Bab 11

921 98 17
                                    

Semua mata mefokuskan pada gelanggang pelawanan serangan yang hebat dari kedua dua pihak membuatkan semua teruja sampaikan ada yang tak berkelip mata.

"Dinding ais!!"-Meilani

" Gerudi angin!!"-Clover

BOOM!!!

Serangan Clover telah mengakibatkan dinding ais milik Meilani mempunyai kesan yang besar.

Meilani memunculkan panah Ais seperti Ice punya cuma panah milik Meilani mempunyai warna campuran pink dan ungu membuatkan panahnya kelihatan lebih cantik.

Meilani memanah Clover tapi Clover dengan cekapnya terus membuat pusaran angin sebagai pelindung agar panah itu tidak terkena dia.

Tiba² tangan Meilani diseluputi dengan Ais dia terus meletakkan tangannya pada lantai gelanggang membuatkan lantai itu membeku Clover terus menerbangkannya sikit agar kakinya tidak menjejak lantai.

"Ini baru namanya perlawanan beku! Uh, sejuknya~"-Taufan

" eh, mana Blaze?"-Thorn

"Tuuu"-Ice

Ice menunjuk kearah Blaze yang sedang memeluk badannya untuk kekal panas.

Semua tahu bahawa Blaze seorang yang tidak tahan dengan cuaca yang dingin jika tidak dia akan mengalami demam panas yang sangat teruk.

" Blaze kau tunggu lah kat luar nanti kau demam macam mana?"-Fayra

"Te...tak...n....a....k....a....aku....nak...te....tengok...pe.....perlawanan ni....errr...se...sejuk....HACCUUM!!"-Blaze

Tiba² Gempa datang dan terus menyelimutkan Blaze agar dia tidak kesejukkan.

" te...terima....ka...kasih Gem!"-Blaze

Taufan dan Thorn datang dan terus memeluk Blaze.

"Jom berpeluk supaya kau kekal hangat!!!"-Taufan

" yeah peluk~"-Thorn

"Thanks korang!!!😣"-Blaze

Kembali semula kepada perlawanan tadi.

Mailani merenung Clover tajam begitu juga Clover kedua dua ialah rival yang habat.

" Tolakkan Angin!!!" Kerana tidak bersedia Meilani ditolak jauh.

"Ish, Raksasa salji!!"-Meilani

Muncul raksasa yang sangat besar dan menakutkan. Raksasa itu mempunyai gigi dan kuku yang tajam, dia tidak mempunyai mata mahupun hidung, badannya diliputi salji.

" SEERANG!!!"-Meilani

"Ceh! Pedang angin!!" Clover lari mendekati raksasa itu dan...

SLAAAASSS!!!!

GRRRRAAAAUUUUU!!!!!

Dengan sekali slash(betul eh?:-/)
Sahaja raksasa itu terus musnah.

"WUUUUHHHHHH!!!!!" Semua penonton mula bertepuk tangan teruja apabila lihat Clover dapat memusnahkan raksasa yang menakutkan itu.

"Yeah, Clover semagat!!! Meilani Fighting!!! Berusaha korang dua!!!" Kawan² yang lain mula memberikan kata² semagat untuk kedua dua mereka.

"Clover aku penat jom tamatkan semua ni.... Tembakan Ais!!!"-Meilani

" aku ingatkan kau tak nak cakap tadi.... Bebola angin hiak!!!"-Clover

Sekali lagi letupan berlaku asap berkepul kepul memenuhi dewan.

"Pusaran angin!" Asap tadi mula beterbangan keluar kelihatan Clover yang masih berdiri manakala Meilani sudah terduduk dan dalam masa yang sama loceng perlawanan berbunyi menandakan perlawanan tamat itu bermaksud Clover memenangi perlawanan.

Friends PowerWhere stories live. Discover now