Işte bu son bölüm camal karakteri ile ilgili ama bundan sonra başka karakterler gelecek mesela çok yakında Cemalin dayısı muratı yazacam
Dayım bana onları anlatığında ben dayım tmm dedim ama en kütü şey bana tam dayımla sex yapma isteği geldiğinde dayım köye gitti ama benim kış tatili daha yeni başlamıştı ve ben annemlere bende dayımla beraber köye gidebilirmiyim diye sordum annemlerde izin verdi.Ben buna sevindim ama tam kapıdan çıkarken annem ile babamı evde kondom varmı diye sorduğunu duydum annem de var daha yeni satın aldım dedi.
Dayımla beraber araba ile köye giderken yolda araba bozuldu ve biz mecburen bir hotele gidik ama en bence en kötü şey dayım benimle aynı odada kalamak istemedi ve benim buna üzüldügümü fark etti ama yine de devam etti.Sabah olunca yine yola düştük ve biz yola başlandığımızda onun sikinin hareket etiğını gördüm ve ben de o araba kulanırken onun sikine dokundum ve arabayı yana dağlık bir yere çekmesını söyledim ve o da geçti ve arabadan indi ben gidip onun önünde diz çöküp eşofmanını indirdim ve o an o aslında hiç don giymediğinı ve aniden sikine sakso çektim ondan sonra o beni ayağa kaldırıp benim eşofmanımı yirtı ve beni sikmeye başladı ve gerçekten o an yaşadığım o güzel tat asla ben o an yaşadığım o an ki güzel şey hiç unutmadım.
O beni sikti ve içime boşaltı ve o sicaklik bana çok hoş gelmişti tabi o soğukta o kadar sicaklık çok iyi gelir diye düşündüm.
O beni sikip boşaldı ve götüme oturup yalamaya başladı ve tüm spermleri ağzına alıp benim ağzıma tükürdü çok iyiydi.Bir anda hadi şimdi sen beni sik dedi götünü gördüğümde çok beğendim kilsız pürüsüz bir göt deliği vardı çok hoştu.Siktim ve bende onun içine boşaldım ve kiyafetlerimizi orda bırak üstümüzü değıştırip yola devam ettik bütün yol birbirimizin siklerini ovşayıp sakso çektık ve ağzımıza boşaldık tabi köye değdımızde artık hiç öyle şeyler yapmadık.
Şu an ben evlendım bir güzel kız ile ve bizim.nur topu gibi bir ikizimiz var onları çok seviyorum ve iyiki eşimle tanışmışım diyorum çünkü beni eşcinselikten kurtaran kişiydi kendisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek bir hikaye
Подростковая литератураBu hikaye bir gay ilişkisini anlatır içinde rahatsız olucağnız şeyler olabilir homofobik olanlar okumasınlar lütfen!! Ayrıca bu kitaptaki hikayelerin hepsi kendi yazım yani onları kendim yazdım kendi hayal ettiğim olaylar