Cem

84 0 0
                                    

Merhaba ben Cem bir pasif ağırlıklı gayım 18 yaşındayım ve ilk kez yaptığımda 13 yaşındaydım daha sik nedir bilmeden daha götümü kendim keşfetmeden.
Ilk olarak o zmnlar evli olan bir hocam sınıfta her erkek tahtaya çıktığında götlerimize vuruyordu bazen de okşuyordu ama o yaşlarda bunu kimse anlamıyordu ne kadar kötü bir şey olduğunu bir de 40 yaşında ki bir adam tarafından .
Bir gün bir arkadaşım hocayı erkekler tuvaletine saklanıp video çekmiş.Başka bir gün bir arkadaş daha hocayı spor salonunda bizim videomuzu çekip spor hocası ile birlikte izleyip birbirlerini siktikleri söylemişti.Ama asıl komik olan şey hem spor hocası hem matematik hocası benim götümü sikmek istediklerini söylemişler. Ve işte o büyük gün gelmişti o gün testimiz vardı hoca da eşinden daha yeni boşanmıştı ve evi boşmuş.
Benim kağıtı verirken benim sorularımı değiştırıp daha zor sorular yazmıştı ve tüm sınıf bitirip kaltığıbda sınıfta bir tek ben kalmıştım ve hocada yanımda durup sanki kağıtıma bakıyor gibi yapıp sikini ovşuyordu ara sıra da arkama geçip sikini omuzuma sörtüyordu sanki yardım ediyormuş gibi yapıp ve ben testi bitirdiğmde hoca bana evim boş gel şu sınavlarınızı birlikte kontrol edelim.Ben de olur dedim keşke demeseydim.
Evine gitiğımizde masada oturup karşıma geçti ve beni ayağı ile ovşuyordu masanın altından.Benim sikimde azdan kalkmaya başladı ve ben tuvalet nerde diye sorduğumda o anlamıştı ama yine de söyledi nerde olduğunu ve kapıda bekliyordu bi 2 dk sonra içeri girip tuvalete işin bitti sandım dedi ve sikimi görüp ne şirin şeymiş o diyip bana yaklaştı ama ben hemen donumu giyip gitmemgerek dedi ve o bunu duyunca kızdı ve beni kolumdan tutup salona attı ve benim sikimi donum üstünde yalamaya başladı ve ben 5 dk sonra onun ağzına boşaldım ilk defa olmuştu çok iyi bir hissi vardı ama tadını hiç merak etmiyordum ama tabiki o benim ağzıma tükürdü tümünü ve yutmamı söyledi ama ben yuttup kusmustum ve o off senle çok işimiz var deyip benim pantolonu indirip götümü şaplakĺamaya başladı veyaz popom artık nar gibi kızarmıştı ama onun dyrmaya biyetti yoktu ve biraz zmn geçtikten sonra beni yere atıp soyundu siki gerçekten çok büyük ve iriydi kallın ce damarlı ve ben çok korktum ve ağlamaya başladım ne de olsa 13 yaşında bir çocuktum ama o off ağlama çok acımaz dedi ve beni yatak odasına attı ve benim donumu ortadan yırtıp beni sikmeye başladı çok acıyordu ve o bunun farkındaydı bi 30 dk sonra götümde bir sıcaklık hissetim ve anladım ki o sper miş ama o sikini çıkardığında içinden hem beyaz sperm hemde kırmızı bir kan aktı .
O çok şaşırmıştı çünkü o ilk kez böyle bir şey görmüs ama ben korkmuyordum giyinip kaçtım çünkü anladım bu daha başlangıçtı.
Evet iyi bilmiştim bu daha başlangıçtı çünkü okulumuz açılış gününde beni hem spor hocası hem de onun oğlu sikti hemde ailem dışardayken tam da okulun ününde sahne verdikten hemen sonra ama bu onların hiç umrunda değildi ve öylece siktiler iki sik götüme soktular yine bir kan ve sperm çıktı götümden ama bu son diyip tam onlar dışarı çıkmıştı ben koşup sahneneye her şeyi söyledim bana nasıl tecavüz etiklerini bir de kamera kayıtları vardı onlara orda çok iyi bir dayak verdiler ama o günden sonra beni okulda rahat bırakmadılar hocalar üzelikle bir de üst sınıflar her zmn boşmusun bu gece diye soranlar hocalar sa her zmn gel bi tadına bakıyım diye söylemeler hatta bir tecavüz daha yaşamıştım o da kendi amcamdan .
Çok içmişti ve evde tektim beni görünce önce üstüme düşüp beni öpmeye başladı sonrada soymaya ama her şeyimi yırtarak soydu ve beni sikmeye başlamıstı ama bunun siki diğerlerinden çok daha kallın ve uzundu çok daha iri.
Sikti sikti ve içime boşalmıstı ama bu sefer içinden kan akmamıştı sanırım götüm alışmışti artık ama tabi ki ben artık bitmiştim bir yılda 3 kez tecavüze ügramak hemde o yaşta ve intihar etmek istedim ama yapamadım çünkü biri ile tanışdım hala erkek arkadaşım olan kişi ile onun da siki büyük ve iri ama o beni her gün sikmiyo sadece ben istediğımde sikiyo şu an birlikte yaşıyoruz ve her gece onun kaslı kollarında uyumak çok iyi geliyor bana.

Inş beğenirsiniz!!

Gerçek bir hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin