Part 5 ( pembalasan)

19 1 0
                                    

Dalam perjalanan ke kelas yeon dan jungkook terserempak dengan gugudan. " owk.. jungkook oppa.." kata sejeong lalu melilit tangannya dilengan jungkook. " apa kau ni!" Marah kookie. " mentang ii dah ada yang baru tinggal yang lama!" Balas sejeong. Jungkook terus menarik yeon pergi dari situ.
" ishhh.. sombongnyaa" kata nayoung. " mestilah pompuan tu kan cantik." Balas mina. Sejeong menjeling kearah mina. " relax arhh.. maksud aku kau kena buat muka pompuan tu jadi hodoh." Kata mina. " betul tu" kata hana. " tapi nak buat camna?" Tanya sejeong. " simbah asid or calarkan mukanya dengan pisau?" Kata mimi. " aku rasa lebih baik simbah asid." Kata soyee. " betul tu.. senang sikit kerja." Tambah sally. " nanti aku sediakan alatan ok." Balas haebin.

Didalam kelas

" yeon ahh.. waegerae" tanya rv. " mingyu cuba nak kiss yeon tadi nasib baik aku ada" balas jungkook. " tak guna betul si mingyu ni" balas semua orang. " awak duduk dulu, saya nak beli air untuk awak kejap." Kata jungkook kepada yeon. Lalu yeon pun duduk dikerusinya yang berada disebelah meja jungkook. Jeongyeon yang sedang melihat nayeon yang terketar ii terus menghampiri nayeon. " yeon ahh.. do jinjja kwenchanna?" Kata jeongyeon . " ye." Balas yeon pendek. " ni air untuk awak, minum lah biar rasa takut tu hilang." Kata jungkook, lalu menghulur air itu kepada yeon. Yeon pun mengambil air itu dan terus minum.

Setelah kelas tamat

" jum balik" kata semua. " korang pergi lah balik dulu kitorang ada hal jap." Kata bts dan got7. Yang lain mengangguk dan terus pulang.

Dibelakang sekolah

" apa yang korang nak jumpa kitorang sangat ni hahh?" Kata seventeen. " korang tahu tak yang mingyu ni cuba nak kiss nayeon dengan cara paksa!" Marah jungkook. " bwo! Betul ke mingyu..! Kan kita dah bincang pasal ni.. walaupun geng twice, rv dan gfriend tu kawan dengan bts ngan got7 kita jangan kacau dorang.. lagi ii paksa macam tu, dia kan pompuan hormat lah sikit. " marah leader seventeen iaitu s coups kepada mingyu. Member seventeen yang lain juga menyokong s coup. " ye la ii aku mintak maaf ok, lepas ni aku tak buat dah." Kata mingyu kepada kookie. " ok.. kalau kitorang dengar kau buat lagi siap kau" kata bts dan got7.

Didorm twice

Member gfriend dan rv pun ada sekali sebab sana dan jihyo ajak diorang makan petang sekali. " yeon.. pergi lah mandi lepas tu yeon tidur. Rehatkan badan." Kata member rv. Yeon mengangguk. Mereka semua risaukan yeon yang masih pucat kerana ketakutan. Lepas tu kesemua sibuk memasak di dapur kecuali chewy. Chewy masuk ke bilik untuk tengok yeon.

Dibilik

" kenapa yeon tak tidur lagi ni.. kan unnie rv suruh yeon rehat." Kata chewy. " yeon tak boleh tidur lah.. lagi pun yeon tak ucap terima kasih lagi kat jungkook sebab dah selamatkan yeon." Balas yeon. " ala... nanti yeon ucap lah.. member bts ngan got7 pun makan petang kat sini." Kata chewy. Yeon mengangguk lalu tidur.

Yeon bangun dengan keadaan mamai dan terus menuju ke tandas yang berada dibiliknya.

Diruang tamu

Member gf dan rv sibuk menghidang makanan member twice pula sedang sibuk didapur. Diruang tamu, member bts dan got7 juga ada. " macam mana keadaan yeon?" Tanya jungkook dalam keadaan risau. " yeon tak apa apa cuma ketakutan jer.. sekarang ni dia tengah rehatkan badan" kata yerin. "Ahhh!!" Bunyi pekikan seseorang. " bunyi apa tu..? Macam orang menjerit?" Tanya rm. " tu bunyi dari bilik yeon lahh" kata irene. Jungkook bangun dan terus menuju ke bilik yeon. Kesemua member terkejut dengan tingkah laku jungkook..

Didalam bilik yeon.

