Bölümün devamı....

56 9 2
                                    

Bu dualar ile içimde iyi hisler barındırmaya çalıştım ama içimden bir his kötü birşey olacak gibime geliyordu ama neden?..
Ailem evde yoktu. Yani babam ile annem yoktu. Kardeşim ise kilise de herkes için dua ediyordu. Oradan okula gitmesi gerekiyordu. Benimde isim gereği kilisenin bakımını Yapmak zorundaydım. Kardeşim için çok korkuyorum ve onu korumaya çalışıyorum. Umarım herşey yolunda gider...
İşler güçler derken ailem ile vakit geçirmek istesem de yapamıyorum. İşim buna engel oluyor. Mahalle de ise deli olan adam bize gelip köpek dişli bir kadının köye saldıracağını ve fırsat bulursa çocukları kaçıracağını söylüyor. Deli işte deli ile deli olmaya gerek yok....
Ama adamın boynuna bakmak için hiç yaklaşmadım. Belki de adam haklıdır. Ama bunu dediğimi duyarlarsa benimle dalga geçerler. Bu yüzden gizli bir araştırma yapmalıyım...
Deli ile konuştuk ve gördüğü o dişli kişiyi gördük. Sıcağa çıkarmıyordu ve bu bir vampirdi. Çocukken bunların sadece efsane olduğuna inanıyordum ama gerçek hayatta olması beni şoke etti.  Ayrıca vampir kimse o bana tanıdık geliyor. Ama çıkaramadım...
Birkaç gün içinde o adamla birlikte gizli bir şekilde barınak inşaa ettik ve adını Gün Işığı Barınağı koyduk. O vampirin hakkından geleceğiz. Ayrıca birkaç yiyecek ve içecek erzak ettik. Aç kalmamak adına elbette iyi olacak ve vampir saldırırsa tetikte olmamız gerekiyor. Işıklandırmalar arttırılmalı ve etrafta geceleri fazla dolanmamamız gerekiyor....
"Bu vampirin bizimle ne işi olur ki?" diye sordu deli adam bunun üstüne bende " Vampirler yaşayan ölüler ve insan ya da herhangi bir hayvanın kanına ihtiyaç duyuyorlar."  dedim. Bu deli adam için oldukça tuhaf gelmişti. O da bilgili bir kişiydi ama sonra ailesini sebepsiz yere kaybedince deli oldu. İşte bazı hayatlardan ders çıkarmak gerekiyor...
Ailem iş için almaya çıktılar. Birkaç saat içinde geri gelecekleri için evde kardeşimle olmak zorundayım. Üzgünüm yaşlı deli adam ama bugün burada kalamam ama yarın belki yanında olurum, o da belki çünkü düşük bir ihtimal gelebilirim...

Vampir Ve Vampir AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin