Sercan telefona korku ve endişe içinde bakarken ben ağlamaya başladım.
Sercan : Ama Nisa'm ağlama ya .
Nisa : Ne demek ağlama ya ! Tehlikenin farkında mısın ?
Sercan : Farkındayım sevgilim, ama ağlayarak olmaz. Ellerimizi sımsıkı tutucaz , ve asla bırakmayacağız tamam mı ?
Nisa : Tamam.
Tam o sırada kapı açıldı. İçeriye Nisa'nın ailesi ve Sercan'ın ailesi girdi . Hepsinin yüzünde bir kızgınlık hakimdi . Şükran konuşmayabaşladı.
Şükran : Kararı belirledik. Bu karar ikiniz için de daha iyi nasıl olur diye düşündüğümüz bir karar.
Bekir : Verdiğimiz karar İkimizin bundan böyle görüşmemesi. 2-3 yıla kadar içinizdeki herşey biter. Ama bundan sonra görüşmenize izin vermiyoruz .
Jana : Böylesi sizin içinde daha iyi. Siz aşık değilsiniz. Sadece birlikte büyüdüğünüz için birbirinizi koruyorsunuz. Bunun size zarar vermesini istemeyiz.
Nisa'nın gözünden bir damla gözyaşı aktı.
Sercan her ne kadar ona sarılmak istese de Ailelerinin yanında hele ki ikisinin birlikteliği konuşulurken bunu yapamazdı.Nisa elinin tersi ile yüzündeki gözyaşlarını sildi .
Sercan : Ama biz birbirimizi gerçekten seviyoruz .
Şükran : Sevmiyorsunuz oğlum . Sadece aranızda bir bağ oluşmuş siz bunu aşk sanıyorsunuz .
Nisa : Nerden biliyorsunuz aşık olmadığımızı . Alnımızda mı yazıyor ? Biz birbirimizi sevmesek ben şuan gözyaşı döküyor olmazdım . Duydunuz mu beni ?
Bekir : YETER ! Yarın öğlen Prag'a geri dönüyoruz . Bundan böyle görüşmeyeceksiniz o kadar !
deyip hepsi birlikte odadan çıktılar . Nisa önce sessiz bir şekilde ağlarken ağlaması birden şiddetlendi . Arkadaşları da onları yalnız bırakmak için dışarıya çıkmışlardı. Nisa Sercan'a sarıldı.
Nisa: Hani karşılarına birlikte çıkarsak bir şey olmazdı . Yarın gidiyorum işte .
Sercan : Mesafeler engel değil ki . Telefonda konuşuruz biz de .
Nisa: Telefonumu da alırlar . Sercan Ben seni çok seviyorum . Gitmek istemiyorum .
Sercan : Güçlü durmak zorundasın . Kim bilir belki bir gün karşılaşırız ?
Nisa : Umarım .
O sırada Odaya Cemal geldi . Oldukça üzgün görünüyordu .
Cemal : Şeyy ... Nisa Baban çağırıyor kuzum da .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkım (SerNis)
ChickLitSercan ve Nisa çocukluk arkadaşı olsaydı nasıl olurdu ? İkiside birbirine aşık ama bundan kimsenin haberi yok. Değişik bir SerNis hikayesi ile karşınızdayım İyi okumalar ...