Yeon bangun dan terus menuju ketandas. Dan kakinya tersadung dan terjatuh, dahinya terlanggar bucu meja. Kemudian jungkook masuk dan terus menuju kearahnya. " yeon ahh.. waegeraeyo?? Kwenchannayo??" Tanya jungkook. " saya tersadung dan terjatuh" kata yeon dalam keadaan menahan sakit. " dahi awak berdarah lah" kata jungkook cemas. Yeon terus menyentuh dahinya dan melihat terdapat darah dijarinya. " yeon!! Kwenchanna??" Kata momo . Yeon mengangguk. " orkk.. piddaaa" kata sana. Jihyo terus mengambil kotak kecemasan dan memberinya kepada jungkook. Lalu jungkook mengambil kotak itu. " korang dengan jungkook keluar lah.. yeon tak apa apa" kata yeon. " korang keluar lah" suruh jungkook kepada twice. Lalu twice pun keluar. " tak apa awak keluar lah" kata yeon. Jungkook hanya membuat seperti tidak mendengar kata kata yeon. Jungkook menyapu ubat didahi yeon dengan perlahan lahan. " awak dengar tak?? Saya suruh awak keluar kan.." kata yeon sekali lagi. Jungkook memegang muka yeon dan mendekatkan wajahnya kearah wajah yeon.. wajah mereka hanya sejauh 2inci. " boleh tak jangan degil?" Kata jungkook. Yeon terpaku kerana wajah jungkook hanya 2inci dari wajahnya. (Wahh.. jungkook memang hensem) kata yeon didalam hati. Tiba ii "chupp". Yeon dengan tidak sedar telah mencium bibir jungkook. Jungkook terkejut. " omo..! Chusunghaeyo" kata yeon dengan malu. Jungkook hanya tersenyum. Lalu jungkook mencium yeon. Dan yeon pun membalas ciuman jungkook.

Diruang tamu

Semua orang sedang khusyuk makan sampai tak ingat dengan yeon dan kookie . "Eyhh! Camne ngan yeon ? Dia okey tak ?" Tanya jihyo . " entah lah , aku rase okey jer .. lagipun kookie ada kat dalam tuh ngan yeoooonnnnnn !!! Uhukkkk !! " kata sana sehingga tersedak kerana dia baru perasan yang yeon dan kookie dah lama ada kat dalam bilik tuh . " unnie .. waeyo ? " tanya yeri . "Tak lah korang rasa, diorang buat ape kat dalam tuh ? Sampaikan lama bebenor.." kata jeongyeon sambil buat muka penasaran. " jangan ii.. diorangggg..." kata jhope sambil memuncungkan bibir , tanda kiss . " aishhh .. aniyo hyung .." kata jimin. Mina bangun dan segera ke bilik yeon. Mina terkejut apabila dia buka pintu bilik dan ternampak yeon dan kookie sedang kiss... " omoo!!!" Kata mina . Yang segera datang. Kookie dan yeon malu ii kucing .. " betul lah yang kau cakap hopee " kata suga . " korang kenapa tak ketuk pintu dulu.." kata yeon. Jungkook turut angguk tanda menyokong kata ii yeon. " mian.." kata mina " korang, dah lah duk bercumbu tuh.. meh keluar makan." Kata jihyo . Kookie dan yeon mengangguk.

Setelah selesai makan

" korang, pergi dulu ok.." kata jihyo. " eyh .. unnie nak pergi mana?" Tanya chae. " jumpa kekasih hati ler.. " balas jihyo(jumpa danial lah sape lagi) yang lain hanya meng'ohh kan jer .. " kalau cam tuh, unnie nak date ngan jeonghan lah.." kata jeongyeon lalu pergi bersiap siap. " momo pun.. nak jumpe heechul oppa!!" Jerit momo.. lalu berlari menuju bilik.. " haa.. sekarang nie.. kita nak buat ape nie ?" Tanya sana . " jum gi taman.. tapi tak seronok lah kalau tak de pasangan.." kata mina. " kalau camtu kita ajk namja chingu kita jumpa kat taman nak tak?" Kata dahyun. Yang lain mengangguk kecuali chewy dan yeon. " habis tuh chewy ngan yeon?" Kata chewy. " alahh.. korang ajk lah v oppa ngan kookie oppa" kata chae.. " ok" balas chewy ngan yeon.















Hye gais 🌸💜 .. sorry kalau ade typo kay ..
see u next chapter .. tataa ..

My first love - Nayeon x jungkook  -Where stories live. Discover now