1. Bölüm

1.1K 35 16
                                    

Yıl  2006

Nisa 

Sabah çok  güzel  bir şekilde uyanmıştım.  2 gün sonra  8. Doğum günümdü.  Biz Çekya'da yaşadığımız  için  Türkiye'deki arkadaşlarımı çok  az görüyordum.  Halbuki  oradaki arkadaşlarımla daha iyi anlaşıyordum. Büyük ihtimalle  bu yıl da onlarla doğum günü kutlayamayacaktım. Üstümde Avakadolu  pijamamla  salona  gittim.  Annem ve Babam valiz  hazırlıyorlardı. 

Nisa :  Anne nereye  gideceğiz ?

Anne : Bu sana süpriz  olacaktı ama madem yakalandık.  Yarın doğum günün biz de Türkiye'de kutlamaya karar verdik. 

Nisa hemen annesine  sarıldı.  Sabah hayalini kurduğu şeyi  yaşayacaktı. 

Baba: Nisa sana da doğum günü kıyafeti alacağız bugün hadi giyin bir an önce gidelim. 

Nisa koşarak odasına girip kapıyı kapattı.  Üzerini giyinip odadan çıktı. 

Nisa :  baba giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nisa :  baba giyindim. 

Babası  Nisa'nın  elinden tutup kendi  etrafında döndürdü. 

Baba :  çok güzel olmuşsun prensesim. 

Hepsi hazır olunca  alışveriş  merkezine gitmek için arabaya  bindiler.  Nisa arabadan dışarıya bakıyordu.  Bir süre sonra  AVM'ye geldiler. Nisa kendine hiçbir şey beğenmiyordu.   Yaklaşık  7 kıyafetten  sonra uygun kıyafeti bulmuşlardı. 

Anne : Nisa bu nasıl kızım ?

Annesinin elinde kot bir salopet elbise vardı. 

Nisa :  çok güzelmiş anne  bunu alalım. 

Anne : Tamam Nisa bunu alalım. 

Annesi yeterince vakit  kaybettiklerini düşündüğü için  koşarak  kasaya gitti.  Parayı ödedikten  sonra arabaya bindiler. Eve gidince  anne ve babası içerideki valizleri  alıp arabanın bagajına koydu.  Türkiye yolculuğu başlamıştı.  Nisa  müzik dinliyordu.  En büyük hâyâli bir gün çok ünlü bir şarkıcı olmaktı.  Sonunda havaalanına gelmişlerdi . Uçağa binip aşağıya baktı.  Çok yüksekte olduklarını görünce önce korktu.  Ama sonra hem yolun vermiş olduğu yorgunluk,  hem de saatin akşam  olmasından dolayı üzerinebir yorgunluk çöktü.  Yavaşça gözlerini kapatıp uyumaya başladı. 

Saatler sonra ...

Nisa gözlerini yavaşça araladı  . Burnuna denizin güzel kokusu dolunca  geldiklerini anladı . Gülümseyip  dışarıya baktığında Yazlıklarının önünde durduklarını gördü.  Hemen arabadan inip  içeriye girdi.  Ev çok büyüktü.  Nisa  üst kattaki odasına çıkıp  ayıcığına  baktı.  Hâlâ orada duruyordu.  Koşup ona sarıldı.  Ayıcığı  ile oynarken bir anda bir ses duydu . Cama baktığında  arkadaşlarının aşağıda  olduğunu gördü. Camı açtı. 

Aycan :  Nisoş  gelsene aşağıya ya  

Cemal :  Kuzu aynen özledik seni. 

Barış :  Niso geliyormusun  bir taş daha atayım mı ?

Nisa :  Hemen geliyorum 

Deyip  aşağıya indi.  Ona doğru koşarak gelen Aycan'a  sıkı sıkı sarıldı .  Aycan onun en yakın arkadaşıydı. Sonra Cemal'e  sarıldı.  Sonra da barışa  sarıldı.  Sıra ona gelmişti , Sercan'a . Sercan Nisa'ya sarıldı. Nisa'nın suratında  kocaman bir gülümseme oluştu. 

Sercan :  Hosgeldin Avakado  kız 

Nisa :  Hoşbuldum Sercan. 

Aycan :  Niso  siz denize  ne zaman gideceksiniz?  Hep beraber gitsek ne güzel olurdu. 

Cemal :  Ben her saatte  gidebilirim.  Bana sıkıntı değil . Ablam götüreceği için. 

Hepsi bir anda gülmeye başladı.  Cemal önce anlamadı. 

Cemal :  Ne gülüyorsunuz  ya  sanki ablam arkamda. 

Ablası  Cemalin kafasına vurunca  Cemal arkasını döndü. 

Ezgi :  Ne demek nasıl olsa ablam var gelirim.  Hizmetçin  miyim senin  ?

Cemal :  Tamam abla da öyle değil işt-

Ezgi : Aycan biz saat 16.00 gibi gideriz.  Siz de o zaman gelirseniz birlikte yüzersiniz.  Sen gel bakayım buraya. 

Deyip cemali götürdü.  Hepimiz gülmeye başladık.  Sercan Nisa'ya baktı.  Çok güzel gülüyordu. Normalde kısık olan gözleri şimdi daha da kısılmıştı.  Sonra konuşmaya başladı. 

Nisa :  Unutmadan  söyleyim.  Benim 2 gün  sonra doğum günüm  var . Hepiniz  gelmekte zorunlusunuz. 

Barış :  Sen gelme desen de zaten gelecektik  bayan Avakado. 

Nisa :  Öylemi bay çok bilmiş. 

Barış küsmüş gibi yapıp kollarını birleştirdi.  Nisa kimse ile küs kalmaya dayanamadığı  için barışa sarıldı. 

Nisa :  küsme hemen ya ! 

Barış :  Tamam tamam benim gitmem lazım  Avakado,  daha yemek yemedik biz. 

Aycan :  Benimde  gitmem gerekiyor. Annem Nisa ile konuş hemen gel dedi ben yarım saattir  buradayım. 

Ikisi de koşarak eve gidince Sercan ve Nisa başbaşa kaldılar.  Nisa Sercan'a  bakıp konuştu. 

Nisa :  Sende gelmek zorundasın. 

Sercan :  Zorunda olmasam da gelirdim. 

Nisa gülümsedi.  Sonra tekrar konuşmaya başladı. 

Nisa :  Bende gitsem iyi olacak  Sercan , sonra görüşürüz. 

Sercan :  görüşürüz  Nisa  . 

Nisa koşarak eve gitti.  Sercan  tem kaldığını Anlayınca  o da evine  gitti.  

Herkes  denize gitmek için hazırdı.  Aileler toplanıp çocukları denize götürmek amacıyla  plaja doğru yürümeye başladı. Plaja geldiklerinde güneş kremlerini  sürüp  denize girdiler.  Nisa ile Annesi  iyi bir yüzücü oldukları için baya açılmışlardı. Geriye dönerken ayağına kramp girmişti. Annesi  Nisa'yı kucağına alıp sahile getirdi.  Tüm arkadaşları da oradaydı. Nisa ağlamaya başladı.  Belli ki canı acıyordu . Aycan ve Sercan yere oturdu.  Sercan  Nisa'nın  öne  gelen saçlarını geriye çekti. 

Anne :  Nisa korkma  sadece biraz acıyacak. Biraz bastırarak sürmem  gerekiyor kremi. 

Nisa  korkarak gözünü sıkı sıkı  kapatmıştı. 

Sercan :  Nisa bak Aycan'da  ben de  buradayız. sakin ol .

Annesi kremi sürünce  Nisa  ufak bir çığlık attı .  Sonra da annesi onu kucağına alıp  şezlonga yatırdı.  Nisa denizin  o huzur verici  sesini dinleyerek yavaşça uyuyakaldı. 

Sercan Nisa'ya baktı . Melek gibi gözüküyordu  .  Bir süre sonra herkes evlere dağıldı.  Babası  Nisa'yı  kucağına alıp yatağına yatırdı.  Nisa  biraz kıpırdandıktan  sonra  rahatını  bulup uyumaya devam etti.  

Sercan ise günün vermiş olduğu yorgunluktan yatağına yatar yatmaz  uyuyakaldı. 


İlk  bölümün sonuna geldik.  Kitap  hakkındaki düşüncelerinizi  lütfen yazın.  Sizce kitaba devam etmeli miyim? 

SerNis ile kalın  ...

Çocukluk Aşkım  (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin