İntikamcılar yok olmaya mahkumdur..

769 62 12
                                    

Merhaba ben Buddy ama isterseniz Dante'de diyebilirsiniz. Çok küçük yaşta ajan olarak egitilmeye başladım. Bunun sebebi ajanlar okulunun sahibinin beni evlat edinmesiydi. Mutlu ev rahat bir yaşamım vardı. Küçük yaşta kendimi korumayı öğrenmiştim. Fakat 18 yaşına girdiginde o mutlu ve rahat yaşamım yok olmuştu. Çünkü ne olduğumu öğrenmiştim. Özel melez bir kurtadam. Aslında herşeyin 18 yaşına girdigimde ve herşeyi öğrendiğimde başladığını sanmıştım ama aslında herşey daha annemle babam öldürülmeden önce başlamıştı. Yani doğuştan bir intikamcı olarak doğmuştum. Bunun iyi birşey olduğunu düşündüğüm zamanlarda oldu ama o zaman hep babamın ölmeden önceki son sözleri geliyordu aklıma. İntikamcılar yok olmaya mahkumdur..

Bu beni hep korkutmustur. Ölmekten korkmam aslında yani eskiden öyleydim. Taki tek aşkımı, annem gibi kokan ve bana annemin ben küçükken söylediklerini söyleyen bir kadınla karşılaşana kadar ölmekten korkmazdım. Bunun sebebi annem küçük şövalyesini terk edene ve kendi sonumu görerek tek aşkımı küçük şövalyesiz bırakacağımı fark edene kadar...

Benim adım Buddy Dante Walkers yada siz Phoenix'lerin küçük oğlu olarak da düşünebilirsiniz...

DOĞUŞ (Vahşi Pençeler Serisi 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin