Altıncı Bölüm

18 7 3
                                    

Köy Halkı...
Çocuklar vampirlerin yaptığı zulümler nedeniyle sık sık kabuslar görmeye başladı. Çocuklar dışında bazı yaşlı bilgeler hiçbir zaman kötü düşünmek istemiyordu. Aileler ise paranoyak olmuştu. Ve artık ölüler ile muhattap oluyorlardı. Yani onlara göre öyleydi...
Yaşlı adam...
İşler iyice kötüye gidiyordu. O kızı eski haline getirmek zorundayım. Odaya girerken onları görmek beni mutlu ediyor. Ama şimdi bunu onlara anlatma zamanı...
Jonathan...
Yaşlı adam çok endişeli ve mutlu görünüyordu. Birşey anlatacağını hissediyorum...
Vampir...
Bu adama güvenim tam. O adam sayesinde ben şimdi iyileşme göstereceğim ve babamı hapse götüreceğim. Bu olanlar ve ölümlerin hepsi onun suçu...
Yaşlı adam...
Olanları anlatırken nefes nefese kalmıştım. Anlatırken vampir kızın mutlu olmasına da seviyorum. Ve şimdi panzehiri ona enjekte ediyorum.
Jonathan...
Kan, iğne gibi şeyleri görmeye dayanamadığım için sağ tarafa odaklı bakmaya başladım ve oradan bir gölge geçtiğine yemin ederim...
Vampir...
İyileştim ve abim gölge görmüştü. Hemen burayı terk etmemiz gerekiyordu. Eğer babam bizi bulursa buradan sağ çıkma ihtimalimiz yok!..
Yaşlı adam...
Elimizde bir panzehir var ve eğer köylüler zarar gördüyse onları kurtarma ihtimalinin yüksek olduğunu söyleyebilirim. Bu iyi bir haber ama neden Jonathan bana tuhaf bir şekilde bakıyor?..
Jonathan...
Kapı açılmıyor. Dışarıdan zincir vurulmuş. Nasıl çıkacağız şimdi?..
Sofia (Vampir)
Bu evi kendi köyüm gibi iyi biliyorum. Birkaç tüneli var ve kaçmak için biraz uzun süren bir maceraya atılacağız...
Köy halkı...
Herkes tuhaf davranışlar sergiliyor. Bilgeler sığınakta Jonathan oluşturduğu kilise de dualar ederken ölümlerin ardı arkası kesilmiyor. Jonathan köye gelmeden köylülerin yarısı öldü bile...

Vampir Ve Vampir AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin