Nem birtam ki. Levegőt is alig kaptam az oldalam szúrt.Végtagjaim gyengék és összecsuklottam.Elájultam?? De hisz az nem lehet.. Lebegek a nagy sötétségben, látom az emlék képeket.Azt ahogy anya első napon elkísért az oviba,azt hogy apa minden hétvégém megcsinálta az isteni finom palacsintáját.Gemmel játszani, paárnacsatázni verekedni..Szeretem őket,nem halhattak meg..
-De igen!-szólalt meg egy hang mellettem ezekszerint az utolsó mondatot kimondtam.
-Mégis ki vagy?És mit kerese...-ált el a szavam mikor észrevettem hogy egy bárpulton támaszkodok.
-Mi a f...?-motyogtam ittasan.Én ittas??Soha nem rugtam még be.
-Az utcán találtam rád!Hát behoztalak ide..vagy inkább vissza..-motyogta kedvesen kék szemeivel.Gyönyörű volt ilyen embert még nem láttam,pedig valjuk be a fél világot átjártam.
-Mit ittam, esetleg nem tudod?-kérdeztem flegmán...
-Nem, de várj itt a számla!Uram a számlát!-szólt a pincérnek, de kedves egy fiú..
-Mi a neved?-kérdeztem.
-Louis Tomlinson!-mondja.-És neked?
-Harry Styles!-mondtam.
-Uhh haver,hát sokat ittál!-mondta ahogy megnézte a papirdarabot.
-Miket?-néztem össze-vissza.
-Két pohár Jim,VodkaCola,Wisky..ennyi!-mondta monoton hangon.
-Mennyi lett?-mosolygok rá.
-Hát...ohm....150$!-ütögette meg a hátam..
-Mennyi?Na jó fizetek!-áltam fel.
-Uhh aszem hazakisérlek oké?-támasztott meg.
-Mi??Ja,jó..-szédültem, minden porcikám sajgott.Kérdés hogy kerültem én a bárba.
Louis megfogott majd kitámogatott az utcára.
-Hol laksz?-kérdezte.
-Oops!Nem tudom-dölöngéltem.
-Ez igy nehezebb lesz!-húzott be a sarkon.-Akkor megyünk hozzám.Ma vettem a házat nem rég jöttem meg, még az előszobában vannak a cuccaim szóval ne haragudj ha kupi lesz.
-Ahh ha látnád a szobám.-motyogtam.
-Éssss!Miért ittad le magad ennyire?-kérdezte óvatosan.
-Hát a nővérem és az anyám ma meghalt..vagy tegnap??-beszéltem és majdnem elestem.
-Szerintem tegnap mert éjfél múlt fél órával és nagyon sajnálom ami a családoddal történt.-éreztem a hangjába a részvétet..Odaértünk a házhoz kicsit ismerős volt.
Louis*Bekísértem a házba majd a kanapéra fektettem.
-Csinálok neked teát!-nem tudom hol lakik ez a cuki fiú de lakik valahol az biztos és meg kell tudnom hol.
-Köszönöm!-nyögött fel.''Milyen jó lenne ezt alattam hallani!'' Remélem nem lakik messze!
Harry eközbe felált és körülnézett a lakásba majd az emeleten is.
-Louis!Mit keres a házadba a cuccom?-kérdezte én meg majdnem kiöntöttem a tűzforró vizet a lábamra.
-Mi???-mentem utánna.
Felmentem a szobába és tényleg nem az én cuccaim voltak ott.
-Mi a címed??-kérdezte feszülten.
-London Road. 1021!-vágtam rá.
-De ez a mi házunk volt!-monda szomorúan..
-Nyugi maradhatsz ha akarsz ugyis egyedül lakok..És anyukád adta el nekem...Köszönöm!-mondtam szomorúan.
-Ő most biztos büszke rád, rám meg írtóan harakszik...-mondta.
-Nem Harry ez nem igaz szeret ő is ugyan úgy mint én vagy a barátaid.-lelkesitettem.
-De nekem nincsenek barátaim.-nyöszörögte.-Csak te... te maradtál minden reményem!
Ha ezt más körülmények között mondta volna talán letepertem volna de most csak megöleltem.Csodálkozásomra vissza is ölelt..
YOU ARE READING
Never say never-Magyar (Larry)
FantasySziasztok! Egy ideig rágódtam, hogy irjak ide.. de az egyik magyar iró azt mondta igen, használjam ki az alkalmat.Hát elkezdtem írni.... fiú+fiú :) Jó olvasást.