6. Bölüm

379 36 26
                                    

Sercan

Sabah Uyandığımda Ahsen  makyaj masasında oturuyordu.  Çok fazla olmasa da makyaj yaptıktan sonra eline mat  bordo Ruju aldı.  Sürüp sürmemekte kararsız bir şekilde görünüyordu.  En sonunda Rujun kapağını açıp dudaklarına sürdü.  Çok güzel görünüyordu.  Ama sanırım  o beğenmemiş olacak ki eline makyaj temizleyici losyonu aldı. Tam silecekken konuşmaya başladım. 

Sercan :  Bence çok  güzel olmuştu. 

Bir anda korkuyla bana baktı.  Sonra derin bir nefes verdi ve konuşmaya başladı. 

Nisa :  Sercan korktum  ya. 

Sercan :  Niye ya ben doğruyu söyledim.  Gayet güzel olmuştu. 

Nisa :  bence de güzel oldu ama  ben alışık değilim böyle şeylere. 

Sercan :  Birşey olmaz .  Zaten bugün haftasonu  .  Okul derdin de yok 

Nisa :   İyi tamam silmeyeceğim .  

Sercan :  Ben gideyim artık .  Sanada teşe-

Nisa :  Yok gitme,  sen mutfağa geç ben geliyorum. 

Sercan Gülümseyip mutfağa gitti.  Nisa da üzerini giyinip  mutfağa doğru yürüdü. Kapının önünde durup Sercan'ı izlemeye başladı.  Ona Nisa olduğunu ne zaman söyleyecekti ? O bütün bunları düşünürken Sercan Nisa'yı gördü .

Sercan :  Zahmet olacak ama yardım etsen mi acaba? 

Nisa :  Kendim bile yaparım. Sana yardım edemem çünkü sen bana yardım edeceksin. 

Sercan :  İyi gel şu şeyi  bir yap ben anlamadım bunu. 

Elinde benim Prag'tan aldığım  börek duruyordu.  Bu böreği  sıcak suya koyup pişirmen gerektiği için biraz karmaşıktı.  Elinden alıp böreği yapmaya başladım .  Yaklaşık yarım saat sonra kahvaltı hazır olduğunda ikimiz de masaya oturduk.  Yemek yerken Telefonuma  mesajlar geliyordu ama hiçbirine bakmıyordum. Şuanda sadece kahvaltı yapmak istiyordum.  O anda Sercan konuşmaya başladı . 

Sercan :  Ahsen  ellerine sağlık mükemmel olmuş. 

Nisa :  Önemli değil ikimiz yaptık sadece ben hazırlamadım  .  Seninde ellerine sağlık . 

Sercan : Telefonun çalıyor,  bakmayacak mısın  ?

Nisa :  Aman bizim kızlardır,  gevezelik yapmak için arıyorlardır. 

Sercan :  Peki , sen bilirsin.  O zaman yemeği yedikten sonra sahile gitmeye ne dersin  ? 

Nisa :  olur.  Ben üzerimi giyinmeye gidiyorum. 

Sercan :  Bende eve gidip üzerimi değiştirmem lazım.  

Nisa :  görüşürüz. 

Sercan :  geldiğimde seni ararım. 

Nisa :  Tamam. 

Sercan gittiğinde Nisa hemen üst kata çıktı ve giyeceği kıyafetleri seçmeye başladı. 

(Altında beyaz spor ayakkabı var)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Altında beyaz spor ayakkabı var)

Nisa aynaya baktı.  Gayet güzel ve şık göründüğünü  Anlayınca makyaj masasına oturdu.  Saçlarının ön kısımlarını arkadan küçük bir topuz ile birleştirdi. yüzüne de hafif bir makyaj yaparken Sercan'dan mesaj geldi. 

Sercan : Aşağıdayım bekliyorum. 

Nisa : Tamam geliyorum  ☺

Nisa evden çıkıp merdivenlerden inmeye başladı. Çıkışa geldiğinde sercan'ın onu kapının önünde beklediğini gördü . 

Nisa :  Selam

Sercan :  Selam  da çok güzel olmuşsun. 

Nisa :  Teşekkür ederim.  Hadi gidelim .

Sercan :  Tamam 

Deyip yürümeye başladılar.  Bir süre sonra sahile geldiklerinde kumların üzerine oturup denizi seyretmeye başladılar.  Nisa denize bakarken Sercan'da Nisa'ya  bakıyordu.  Nisa bir süre sonra bunu farketti ve gülümsedi. 

Nisa :  Burayı çok seviyorum. 

Sercan :  İnsana huzur veriyor. 

Nisa :  Aynen 

Nisa'nın aklına bir anda Sercan'a gerçeği açıklama isteği geldi.  Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. 

Nisa :  Sercan benim sana birşey söylemem lazım. 

Sercan :  Tabi,  seni dinliyorum. 

Nisa :  Ben aslınd-

O sırada  Nisa'nın telefonu çaldı.  Nisa  telefona baktığında  birçok arama ve mesaj gördü.  Telefonunu sessize aldığı için hiçbirinden haberi olmamıştı.  Arayan Berkan'dı . Eline telefonu alıp açtı. 

Nisa :  Efendim Beko 

Berkan'ın sesi çok kötü geliyordu.  Ağlamış gibi  ...

Berkan :  Nisa. ..

Nisa :  Beko ne oluyor ya korkutma beni. Alo berkan orada mısın ?

Lale :  Kuzum berkan iyi değil.  Aslında hiçbirimiz iyi değiliz.  

Nisa :  Lale neler oluyor orada  ?

Lale :  Aycan'ın bindiği taksi tır ile çarpışmış . Tır Taksi'nin üzerine devrilmiş .Biz şuan hastanedeyiz ...

Lale konuşuyordu ama Nisa sanki hiçbir şeyi duymuyordu.  Sercan  ise Nisa'nın dolan gözlerine anlam vermeye çalışıyordu. 


Bir bölümündaha sonuna geldik.  Biraz kısa bir bölüm oldu ama güzel olduğunu düşünüyorum. Bana destek veren herkese teşekkür ederim. 

Yeni bölüm sınırı 

15 OY 

10 YORUM 

SerNis ile kalın  . . . 


Çocukluk Aşkım  (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin