Merhaba ben Burak 16 yaşındayım ve 8 ay önce bir erkek gördüm.
O güne kadar hiç bir erkekten hoşlanmamıstım ama onu gördüm çok yakışıklı çok güzel bir vucut ama o evliydi onun çocuğu vardı ve eşini ve çocuklarını seviyordu ama ben onu baştan çıkarmam lazımdı çünkü sanırım ona aşıktım aslında o benim hocamdı spor hocam.
Ve işte tam 2 ay boyunca gay porn izlemiştim yurt dişindan kendime gay donlar almıştım ve bir gün spor salonunda onu gördüm terlemişti ve duşa girdi hemen arkasından bende girdim ve o soyunurken onu izledim donları kırmızı çizgili beyaz calvin klein markaydı ve donunu indirdi ve kocam bir sik gördüm ağzım açıldı ve göt deliğim kaşındı ve sanırım ki istiyordum bende girip onun ününde soyundum o da beni gördü ve duşa giricenmi diye sordu evet dedim ve benden şampuan istedi ve verdim.
Ona taraf döndüm ve donumu indirdim götümü görsün diye kılsız koca bir popom vardı o da hiç orada bile olmamıstı sanmıştım ve o koşarak duşa girmişti bense bekledim ve çok az sonra girdim o duş alırken hocam şampuanımı alabilirmiyim diye seslendim ve perdeyi açıp içeri girip geri kapatım o an o siki ile oynuyordu daha dorusu 31 çekiyordu bense onu görüp onun sikine dokunup ona sarıldım o da anladı sanırım ve beni tutup öpüşmeye başladık götüm tam sikinin üstündeydi ama burda yapamazdık diye düşünüp onu ittim ve on dk sonra parking alanında buluşalım dedim ve öyle yaptık.
Parkingte buluşup onun arabasına binip dağa gitik ve o bana önce sakso çektirdi ve sonra sikti götüm 20 cm genişlemişti.
30 dk sikip içime boşaldı ve sonra temizlenip beni eve biraktı.
Tam 6 aydır bana gelip ailem evde değilken sikiyor benim için epilasyona gitti kılsız kaldı karısı kizmıs ama onun hiç umrunda değil.
ONA AŞİĞİMMMMM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek bir hikaye
Teen FictionBu hikaye bir gay ilişkisini anlatır içinde rahatsız olucağnız şeyler olabilir homofobik olanlar okumasınlar lütfen!! Ayrıca bu kitaptaki hikayelerin hepsi kendi yazım yani onları kendim yazdım kendi hayal ettiğim olaylar