05-Új család

744 31 7
                                    

Harry*

Olyan jó volt végre újra ölelni valakit akin érzem hogy  szeret.

-Harry nagyon sajnálom ami történt...de szeretném ha itt laknál!-mondta és elvált tőlem.

-Hát mivel nincs hol laknom, ezért maradnék.Fizetem a lakbért is..-mondtam mire egy mosoly kúszott arcára, értetlenül néztem rá.

-Bolond vagy? Nem kell fizetned, ami az enyém az a tied alap van.. Oké??-nevetgélt tovább.

-Oké.-mosolyodtam el.

-Szereted a kínait?-kérdezte ok nélkül talán heccből.

-Omm..persze!-válaszoltam félőn.

-Oké akkor rendelünk kínait.-mosolygott és elment.Kipakoltam a cucaimat majd lefeküdtem és bekapcsoltam a laptopomat ami valahogyan felkerült a szobámba.Olyan rossz, hogy nem emlékszem semmire csak arra hogy bejelentkeztem egy suliba.. Ááá tényleg az iskola máris megnézem. Igen egy olvasatlan üzenet.

"Kedves Mr.Styles!
Örömmel értesültünk arról, hogy ön az iskolánkba szeretne felvételt nyerni. Értesítjük,hogy iskolánk zenei szakára jelentkezett.Kérem miután elolvasta a kérdőívet, küldje vissza azt erre az email címre.Továbbá próba napon vehet részt ahová, hangszerét/eit is elhozhatja.Benézhet az órákra is, engedélyt kaphat a tanári szoba megnézésére, különleges, órákon kívüli programokra is jelentkezhet.
Pl.:
-Tánc foglalkozás
-Rajz tanfolyamok
-Zene történelem
-Külön nyelvű korrepetálások
-Kézimunkák
Próbanap időpontja: 06.26. délután 1 órától.
Köszönjük levelét.
Üdvözlettel:
A tanács
A Zenetanulmányi főiskola
tanári karától "

Nagyon megtetszett ez az iskola ahogy olvastam a levelét.

26-a de az holnap van vagyis ma.

Úristen....

-Harry!Megjött a kaja!- kiabált fel Louis.Azonnal eldobtam a laptopomat és rohantak lefelé.. Fürtjeim csikizték arcomat ahogy  futottam.Finom illat lepte el orrjáratomat.

-Mit rendeltél?-kérdeztem  és lehuppantam az asztal mellé.

-A kedvencemből dupla adagot:Üvegtészta rántott hússal.-ahogy kimondta boldogabb lettem kicsit mosolyodtam.

-Az jó köszönöm...képzeld visszamegyek a középsuliba.-mondtam ki izgatottan.

-Ohh..az jó melyikbe?-kérdezte elém tolva a kaját.

-Zenetanulmányi fő
iskola...- ahogy kimondtam az álla leesett.

-Te zenélsz?-kérdezte.

-Igen!-vágtam rá nem gondolva a következményekre.

-Úristen...énekelj!-mondta szinte sikítva.

Ekkezdtem énekelni a Forever young-ot mire szinte égett az örömtől.Olyanok voltunk mint egy új család...

Never say never-Magyar (Larry)Where stories live. Discover now