Merhaba ben Mehmet bugun burda bir hikaye anlatacam kendi hikayemi anlatacam ama bu güzel hikayenin nasıl başladığini yazacam.
Ilk sex yaptığımda daha 18 yaşindaydım ve ben ilk defa sex yapacaktım hem de tam da üst kataki komşumun eşini aldatığı erkek ile.
Yine bir gün üst kat komşum eşi işe gittiğne manitasıni çağırıp üste çığlık atta atta sex yapıyorlardı.Ben bundan rahatsız olup daha az ses çıkartmalarını söyledim ama dinlemediler ben de kocasını arayıp her şeyi anlayırım dedim ve arkadan adam geldi ve ben o siki gördüm çok büyüktü siz deyin 20cm ben deyim 30 falan yani.Ama asıl hoşuma giden adamın götleriydi çünkü onun götlerini aynadan görmüştüm ve sikim yavaşca kalkmaya başlamışti ve adam bunu fark ettip kapıyı kapatı ve bende aşağıya indim kendi evime ve kadının kocasını aramayı düşümdüm ama armadım çünkü kadının kocası polis ve onu aradığimda neler olabiliceğini düşünmüştüm ve aramadım tam tersi yemek yapmaya başladım yemek yapmaya.Ev sıcaktı ve bende sadece don ile yemek yapıyordum ne de olsa ev benim.
Biraz zmn geçtikten sonra kapı çaldı ve o adam kapıdaydı ve lütfen beni içeri al dedi ben de aldım ama garip olan şey adam çıplaktı ve yanında hiç bir eşyası yoktu ben de sordum ne oldu.O da kocası geldi ve sen mi aradın diye sordu ben de hyr dedim.
Kadın işi erken bitmiş diye mesaj atmıştı ve bütün gün evde olucak dedi ben de burda kal istersen dedim ne de olsa evde tekim dedi o da sikine bakarak böyle mi dedi.
Ben de gir otur dedim seni yemem ve o da buna inamıştı ve içeri geçmisti ve benden hiç fazlalık donun varmı diye sordu ve ben de ona bir çift jockstrap verdim o da giydi ne de olsa sikini kapatıyordu ve içeri geçti ben de yemeği yapıp onun yanına geçtim iki kap yemek alıp o da yemeye başladı ve bir bardak kola atım ve o da kolayı yere döktü ve ben işte bu diyip gidip bir bez alıp onun önüne eğlip götümü sallaya sallaya siliyordum onu da bir andan gözetliyordum hem götüme bakıyordu hem de yemeğini yiyordu ben silerken bir andan onun ayağının yanına gidip azcık oynamaya başladım o da ayak parmağıyla götümün deliğine sokmaya çalışıyordu ve ben de artık dayanamayıp kakıp kendi odama gidip ona bir kaç eşya getirmiştim ama o sadece getirdiğim uzun çorapları giyip yemeğine devam etti de o tam yemeğini bitirdığide artık dayanamayıp üstüne oturup onu öpmeye başladım ve sikini hisetmeye başladım o kallın ve uzun şeyi onun hişuna gitmişti sanırım hiç bir şey yapmıyordu ve beni kaldırıp sırt üstü yatırıp öpmeye başladı ve aniden donunu indirip deliğime sokmaya başladı ama donla olduğum için biraz zor oluyordu ama o buna aldırış etmeyip benim donumu yırtıp götümü tükürüp sikmeye başladı o hisi çok beğendim ve devam etmesi içn yalvardım ama çok geçmeden içimde bir sicaklık hisetim.tam 5 dk sonra ve ona bakıp bu kadar hızlı mı dedim o da zaten yukarıdan hazırdım bir de senin kini gördükten sonra tam oldu dedi ve üstümden kalkıp mutfağa gidip yağ aldı ve benim götüme masaj yap dedi ben de soyunup yapmaya başladım ve tam onun çoraplarını çıkar dedim hyr sadece götüme dedi bağırarak ve bende anlamıştım sikimi çıkarıp ona soktum ve bir 30 dk siktikten sonra içine boşaldım ve o buna kızmıştı ve kafamı tutup götüne yaklaştırıp kendi spermimi yalatırdı bana ve dedi ki ağzima tükür hemen tükür dedi ben de onun dediğini yaptım .
Bir 10 dk onun üzerinde uzandıktan sonra benim için bir macera başlamıştı çünkü şimdı gene sıra ona gelmişti ve onun bakışlarından tek anladım şey yandın mehmet dedim kendime ve en zor şey başlamıştı çünkü o beni tam 1 saat sikti ve bir saatin sonunda beni sperm ile yıkadı bildiğin tüm.vucutüm sperm ile kaplanmıştı her yerimde vardı ama hiç iğrenmemiştim hata hoşuma gidiyordu bu durum.
Bu erkek haftada bir bana gelip 3 ya da 4 posta koyup gidiyor ama bir de üst komşum var polis olan onun da beni sikmesi anlatacam hazır olun.Bu arada böyük sikli olan adam üst kataki sevgilisinden ayrıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek bir hikaye
Teen FictionBu hikaye bir gay ilişkisini anlatır içinde rahatsız olucağnız şeyler olabilir homofobik olanlar okumasınlar lütfen!! Ayrıca bu kitaptaki hikayelerin hepsi kendi yazım yani onları kendim yazdım kendi hayal ettiğim olaylar