Dördüncü Bölüm

27 6 0
                                    

İntikam almak için kendimi geliştirdim. Ve şimdi olacak. Onun sonunu getireceğim...
15 kişi sağlam bir şekilde yola koyulduk. Arkamızda baltalı 7 kişi ben ve diğer 8 kişi ise bıçaklı ve sarımsak ile dolu elimizle yola devam ettik. Bir de şu çatlak adam vardı. O da ailesini kaybetmesine neden olan şeyin bu kadın vampir olduğuna inanıyor. İlerlerken çalı sesleri ile irkildim ama yaşlı adam varken sırtım yere gelemezdi herhalde...
İlerledikçe kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oluyordu. Ve ona her saniye yaklaştığımızı hissediyordum...
.
.
.
.
.

Ve işte oradaydı. Bir mezarın başında duran kadın vampir ve 15 kişi yani 16 demek istedim.
Oraya vardık ve saldırmak için harekete geçtik derken 7 kişi ortadan kayboldu ve diğer bıçaklı kişilerde yoktu. Etrafa sakince bir göz gezdirdim ve cesetler tepemizde duruyordu ve bütün kan emilmesi ile orada boş bebek gibi duruyorlardı. O an mideme hakim olmaya çalıştım. Yaşlı adam da bana destek olmaya çalışıyordu ama nafile...
Vampir çalıların oradaydı ve bizim burada olduğumuzu hissediyor gibiydi. Yaklaşmakta çok korktum ve kılıcımı şah damarına yaklaştırdım ve bağırarak "SEN YAŞAMAYI HAK ETMİYORSUN. SENİ ÖLDÜRECEĞİM." dedim. Ve işte o an kaderde ne varsa onu gördüm...

Vampir Ve Vampir AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin