02-A Baleset..

850 32 2
                                    

Hamar bepakoltam és elindultunk a repülőtér felé.Anya újságot olvasgat,Gem zenét halgat, és én vezetek.Lassan megérkeztünk, feldobtuk a csomagokat a futoszalagra és fél óra volt hátra míg elindul a gép.

-Elmegyek veszek kaját!-mondtam.

-Jó, de siess!-mondta anya és a kezével mutogatta hogy igyekezz.

Elmentem egy büféhez vettem gumicukrot, chips-et, és egy másfel literes Fanta-t.

-Kérjuk a  B16-os repülőgép utasait, hogy kezdjék meg a felszállást!!-mondta a hangosbemondó, gondolkodtam menjek vagy ne..

Nem indultam el, a lábam a földbegyökerezett...

-Kérjuk a  B16-os repülőgép utasait hogy kezdjék meg a felszállast!!A repülőgép 10 perc múlva indul.-mondta újra a hangosbemondó.

Nem tudom miért vagy, hogy hogyan, elindultam az információs pulthoz.

-Jónapot kivánok!Miben segíthetek?-kérdezte kedvesen a hölgy.

-Jónapot! Szeretném visszahozattatni a csomagjaimat a repülőről.Lehet?-mintha robot lettem volna a testem magátol cselekedett.

-Egy pillanat megnézem!-intett egyet majd elvonult valamerre.''Semmi baj, a lakást anya megvette, a bankkártyámon van még egy csomó pénz... és elmegyek dolgozni'' Futott át az agyamon.Ekkor megszólalt a hangos bemondó.

-A B16-os repülőre a felszállás befejezödött!-mondta...

-Khm.. Uram! Jól van?-kérdezte a pult mögül a nő.

-Igen, persze!-mondtam és kíváncsian vártam a válaszát...

Never say never-Magyar (Larry)Where stories live. Discover now