Merhaba ben ismail 38 yaşındayım evliyim ve 3 tane çocuğumum var ama yinede erkeklerden hoşlanıyorum.Evet karımı aldatıyorum ama neyse onu da sikiyom kendimide siktiriyom.
Ilk sex yaptiğımda daha 17 yaşımdaydım ve kuzenim ile yapmıştım tabi bu ilk değıldi çünkü sex izlerken ara sıra kendi götümü parmaklıyordum ve oarmağımı deliğıme sokup o hisi seviyordum çok garip bir şekilde.
Işte yine bir gün daha yeni sex izleyip kendi götümü parmaklıyordum kuzenim bemi camdam görüp içeri girip kapıyı üstü çıkarıp siki sallarken bana doğru geldi ve benim üstüme çıkıp bana sakso çektirdi.
O bana sakso çektirdi ve beni domalltıp beni sikmeye başladı.Parmaktan daha çok acıyordu.
O beni bir 30 dk siktikten sonra içimde bir sıcaklık hissetim ve anladım ki boşalmıştı ve bir 5 dk kapıyı açıp kendisi tuvalete gitmiştı ve geldiğinde kapıyı kitlemeye unutup bana yine sakso çektirmeye başladı ve aniden içeri abim girdi ve bizi öyle gördü ama hiç bir şey yapamdı tam tersi o da soyunup benim götümü parmaklayıp kuzenime sakso çektirdi ve o bir kaç saniye benim arkama geçip çok sert bir şekilde sikmeye başladı hemde çok sert bu kez gerçekten acıyordu ama ağzımda da kocaman bir sik vardı ve götümde de bir o kadar uzun bir tane.
Kuzenim de dayanamayıp götüme geçti ve birlikte iki sik götüme soktular o an acıdiğı kadar hiç bir zaman acımamıştır götüm.
Bir 30 dk daha git gel yapıp ikiside içime boşaldılar ama götümden çıkartıklarında göt deliğim kocaman kalmıştı ve içınden hem döll hem kan akıyordu ve onlar giyinip gitiler abim odasına ve kuzenim kendi evine.
Kuzenim de evli ve 3 çocuğu var ama o beni arasıra dağlık bir alanda sikiyor ama kimse bunun farkında değil.Abimise şu an New Yorkta o da evli ama o geldiğınde beni sikmiyor artık.
Ara sıra kendi oğlum ile yatıyorum ve onun sikinde götümü sürtüyorum ve onun sikini hissetiyorum onun uykusu ağır olduğu için bazen onu soyup onun sikine sakso çekiyom ama o başlaamıyor bu çok garip.
Neyse umarım beğenmişsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek bir hikaye
Teen FictionBu hikaye bir gay ilişkisini anlatır içinde rahatsız olucağnız şeyler olabilir homofobik olanlar okumasınlar lütfen!! Ayrıca bu kitaptaki hikayelerin hepsi kendi yazım yani onları kendim yazdım kendi hayal ettiğim olaylar