28. Bölüm

149 10 12
                                    

Nisa

Sercan şuan ameliyatta. Yapılan en küçük bir hata bile onun ölümüne neden olabilir.  Hepimiz ameliyathanenin  kapısında  bekliyoruz .  Hastanede büyük bir kargaşa  var . Kimileri yaşam mücadelesini kaybederken kimisi de daha bu hayata yeni gözlerini  açıyordu.  Sercan Yaklaşık   4,5  saattir  ameliyatta . Normalde daha kısa sürmesi gereken bu ameliyat  uzamıstı . O sırada Ameliyathane'nin  kapısı  açıldı ve 2-3 doktor dışarıya çıktı. 

X :  Sercan Yıldırım  !

Aycan , Barış  ve ben hemen doktorun yanına  gittik.  

X :  Ameliyat  gayet güzel geçti.  Ancak bir kısmı Akciğeri'ne yapışık  olduğu  için  alamadık.  Pek bir sorun çıkaracağını düşünmüyoruz.  Sercan beyi  yaklaşık  olarak 30 dakika sonra  normal odaya alırız.  Yanında  refakatçi  olarak  Nisa Bölükbaşı  isminde  bir hanfendi  kalacakmış.  Onun haricinde  Sercan beyin  odasına bir hafta  girmeyin.  Çünkü en küçük  bir mikrop ona zarar verebilir.  Nisa hanımı  da izole edeceğiz  sonra odaya alacağız.  Iyi  gunler dilerim. 

Aycan :  Teşekkürler. 

Doktor uzaklaştıktan  sonra Ameliyathane'den sedyeye  uzanmış  ağzında  oksijen  maskesi  olan sercan çıktı.  Hep birlikte onun kalacağı  odaya doğru  yürüdüğümüzde  bir doktor bizi içeriye  almadı.  Kimliğimi gösterdikten  sonra içeriye  ağzımda  maske ile girdim. 

Bu maske ne kadar rahatsız  birşey  böyle  !

İçeriye  geçip ceketimi  ve çantamı masanın  üzerine bıraktım. Koltuğa  geçip telefonumu elime aldım  .  Birkaç saat sonra iyice Sıkılmaya başladım .  Tam o sırada sercan yavaşça  gözlerini açtı.  Yanına  gidip  yatağın kenarına  oturdum.  

Nisa :  Sercan ... İyi misin ?

Sercan  ağlamaya başladı.  Nisa onun bu haline üzülüyordu.  Her ne kadar ona kızgın  olsa da kıyamıyordu  ona .

Nisa :  Tamam . Sercan ağlama  ama ...

Sercan :  Özür dilerim Nisa . Çok özür dilerim. 

Nisa elini sercan'ın yanağına  koydu.  Bir taraftan yanağını  severken diğer yandan da konuşuyordu. 

Nisa :  Tamam bunları  sonra konuşuruz.  Sakin ol . Daha ameliyattan yeni çıktın  . 

Sercan ağlaması  hafifleyince  Nisa Sercan'ın yanına  uzandı.  Nisa yüzü sercan'a dönük bir şekilde Sercan'ın gözlerine  bakıyordu. 

Nisa :  Ağlama , sakin ol . Bak bir yere gitmiyorum.  Buradayım. 

Sercan :  Seni seviyorum  

Nisa bir an duraksadı  sonra tekrar  konuştu. Şuan kuracağı  kelimeler belki de onun için  hayatının  kararı  olacaktı. Ya sercan'ı ömür boyu görmeyecekti  yada  herşeyi  silip tekrar en başından  başlayacaklardı. 

Nisa :  Bende , bende seni seviyorum. 

Sercan bir anda Nisa'nın  dudaklarına  kapandı.  Nisa da önce şok olsa da sonra karşılık  verdiği  için uzun bir öpücük  olmuştu.  Ayrılıklarında  Nisa  doğrulup gülümsedi. 

Nisa :  Hadi bakalım.  Senin  uyuman  gerekiyor  artık .

Sercan :  Tamamdır  patron .

Nisa :  Patron ?

Nisa gülünce  sercan da ona baktı.  Sonra gözlerini  yavaşça  kapatıp  uykuya daldı.  

4 saat  sonra 

Sercan gözlerini  açtığında  koltukta  uyuyakalmış Nisa'yı gördü.  Önce gülümsedi.  Sonra ayağa kalmak istedi  ama kalkamadı.  Dikiş yerleri hala acıyordu . Sercan öylece Nisa'yı izliyordu  sonra eline  telefonu alıp  fotoğrafını  çekti.

 Sercan öylece Nisa'yı izliyordu  sonra eline  telefonu alıp  fotoğrafını  çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel çıkmıştı  fotoğrafta .  Ama biraz daha böyle  uyursa  kesinlikle boynu tutulacaktı . Sessiz bir şekilde fısıldadım .

Sercan :  Nisa'm  , sevgilimi uyan hadi. 

Nisa yavaşça  gözlerini açtı.  Sonra suratını acı bir şekilde buruşturdu. 

Nisa :  boynum tutulmuş  yaa !

Sercan :  Kıyamam ben sana ya ! Gel .

Deyip yatağın  içinde hafifçe  kenarıya kaydı. 

Nisa :  Yok , olmaz . Sen ameliyattan  çıktın.  Şimdi  birşey yaparım canın  acır  .  Dikişine falan  birşey olur .

Sercan :  Hiçbir  şey  olmaz . Ben sevgilimle  uyumak  istiyorum ya . Bence bu benim hakkım. 

Nisa :  Sana neden Hayır   diyemiyorum  ben ya ?

Sercan :  Çünkü bana aşıksın tıpkı  Be-

Nisa :  İyi gelmiyorum  o zaman . Sanki sadece ben aşığım. 

Sercan :  Cümlemi  bitirmeme  izin vermiyorsun  ki !

Nisa :  Dinliyorum  

Sercan :  Çünkü  bana aşıksın   tıpkı  benim sana aşık olduğum  gibi.

Nisa  yavaşça  yatağın  yanına  geldi.  Sonra Sercan'ın   yanına  uzandı.  Nisa Sercan'a  bakıp gülümsedi.  Sonra  da uyuyakaldı.  Sercan da Nisa'nın  elini  tutup  uykuya daldı. 


Bir  bölümün daha sonuna geldik. . Bana destek veren herkese çooooooook teşekkür ederim 💕.  

Yeni bölüm  ne zaman gelir  bilmiyorum  ama bu bölüme  40 yorum istiyorum. 

SERNİS İLE KALIN  . . . 

Çocukluk Aşkım  (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin