27. Bölüm

154 17 24
                                    

Barış : Aycan bi gelebilir misin ?

Aycan :  Tabi bir sorun mu var ?

Barış  : Gel gel 

Aycan ve barış  hastanenin  bahçesine  çıktılar.  Ha bu arada  Aycan artık kısmen  de olsa yürüyebiliyor. 

Aycan :  Seni dinliyorum  .

Barış :  Aycan bu nasıl  söylenir  bilmiyorum  ama  , ben ayrılmak istiyorum. 

Aycan : Ne ?!

Aycan şok olmuş bir şekilde Barışa  bakıyordu.  Gözünden  bir damla yaş aktı.  Aycan hemen eliyle  sildi .

Aycan :  Peki , Benden  neden ayrılmak istiyorsun? 

Barış  : S-Sen ben eskisi kadar sevmiyorsun  .

Aycan :  Ne !  Ben sana Aşığım , nerden çıkardın  bunu ?

Barış :  Aycan bak seninde cemali  sevdiğini biliyorum. 

Aycan :  Hayır  ben onu değil seni seviyorum  Barış. 

Aycan barışa  sarılmak için yaklaştığında barış kendini geri çekti.  

Aycan :  Saçma sapan bir şey yüzünden  bizi parçalıyorsun  .  Ben ona değil o bana aşık.  Ben küçüklüğümden  beri  seni sevdim , sadece seni . Ama sen beni sevememişsin. Sevsen beni bu kadar kolay bırakmazsın !

Barış :  Benmi seni kolay bıraktım . Bende seni sevdim Aycan hemde çok sevdim. Hatta senin için   kendimden  vazgeçecek  kadar sevdim. 

Aycanın gözlerinden  yaşlar  süzülmeye başladı.  Barış  Aycan'ı  kendine çekip sarıldı.  

Barış :  Ağlama , Sana yalvarırım ağlama. 

Aycan  kendini barıştan  çekip geriye gitti. 

Aycan :  bir de utanmadan  ağlama  mı diyorsun.  

Barış :  Ayc-..

Aycan :  Ben sana aşığım  . Ama sen Bunu göremeyecek  , bilemeyecek  kadar aptalsın.  

Barış :  Ben aptalım  öyle mi ?

Aycan :  Evet ,sen bu dünyadaki  en  aptal insansın. 

Barış  bir anda Aycan'ı kendine çekip öptü.  Aycan şok içinde  duruyordu. Ikisi de burun buruna duruyorlardı  barış  gözlerini  açmış  Aycan'ı izliyordu. 

Barış :  Ben ne yaptıysam  senin için yaptım.  Seni sevmek aptallıksa  evet kabul ediyorum,  ben bu dünyadaki  en büyük aptalım. 

Aycan :  Seni seviyorum . Yemin ederim seni seviyorum ben 

Barış  : Bende .

Sonra Aycan  Barışa  sarıldı.  Ikisi bir süre öyle durduktan Sonra  ayrıldılar  ve yoğun bakımın  önüne  geldiler.  Nisa eline telefonunu almış  oturuyordu.  Sercan ise içerde hiçbir  tepki vermeden bir yere odaklanmış  bakıyordu. 

Nisa :  Hoşgeldiniz gençler. 

Aycan :  Hoşbulduk  Nis , Sercan  pek iyi degil sanki .

Nisa cama  yaklaşıp içeriye baktı.  

Nisa :  Banane , ne hali varsa görsün  .

Barış :  Nisa  adam içerde can çekişiyor  senin dediğine bak .

Nisa :  Barış sana bir soru sorucam.  Aycan böyle arkadaş  ortamında  bunları  deseydi  ne yapardın ?

Barış :  Ikimizin  yalnız  olduğu bir zamanda neden böyle söylediğini  sorardım  ,  senin gibi trip atıp durmazdım .

Nisa hızla koridordan geçen bir doktoru durdurup sordu. 

Nisa :  Yoğun Bakım  ile ne zaman görüşebilirim. 

X :  15 dakika sonra en kısa o zamanda .

Nisa :  teşekkürler. 

Aradan geçen 15 dakika sonra Nisa'nın koruma kıyafetlerini giyip içeriye girdi.  Sercan'a baktığında  uyuduğunu  gördü. Yavaşça yatağın kenarına oturdu. 

Nisa : Canını  yaktığım için  Üzgünüm  ama  ben senin için çok ağladım.  Hâlâ da Ağlıyorum.  Neden senden vazgeçemiyorum  ben ?

Nisa Sercan'ın Serum bağlı  olan elini tutup konuştu. 

Nisa : Hani elini bırakmadığım sürece hep mutlu olacaktık.  Ben bırakmadım ama sen bıraktın  Sercan. Biz bunu haketmiş  miydik?  . Bilmiyorum belkide böyle olması  daha iyi oldu. Sen belki de daha mutlusun.  Bende öyle  olmaya çalışacağım  .  Sakın  bizi bırakıp  gitme.  Daha elimden çekeceğin var .

Nisa gülümseyerek  Sercan'a baktı.  Sonra yoğun bakımdan  çıktı.  

Aycan :  Nisa ne oldu  ?

Nisa : Hiçbir  şey olmadı  Civciv . Herşey  olduğu gibi devam ediyor. 

Barış :  Bence siz güzel bir çiftsiniz Nisa . 

Nisa :  Evet öyleydik  , ama eskiden .

X :  Sercan beyin yakınları  sizlersiniz  değil mi ?

Aycan :  Evet .

X :  Sercan bey hakkında  önemli birşey  söylemem  gerekiyor.  

Barış :  dinliyoruz. 

X :  Sercan bey akciğer  kanseri  değil . Akciğerine yakın  bir yerde  bir parça  oluşmuş  ve bu parça onun nefes almasını  zorlaştırıyor.  Bu gece ameliyat olacak ama ameliyat sonrası  onun yanında  durabilecek  biri gerekiyor. 

Aycan :  Nasıl  kanser değil mi yani  ?

X :   Hayır değil 

Aycan barışa  sıkı sıkı sarıldı. 

X :  Onun refakatçisi olmak ister misiniz? 

Aycan bir an aklına gelen şey ile konuştu. 

Aycan :  Maalesef Biz olamayız   değil mi barış.  

Barış :  Evet aynen sanırım. 

X :  Hanfendi siz ?

Nisa bir süre düşündü.  Bu zamana kadar hiç düşünmeden karar vermişti  herşeye  . Pek bir sakıncası  yok gibiydi.  Sadece yardım  edecekti.  

Nisa :  Peki , sorun olmaz .

X :  Tamam benimle gelin refakatçi formunu doldurmanız  gerekiyor. 

Nisa :  Peki geliyorum. 

Nisa doktoru takip ederken aklından geçen tek düşünce  doğru  mu yaptığıydı  . Kafasındaki  düşünceleri uzaklaştırıp  formu doldurmaya başladı.  En sonunda da titreyen  elleri ile imzasını attı. 


Bir bölümün daha sonuna geldik. Bana destek veren herkese teşekkür ederim. 

Yeni bölüm sınırı

20 OY 

15 YORUM  

SERNİS İLE KALIN  . . . . 


Çocukluk Aşkım  (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin