bir şey demeden telefonu kapattım.Böyle giderse bir gün başına bir şey gelecekti.Rüzgar da benim kardeşim gibiydi endişeleniyordum.

Çok geçmeden Begüm tekrar aradı "Gelmemiş deniz kenarında oturuyormuş gelirim birazdan dedi." Umarım öyledir diye geçirdim içimden "Sen ne anlatacaktın?" "Ayyyy İlayda aşık oldum." Deyip kıkırdadı, bu kız gerçekten salak olmalıydı "Begüm sen ne tür bi salaksın gerçekten bana gına geldi kaçıncı aşık olman bu ben sayamadım çünkü." "Üff sana da bir şey söylemeye gelmiyo, tamam o işin şakasıda gerçekten hoş çocuk şimdi." içimden koca bir of çekip sordum "kim?" "Mete."

"Bak Begüm, birinden gerçekten hoşlanman için önce onu tanıman gerekir. Ki sen onu tanımıyorsun." "Olsun tanırım." "Güleyim mi ağlayayım mı?" Kıkırdadı, ama ben bu muhabbeti daha fazla çekemeyecektim bence beyaz bir yalandan bir şey olmazdı "Begüm çok uykum geldii iyi geceler kuzu, yarın konuşuruz" "Tamamdır iyi geceler."  Telefonu kapattıktan sonra esnedim sanırım gerçekten uykum gelmişti.Uyuyacağımı söylemek için Masalın yanına gittim ama birileri benden önce uyumuştu bile...
                            ~~~~~~~~~~~
Sabahın sekizinde uyanmıştım,tatilin ilk gününde öğlene kadar uyurum diye düşünmüştüm,geri uyuyamayanca söylenerek yataktan kalktım şu 15 günü sadece uyuyarak geçirmek istiyordum oysaki. Aşağı inip yardımcımız Ayşe teyzenin kahvaltıyı hazırlamasına yardım ettim henüz ellilerinde çok tatlı bir kadındı bizi kendi çocuklarından ayırmazdı, onu gerçekten çok seviyordum.
"Sarı kuzum benim bu saatte ne işin var senin gidip uyusana." "Uyuyamadım Ayşe teyze sana yardım etmeye geldim, ne yapayım?" "Oy canım benim zahmet etme hazırladım ben her şeyi." "Tamam bende şunları masaya taşıyayım"

Annemle Masal hala uyuyordu,babamla kahvaltı ettikten sonra duşa girdim.Çıktığımda altıma bol bir eşofman geçirdim saçlarımın üstümü ıslatmaması için t-shirt giymemiştim,saç kurutma makinesini ararken karşı evde bir hareket gördüm neler olduğuna bakmak için cama yaklaştım Mert ya da Mete -hangisi olduğunu anlayamamak çok sinir bozucu! Kesinlikle onları uzaktan ayırt etmenin bi yolunu bulmalıyım- tamda benim odamın karşısındaki odaya koli taşıyordu,kafasını bir anlığına kaldırdığında göz göze geldik hafifçe gülümsedi ben de ona karşılık verdiğimde gözleri beni süzdü ve sırıtmaya başladı.Neden sırıttığını anlayamamışken üstümde t-shirt olmadığını hatırladım,hemen pencereden çekilip t-shirt giydim.Kahretsin tam bir aptaldım perdemi kapatmak için tekrar pencereye geldiğimde hala orada duruyordu beni görünce göz kırptı,sinirle perdeyi çektim.Rezil olmuştum hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyordum hangisiydi acaba!
Mert'in böyle bir tepki vereceğini sanmıyorum sanırım Mete'ydi.

