Evden kaçmak için bütün yolları denedik. Başardık da ama Jonathan ve Sofia'nın babası bizi buldu. O an hayatımız gözlerimizin önünden geçti. Belki de ölecektik. Belki de vicdana gelip bizi bırakacaktı...
Son anımız olduğunu düşünürken köylülerden biri vampiri sırtından vurdu. O an hemen sığınağa kaçtık. Köylülere olanları hızlı bir şekilde anlatmaya başladık. Olanlar çok fazla olunca vampiri unutmadık tabi...
Vampir koyun merkezinde bulunuyordu. Yani orada köylüleri arıyordu. Kardeşim Sofia ise ortalarda yoktu ve panzehir ise onda idi. Yaşlı adam ve ben birkaç köylü ile birlikte hemen onu aradık. Sofia karşımızda duruyordu. Hemen yanımıza geldi ve panzehiri babama sıkarak öldürme fikrini söyledi. Bizde en iyi ölçüyü bulduk ve hemen onun boyun kısmına nişan aldı. Vurmak için hazırlandı. Oku hazırladı ve vurdu. Vampir orada can çekişiyordu. Sakince yanına gittik ve onun ölümünü izledik. Saniyeler içinde felç geçirdi ve hayata veda etti. Yaşlı adam mutlu bir şekilde haberi köylülere duyurdu. Kardeşim ile yaşlı adamı yanımıza almıştık. Yani birlikte yaşıyoruz. Bir de en küçük kardeşim de var elbette. Köylülerin dilinde konuşulmaya başladım ve kardeşimin yaşıyor olmasi beni deli gibi mutlu ediyor. Küçük kardeşim ise bizimle uyumak istiyor. Korkuyor ama elbette korkusu geçecek. Yaşlı adama gelecek olursak benden çok onu köy muhtarı yaptılar. Ben ise vampir avcısı olarak anılıyorum. Zaten avcılık işim olmasa ben olmazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Ve Vampir Avcısı
VampireBu vampir birçok kişiyi öldürdü ama bir vampir avcısı onun sonunu getirecek. Ama bu kim haberi yok. Sizce vampir avcıyı öldürecek mi yoksa avcı mi onu öldürecek. Ya da beklenmedik bir sürpriz mi var acaba?