Cemal

156 2 0
                                    

Merhaba ben Cemal bugün size ilk gay ilişkimi anlatacam.
Benim ilk gay ilişkim ben 17 yaşındayken olmuştu şu an ben 30 yaşındayım umarım beğenirsiniz.
Ilk kez bir gay ile sex yaptiğim kişi kendi dayımdı.Dayım o zamanlar 26 yaşindaydı ve köyden bize bir hafta kalmaya gelmişti ve benimle bir odada kalmıştı.Kış olduğu için annem dayım ile bir yatakta yatacağımızı söylemişti çünkü başka yorgan yoktu ve 1 tane yorganı annemler bir tanede dayım la ben paylaşmıştık.
Cumartesi sabahı annem ile babam işe gitmişti o gün okulum yoktu ve daha geç uyanacaktım keşke uyansaydım da demiş oldum.Sabah annemler işe gitikten sonra ben su içmeye kalktım ve yatağa döndüğümde dayımın yorganı üstünden çektiğinı gördüm ve onun sadece donla yatiğını gördüm ve sikinin kalktiğını gördüm ve onun üstünden geçerken onu elimle biraz dokundum ve çok sicak bir şey dokunmuş olduğumu farkettim ve bende pijamalamı çıkartıp sadece donla yatmaya başladım bir de azcık götümü onun tarafa attım ve onu da yorganla ürterek uyumaya başladım ve bir kaç dk geçtikten sonra tam uyukuya dalmaya başladığımda dayım kolunu üstüme attı boynuma ondan sonra azcık yaklaştı ve ben götümde bir şey hissetim.Hemen dayımı ittim yataktan aşağıya ve dayım kalkıp beni boğazımdan tuttup ben seni bugün sikicem dedi ve eli tutup sikine attı ve beni öpmeye başladı aynı anda o da benim götümü ellemeye başladı tam göt deliğime parmağını sokmaya çalışıyordu ve donumu yırtı ve baş parmağinı götüme sokmaya başardı ve benim çok hoşuma gitti...

Buradan sonrası yarın devam edicem inş beğinirsiniz çünkü bu hikayeyi gerçekten çok yazmayı istiyorum ve bu hikayeyi de wattpadin silmesi istemiyorum bunun için sizden rıcam lüyfen oylamayı unutmayın!!!

Gerçek bir hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin