9. Bölüm

319 29 17
                                    

(Multi'de ''seviyor Sevmiyor'' un hikayesi var  . Benim çok hoşuma gitti sizce nasıl ?)

Nisa 

Bu notu bana gönderen Sercan'mış.  Peki kendisi neredeydi ? Onu ölesiye merak ediyordum. ArıyorduM ama telefonlarıma cevap vermiyordu . Mesaj yazdığımda  sadece görüldü atıyordu.  Aslında en son iyi bir şekilde ayrılmıştık ama  sonra ne olduğunu bilmiyorum.  Bende hiçbir şey  değişmemişti ,  ama onun davranışları kesinlikle normal değildi. 

Lale :  kim göndermiş   kuzum  ?

Nisa : S-Sercan göndermiş  Lale . Siz konuştunuz mu hiç?

Berkan :  Valla ben hiç konuşmadım.  En son senin Yanındaydı işte. 

Lale :  Bende aynı. 

Nisa :  Benim Sercan'ı bulmam gerekiyor. 

Deyip hasta  yatağında doğrulmaya çalıştı. Lale hemen engel oldu çünkü henüz  tedavisi devam  ediyordu. 

Lale :  Kuzum ne yapıyorsun?  Daha tedavin bitmedi. 

Nisa :  Onu bulmam gerekiyor Lale . Onunla konuşmam gerekiyor. 

Lale :  olmaz Niso  doktorlar izin vermez

Berkan :  ben doktorlar ile  konuşurum. Siz sakin olun. 

Deyip odadan çıktı. İçimden  ''Umarım izin verirler'' diye geçiriyordum. Bana karşı sanırım birşey hissediyordu.  Yani en azından yazdığı nottan bu anlaşılıyordu. Bunu da konuşmam gerekiyordu.  Bu Sırada içeriye Berkan girdi. 

Berkan :  Doktorlar izin verdi.  Çıkış işlemlerini hallettim.  Aycan da düzelmeye başlamış.  Doktorların tahminini göre  bu geceye kadar uyanmış olur diyorlar.  

Nisa :  Teşekkürler Beko. 

Hemen yataktan doğruldum.  Küçük odada üzerimi giyindim ve odadan çıktım.  

Hemen koşup onun gidebileceği yerlere bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen koşup onun gidebileceği yerlere bakmaya başladım.  Ama hiçbir yerde yoktu.  En sonunda kendi evlerine gittim.  Ailesinden uyandığım  için   oraya gitmek istememiştim ama başka çare yoktu.  Evlerine gidip kapı zilini çaldım. 

Nisa :  Merhaba  şükran teyze. 

Şükran :  Merhaba yavrum buyur geç içeriye 

Nisa :  Yok teşekkür ederim.  Ben şey diyecektim.  Sercan evde mi ?

Şükran teyze şaşırdı.  Sanırım istediğim cevap yine gelmeyecekti. 

Şükran :  Kızım Hastanedeyim diye çıktı.  Sizin yanınızda değil mi  ? 

Nisa :  Değil   yani öyleydi ama sonra  gitti.  Neden olduğunu bilmiyorum. 

Şükran :  Kızım ne yapacağız şimdi. 

Nisa :  Ben aramaya devam edeceğim.  Birşey olursa ben sizi ararım. 

Şükran :  Tamam Nisa nolur bul oğlumu .

Nisa :  Inşallah  şükran teyze  ,  inşallah. 

Sercan'ın evinden gidip yavaş yavaş  yolda yürümeye başladım.  Onu çok merak ediyordum . 

Sahile gidip yürümeye başladım.  Sahil boyunca yürürken karşımda bir adam gördüm.  Sercan olduğunu düşünerek hemen koşup ona sarıldım.  Adam şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.  Yüzünü bana çevirdiğinde Sercan olmadığını anlayıp utançtan renkten renge girmiştim. 

Nisa :  Kusura bakmayın  ben sizi başka birisine benzettim de .

X :  yok sorun değil hanfendi.  Iyi gunler. 

Nisa :  size de iyi günler. 

Ağlamak üzere olduğumu hissediyordum.  Biraz daha yürüyüp kendimi ilerideki taşayasladım.  Zorla tuttuğun gözyaşlarım o an serbest kalmıştı.  Bir yandan denizi izlerken bir yandan da Ağlıyordum. 

Nisa :  Nerdesin Sercan  ? Nerdesin. 

Bir süre daha orada durduktan sonra, hastaneye yürümeye başladım.  Hava kararmıştı ve büyük ihtimalle hastanedekiler  beni merak ediyordur.  Yürüken  sanki kendimi bir ölü gibi hissediyordum.  En sonunda hastaneye ulaştım.  Aycanın  odasına girdiğimde aycan uyanmıştı.  Herkes başında bekliyordu. 

Barış :  Niso nerde kaldın ya ?

Nisa :  Birşey yok barış,  geldim işte. 

Barış :  Sende birşey var ama .

Nisa :  sonra anlatırım. 

Yürüyüp Aycan'ın yanına gittim.  Yorgun bir şekilde gözlerini hafif aralamıştı. 

Nisa :  Aycan nasılsın kuzu. 

Aycan :  Bir bacağı olmadan hayata tutunmaya çalışan aycan gibiyim ne olsun işte. 

Nisa :  Ayçi yapma böyle.   Biz hep senin yanındayız.  Barış hep senin yanında .

Aycan kafasını çevirip  ağlamaktan gözleri şişmiş ve kızarmış olan barışa bakıp gülümsedi. 

Aycan :  Seni seviyorum sevgilim. 

Barış Aycan'ın  yanına gidip elini tuttu.  Alnına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra konuşmaya başladı. 

Barış  :  Bende seni seviyorum sevgilim. 

Cemal'e  baktığımda yıpranmış gibi görünüyordu.  Ne olacaktı ki en yakın arkadaşıyla  hoşlandığı kız sevgiliydi  ki bunun üzerine  sevdiği kız  kaza geçirmişti.  Artık mutsuz bir şekilde değil  ,  duygusuz bir şekilde onları izliyordu.  

Bir süre daha  Aycan'ın  yanında durduktan sonra kendi evime gidip odama girdim.  Üzerime Avakadolu pijamalarımı  giyip yatağıma uzandım  .  Tam uykuya dalacakken Telefonuma gelen mesaj beni resmen şoka uğrattı. 

"Sana bir gün mutlaka benim olacaksın demiştim değil mi  ?  Merak etme Sercan benim yanımda.  Onu öldürmeyeceğim,  en azından şimdilik :)"


Bir bölümün daha sonuna geldik. Bana destek veren herkese teşekkür ederim. 

Yeni bölüm sınırı 

20 OY 

15 YORUM 

SerNis ile kalın  . .

Çocukluk Aşkım  (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin