-Harold.. gyere, szedd a lábad...-kiabált fel a számomra parancsoló. hang.
-Jólvan igyekszem amint lehet!-keltem ki az ágyból... nyár van, vérge napsütes és nem költözünk sehova, max nyaralni megyünk.
-Édesem ha nem sietsz, akkor nem megyünk el a meglepihelyre!-kiabálta fel anya..
-Jó!-ordítoztam lefelé. Érdekes, anya mindig emeletes és medencés házakat talál, nem mintha ez olyan nagy gond lenne. Lassan végeztem a tusolással és felvettem egy laza térdig érő gatyát és egy izom pólót. Azért ne rejtsük el amink van.
-Kész vagyok!-kiabáltam anyának a konyha felé haladva.
-Szia Harry! Mehet a buli?-kérdezte Gem.
-Jó reggelt, és igen!-mondtam, s bekaptam egy gófriszeletet.
-Na hova megyünk? Találd ki!-pakolta el anya a naptejet.
-Hát.... nem tudom! Afrika?-kérdeztem nevetve.Erre mind a ketten bevágtak egy komoly pofát.
-Nem! Hawaii-ra utazunk és ott leszünk valameddig!-jött közelebb Gem és tarkón vágott. Megforgattam a szememet és anyára meredtem.
-Igen, ez így van addig leszünk ott amíg ott dolgozok!-mondta kissé haragosan..
-Anya!Nem birom ezt! Mindig új otthon, új emberek, új élet mikor lesz nyugalom?-akadtam ki, majd felmentem a szobámba...Tudom gyáva vagyok elmenekültem, de legszivesebben sirnék. Tudom mi vár rám, hisz ezt élem át újről-újra. Sokszor emlékszem vissza arra az időre amikor, még apa is velünk volt. Az isteni finom szirupos-vajas palacsintája, az együtt töltött idők, ő olyat tudott amit más nem, még anya sem.Két éve elvesztettem őt, sokat sirtam, nagyon-nagyon sokat.Mindig mellettem ált mindenben.
Egyszercsak nyilt az ajtó, és anya feje bújt be rajta.
-Kicsim!Annyira sajnálom!-mondta.
-Semmi baj! Veled sosincs bajom....-vettem egy mély levegőt.-Viszont, ha már oda költözünk, maradjunk is ott.
Anya a szemembe nézett.
-Ezt komolyan mondod?Akkor eljössz?-kérdezte a hátamat simogatva.Csak bólintottam egyet, majd atölelt engem jó szorosan én meg visszaöleltem.
-Pakolj! 3 óra múlva megyünk a reptérre.-mondta és kisétált az ajtón. Én meg pakolni kezdtem.
YOU ARE READING
Never say never-Magyar (Larry)
FantasySziasztok! Egy ideig rágódtam, hogy irjak ide.. de az egyik magyar iró azt mondta igen, használjam ki az alkalmat.Hát elkezdtem írni.... fiú+fiú :) Jó olvasást.