Merhaba ben Mustafa 22 yaşındayım bir pasif gayim.
Ilk kez beni dayım ben 15 yaşındayken sikmişti ve o ilk kez beni siken olmuştu.
O gün evde tektim ve ilk kez masturabasyon yapacaktım çok panik olmuştum ve nasıl yapılır diye aratım.ve önüme ilk gelen video bir erkeğın kadın kiyafetleri giymiş ve kendi götünü parmaklıyordu ve sikini eliyordu ve ben de çok güzel diyip başka bir video açtım.
Yine bir gay yakışıklı adam kendi sikine gel git yapıp götüne bir dildo sokuyordu ve o boşalınca kendi vücüdüna boşalmıstı.
Bende evde tek olduğum için annemlerin odasına gidip annemin tangalarını giyip kendime aynadan bakıp sikimi elemeye başladım ve aniden gözüm babamın donlarına gitti ve onları alıp kokladım.
Aniden kapı çaldı ve dayım kapıdaydı ben de koşup açtım üstüme şort giydim bir tshırt ve kapıya koştum açmak için ama altımda tanga vardı ve şort götüme giriyordu dayıma terlik verdim ve o an sanırım şortum azcık indi ve götümdem tangalarım göründü ve dayım sanki bir kaç şey asıyor gibi yapıp götüme dayadı ve sikini hissetim ve ben de hızla kalkıp mutfağa kaçtım ve ona seslendim bir şey istermisin ve o da bir soğuk su dedi.
Suyu götürdüm ve tam suyu verecektim onun üstüne döktüm ve o da sorun yok dedi ve zaten annen ile baban köye gitti beni buraya sana mukayet olmak için gönderdiler ve soyundu siki çok büyüktü çok tıpkı o izlediğim pornolarda ki gibiydi.
Ve ben ona tam don getirecektim o benim arkamdan gelip benim götüme dayadı.Ben birden arkama baktım ve o benim şortu indirdi ve tangalarımi gördü ve offff göt de götmüş sana bi 2 posta atayım bak bir daha tanga giyermisin diyip benim yüzümü çevirdi ve üstüme çıkıp sikini ağzıma sokup bana sokso çektirdi çok acayıp bir hissi vardı ama ben korkmaya başladım ve ağlamaya başladım dayımda sanki beni bırakıcak sandım ve o tam sikini ağzımdan çıkardı ve kızgın bir bakış attıp asıl şimdi ağliyıcan diyip beni iyice soyup sikine oturtu ve beni sikmeye başladı o kocaman siki ile ve bir 30dk sikip boşaldi içime.
Bir 10 dk bekledi ve sıgara içti ve ben yine yanına gidip oturdum üstüne ve sigarasını ağzından çikartiğında ben onun dudaklarına yapıştım ve o beni ittip hani ağlıyordun dedi hani istemiyordun hani gay değildin dedi ve ben de sadece sus ve beni sik dedim ve dudaklarına yapıştım ve o beni kaldırdı ve sikmeye başladı bu sefer tam 1 saat sürdü ve bu sefer içime boşaldı ve sikini çıkardığinda içimden hem kan hem döll akmaya başladı.Bu sefer gerçekten korkmaya başladım çünkü hem kan hemde göt deliğim çok genişlamişti çünkü tamm 1 saat boyunca sikildiğim için çok açıldı.
O beni ayağa kaldırdı ve duşa git diye bağırdı.Ben duş aldım ve gidip uyudum ama çıplak uyudum akşam dayım.da yanıma girdi ve sikini bebim götüme yanaştırıp uyimuştuk.
Dayım burda 1 ay kaldı ve hemen hemen her gün seks yapmıştık bazen ikimiz bazen de dayımın arkadaşları ile.Dayım gitiğinde yani ailem eve döndüğünde dayım ile dağlık bir alanda buluşup seks yapıyorduk.
Dayım evli ve iki erkek çocuğu var biraz daha buyusünler beni sikicekler sünet olduklarında onların siklerininde babalarının kine benzediklerini anladım ve gördüm bir 5 yıl sonra beni sikecek hale gelirler.
Dayımsa beni haftada bir ziyaret edip sikiyor.Tek eve çıktım ve oraya gelip beni sikiyor.
Ayrıca 3 yıldır bir erkek arkadaşım var o beni gelip sikiyor aileminde haberi var gay olduğumdam ve bana destek veriyorlar çok şükür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek bir hikaye
Genç KurguBu hikaye bir gay ilişkisini anlatır içinde rahatsız olucağnız şeyler olabilir homofobik olanlar okumasınlar lütfen!! Ayrıca bu kitaptaki hikayelerin hepsi kendi yazım yani onları kendim yazdım kendi hayal ettiğim olaylar