Nisa
Herşey Güzel gidiyordu. Bir tek Sercan uyanmamıştı. Beni sevdiğini söyleyip gitmişti. Ama o Nisa'yı sevmiyordu. O Ahsen'i seviyordu. Tekrar yoğun bakımın camına başımı yaslayıp izlemeye başladım . Sonra doktor yanıma gelip konuşmaya başladı.
Doktor : Onunla görüşmek ister misiniz ?
Nisa kafasını çevirip Doktor'a baktı .
Nisa : İsterim tabi ki.
Doktor : Birazdan arkadaşlar seni gelip hazırlayacak. Sonra istediğin kadar konuşursun.
Nisa : Çok teşekkür ederim. Durumu iyi ama değil mi ?
Sercan : Gün geçtikçe daha iyi oluyor. Yakın bir zaman içinde uyanmasını bekliyoruz.
Nisa : Tamam , Teşekkürler.
Doktor : Geçmiş olsun.
Doktor Nisa'nın yanından gittikten sonra Nisa tekrar gözlerini Sercan'a çevirdi. Sercan gözlerini açmıştı ! Büyük bir mutluluk içindeyken hemşireler gelip Nisa'nın üzerini giydirdi. Nisa açılan kapının içinden odaya girdi. Sedyenin kenarına oturup Sercan'ın elini tuttu. Sercan Nisa'nın gözlerine bakıyordu. Nisa ağlıyordu.
Nisa : Sercan'ım ...
Sercan : Ağlama . Gözlerin ağlamayı hak etmiyor.
Nisa : Sercan ben de seni çok seviyorum.
Sercan : Ahsen. Ben seni ilk gördüğüm andan beri sana aşıktım.
Nisa Sercan'ın ağzından "Ahsen" kelimesini duyunca yüzü düştü.
Nisa : Neyse sen buradan çıkınca daha çok konuşuruz.
Sercan : Ahhğ!
Nisa : Birşey mi oldu Sercan , iyi misin ?
Sercan : Karnım acıyor .
Nisa'nın aklına yine o an geldi. Gözünden bir damla yaş aktı. Sonra elini yavaşça Sercan'ın karnına koydu.
Nisa : Doktor çağırmamı ister misin ?
Sercan : Gerek yok . Bana iyi gelen tek şey var o da yanımda zaten.
Nisa gülümseyerek Sercan'a baktı. Ne kadar güzel bir adamı sevmişti. O sırada odaya doktor ve 2 hemşire girdi.
Doktor : Sercan Bey uyanacağınızı bilsek daha önce gönderirdik Ahsen hanım'ı .
Doktor bunu söylediğinde ikimiz de gülmüştük. Doktora bu şeyden bahsettiğim için Sercan'ın yanında bana "Ahsen" diye hitap edecekti.
Sercan : Bana varlığı yetiyor .
Bu sözün Üzerine Sercan'a bakıp gülümsedim.
Doktor : ağrınız var mı ?
Sercan : Karnım acıyor, biraz da başım. Onun dışında yok.
Doktor : Sercan Bey yarın sizi normal odaya alacağız. 2 gün sonra da taburcu ederiz. Pek bir sorununuz kalmamış .
Sercan : Tamam , çok teşekkür ederim.
Doktor : Geçmiş olsun.
Nisa : Saolun.
Doktor : Ahsen hanım sizde artık dışarıya çıkın. Sercan bey dinlensin biraz daha.
Nisa dudağını büzüp Sercan'a baktı. Sonra da kalkıp odadan dışarıya çıktı. Nisa üzerindeki kıyafeti çıkarıp sandalyelere oturdu. Sonra Aycan ve Barış geldi.
Nisa : Kuzu! Sercan uyandı.
Aycan : N-Ne Yemin et .
Nisa gülümseyerek Aycan'a sarıldı . Barış da bu duyduğu habere çok sevinmişti. Hemen giyinip Sercan'ın yanına girdiler . Nisa onları camdan izliyordu. Bir süre sonra çıktıklarında Aycan mutluluktan ağlıyordu.
Aycan : Şuan çok mutluyum ya.
Barış : Bende sevgilim.
Nisa : Ben acıktım birşeyler mi yesek ?
Aycan : Gelin kantine inelim birşeyler atıştırırız. Hem diğerlerine de söyleriz.
Barış : Tamam.
Hep birlikte aşağıya indiler. Diğerleri de orada olduğu için bu mutlu haberi onlara da verdiler. Şükran, Kenan ve Nisa üst kata çıktılar. Şükran ağlamaya başladı. Sonra Nisa'ya sordu.
Şükran : Kızım sen biliyor musun , Sercan'a ne olduğunu ?
Bir bölümün daha sonuna geldik. Bana destek veren herkese çooooooook teşekkür ederim 💕 💕.
Yeni bölüm sınırı
20 OY
15 YORUM
SerNis ile kalın . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkım (SerNis)
ChickLitSercan ve Nisa çocukluk arkadaşı olsaydı nasıl olurdu ? İkiside birbirine aşık ama bundan kimsenin haberi yok. Değişik bir SerNis hikayesi ile karşınızdayım İyi okumalar ...