03-A Baleset 2

739 31 3
                                    

-Igen, persze!-mondtam és kíváncsian vártam a válaszát.

-Sikeresen eltávolitottuk a csomagját a repülőről uram!-mondta a hölgy én meg akaratlanul is elmosolyodtam.

-Köszönöm!-feleltem majd leültem megvárni a csomagjaimat.Ekkor homlokon csapott a felismerés, hogy szölők nélkül fogok lakni...
''Hogyan fogok igy élni nincsenek barátaim.Munkát is szereznem kell.'' Megsajnáltam anyáékat, hogy ott hagytam őket..Lelkiismeretfurrdalásom volt, már nem tehetek semmit.. Sajnos!

Végül arra jutottam hogy beiratkozok a fősulira.Keresek pár barátot és elmegyek dolgozni..

-Uram! Megvannak a böröndjei..-mondta kedvesen a nő.

-Köszönöm! Viszlát!-köszöntem el.

-Viszlont látásra!-köszönt vissza.Gyorsan beugrottam a kocsiba és hazamenttem.

Kinyitottam az ajtót levettem a cipőmet, s felmentem a szobámba előkottortam a laptop-omat.Kerestem egy jó sulit és küldtem nekik egy email-t, már csak a választ vártam.Lementem, levittem a laptopot is bekapcsoltam a tv-t zenére állítottam..Éppen Ed Sheeran-Give me love című dal ment... de megszakították az adást.

-Elnézést, hogy félbeszakítottuk az adást, de fontos hírt kell közölnünk.A Londoni repülőtérről indult B16-os Hawaii felé tartó repülőgép a óceánba zuhant....-hablatyolt tovább a tv... Leejtettem a poharat a kezemből...Szemeim könnybe lábadtak, ajkam elnyilt....

-Anyaék! Meghaltak! Uramisten!-akadtam ki.Könnyeim patakokba kezdtek folyni...

ohm hali :)) bocsi hogy ilyen rovidek.... majd lesz hosszabb is :3 :* <3

Never say never-Magyar (Larry)Where stories live. Discover now