Yatağıma oturmuş kendime sövüyorken birden odanın kapısı açıldı "Ablaaa hadi kalk" "Kapısız köyden mi geldin Masal insan bi kapı çalar!" "Bakıyorumda yine çok mutlu uyanmışsın ablacım" "Git başımdaan" deyip odamdan ittire ittire çıkardım. Hala çok utanıyordum! Resmen beni çamaşırımla görmüştü ve şey Hello Kitty'li çamaşırımla,sinirden kendi halime gülmeye başlamıştım bir süre daha odamda durduktan sonra düşünerek bir yere varılmayacağını farkettim ve kafamı dağıtmak için kek yapmaya karar verdim
                           ~~~~~~~~~~~~

1 saattin sonunda pişen kekime gururla baktım, tam tadına bakacakken Begüm koşarak içeri girdi "İlaydaaa hadi gel gidiyoruz." "Nereye gidiyoruz Begüm sakin ol yavaş yavaş anlat." Heycanlandığında çok hızlı konuşuyordu bazen dediklerini anlamıyordum "Tamam sakinim,şimdi Metelere gidiyoruz ve yardım lazımmı diye soruyoruz." Hayır hayır hayır ağlayacağım şuan "Hayır ben gelmem." "Neden yaaa ben tek başımamı gideyim,küserim ama." Deyip dudaklarını çocuk gibi büzdü tam tekrar konuşmak için ağzını açıyordu ki gözleri yaptığım keke takıldı "Aaa bak kekte yapmışsın onlarada götürürüz." "Begüm al bütün keki götür istersen ama beni elleme nolur hadi git kendin."  "İlayda noluuur tek başıma gitmek istemiyorum sende gel lütfen,küserim 1 hafta konuşmam hadi noluur" belki Mete evde yoktur diyerek kendimi rahatlatmaya çalıştım umarım gitmiştir, Begümü kırmak istemiyordum "Bıktım senden gerizekalı yürü hadi!"

Gülümseyerek ellerini çırptı keki alıp evden çıktık ve onların evine doğru yürüdük, kalbim deli gibi çarpıyordu asla Meteyle karşılaşmak istemiyordum bu sefer çok fena rezil olmuştum.Begüm kapıyı çaldığında kalbim duracak gibi hissettim. Kapıyı Mercan açtığında büyük bir oh çektim "Merhabaa, evde hareket görünce yardım lazım mı diye bakmaya geldik,karnınız acıkmıştır İlayda size kek yapmış." Yalana bak yalana ben o keki kendime yapmıştım 1, 2 buraya isteyerek değil zorla getirilmiştim "Teşekkürler yapılcak bir şey yok kolileri getirdik bugün sadece, bizde tam yemek yiyecektik sizde gelin isterseniz." Bizde mi demişti o nolur o bizin içinde sadece Mert olsun! "Yok biz sizi rahatsız etmeyelim,Begüm keki ver de gidelim hadi." Begüm bana doğru dönüp sus der gibi baktı ama benim bu sefer  susmaya niyetim yoktu "Yok canım ne rahatsızlığı hadi gelin annemler yok zaten." Mercan bana bunu yapma lütfen! Begüm kafasını sallayarak içeri girdiğinde ben ve Mercan arkada kalmıştık sadece benim duyabileceğim bir şekilde "Bir şey mi oldu? Bizimkiler bir şey mi dedi gelmek istemiyor gibi görünüyorsun."  bir anda öyle deyince ne diyeceğimi bilememiştim "Hayır ya yok bir şey" deyip gülümsedim

Begüm en önde Mercan onun arkasında ve ben de en arkada yürüyordum. Nolur Mete orda olmasın! Bayılacak gibi hissediyordum. Tam mutfağa girmek üzereyken arkamda bir nefes hissettim! "Selam Hello Kitty." Biri beni şuan öldürebilir mi lütfen!
.
.
.
.
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ve bir de ilerleyen bölümlerde diğer karakterlerin bakış açısıylada anlatacağım ilk Rüzgar mı anlatsın Mercan mı? Eğer Rüzgar anlatırsa neden kavga ettiğini daha çabuk öğrenirsiniz, Mercan anlatırsa üçüzler hakkında bir sürü şey öğrenirsiniz. Yorumlara yazın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim MasalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin