Jonathan ve yaşlı adam yollarını ayırdı ama yine kesişir belki?
Yaşlı adam...
Şifreyi çözerken okuma gözlükleri olmadığı için zorlandı ve sonunda şifre elindeydi;
SAĞ TÜNEL!!!
Yaşlı adam eşyalarını toplarken bir yandan Jonathan'ı düşünüyordu. Acaba o vampir ona zarar verecek miydi?..
Jonathan...
Korkudan yerimden oynayamaz hale gelmiştim. Hiçbir sebep yokken vampirin saldırısına karşılık verememekten korkuyordum. O kadar eğitim aldığıma göre onu vurmak zorundayım...
Yaşlı adam...
Adam sağ tünelden başarıyla çıktı ve buldukları şeyler iksir şişelerine benziyordu. Bunlar vampir hastalığını tedavi edecek ilaçlardı. Belli ki vampir tedavi olmak istiyordu ama bunu beceremiyordu. Bizde o zaman ona yardım ederiz...
Köy Halkı;
Halk endişeli gözlerle sığınakta bekliyordu. Neredeyse dört gün olmuştu ama hala bir haber yoktu. Vampir etrafta insan öldürmek için var olamadığını şu köylüler ne zaman anlayacak acaba?..
Yaşlı adam...
Adam şişelerin oranını tutturdu. Ve panzehir hazırdı. Hemen cebine koydu ve geçtiği tünellerden tekrar geçti. Bu sırada mektubu açıp okumak aklına hiç gelmemişti.
Jonathan...
Silahımı hazırladım ve onun alnına getirdiğim de bana baktı. Bana hüzünlü gözlerle bakıyordu. Benim ona saldıran biri olduğumu görmesi moralini bozdu...
Vampir...
O silahı bana tutması benim moralimi alt üst etti. Ama ona herşeyi anlatıyorum ki ne olduğumu anlasın artık. Ben kimseye zarar vermedim. Aslında o babamız. Ama o buna nasıl inanacak bilmiyorum. Geceleri vampir, sabahları insan kılığında gezen bir dracula. O kimse için yaşamıyor. Ben ölmedim aslında yaşıyorum. Sadece bir hastalık olarak söylemek istiyorum...
Jonathan...
Duyduğum bu şeylere nasıl inanmamı bekliyordu. Ama o haklı olabilir. Kardeşim bu zamana kadar beni öldürebilirdi ama bana birşey yapmadı. Tam aksine iyi davranıyordu. O zaman babamızı bulmalı ve bütün bu köyü kurtarmalıyız...
Yaşlı adam...
Jonathan kardeşini öldürmeden onu uyarmak zorundayım. Yoksa herşey geç olacak. Ve bu mektubu okuması gereken kişi ise Jonathan...Herkes kafası karışık bir şekilde düşünüyordu. Ve eğer yaşlı adam panzehiri Jonathan'a vermezse herşey geç olacak. Bir an önce mezarlığın yakınındaki odaya girip onları uyarmalı...
Yaşlı adam...
Onları bulmama çok az kaldı. Hemen o odaya girmek zorundayım. Yoksa herşey geç olacak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Ve Vampir Avcısı
VampireBu vampir birçok kişiyi öldürdü ama bir vampir avcısı onun sonunu getirecek. Ama bu kim haberi yok. Sizce vampir avcıyı öldürecek mi yoksa avcı mi onu öldürecek. Ya da beklenmedik bir sürpriz mi var acaba?