Deli adam yaptığı işlerle tanınıyordu. Ondan yardım almak çok iyi bir seçenektir ve elimizde birçok şey varken bunu değerlendirmek gerekiyor. O vampiri evine kadar takip edeceğiz ve sonra ise suç üstü yapacağız. Bu arada ölümler artmaya başladı ve eğer buna bir son veremezsek insanlığını sonunu getirebilir. Ama yine de onları korumalı ve çocukları sağlık bir şekilde okula götürmeliyiz. Bu vampirler etrafındaki kan kokusunu çok iyi anlarlar ve eğer bir insan ya da hayvan ile karşılaşma ihtimali doğacak olursa kurbanın son damlasına kadar kanını emerek ziyafet çekerler. Ne kadar da mide bulandırıcı değil mi?..
Neyse bu konuları atlayalım ve hemen işe koyulalım.
En son yaptığım plan ile köyde yaşayan sakinleri yaptığımın sığınağa sokmak ve birkaç güçlü erkek bularak bir de hemşire bayan tabi ki. Çünkü yaralı olursa bir doktora ve hemşireye ihtiyaç var. Hemen yola koyulmalı ve sevdiklerimiz için savaşmayı göze almalıyız...
Bu vampir iyi yürekli köy halkından ne istiyor anlamıyorum ki!
Ama elbette bir nedeni vardır. Değil mi?..
Deli adama ile hemen sığınağı kontrol ettik ve köylüleri sakince içeriye aldık. Yoklama sırası bu sefer öğretmenler de değil bizdeydi ve iki kişi ortada yoktu. Annem ve babam!..
Onlar işten döneli çok olmadığı halde nerede onlar?
Deli adam peşime geldi ve hemen ailemi bulmama yardım etti. Ama o korkunç manzara yüzünden ağlamaktan perişan oldum. Annem ve babam vampir tarafından saldırıya uğramış ve bütün bedenlerinde ki kan emilerek ölümlerine neden olmuştu. Kardeşim güvendeydi ama ailem hayatını kaybetti. Ve şimdi istediğim tek şey intikam almak!
BİRKAÇ AY SONRA...
Ailem acımasız bir şekilde öldürüldüğü içi kendimi asla affetmem ama o vampir mezarın dibini sonuna kadar boylayacak. Bende o zaman huzur içinde yaşayabilirim. Ama elbette bunu tek başıma yapamam. Köy halkını buna ikna etmem gerek ama nasıl bu işi yapacağım bilmiyorum. O zaman bu deli adam bana biraz tavsiye verirse fena olmazdı ama kendimi idare edebilirim. Çocuk değilim sonuçta!
Korkaklar delikler de saklanır ama cesur insanlar delikten sıkılır ve istediği intikamı almak için oradan uzaklaşır. Ve bunu yapacak güçlü insan benim. Sevdiklerim benimle alay ederdi ama ben onları hep severdim. Bazen ise onların yanında yavru kedi gibi olurdum ama eski Jonathan eskide kaldı. Şimdi ise herkesin karşısında daha farklı biri var. Tek yapmam gereken kendi ordumu kurup o vampire haddini bildirmek. Ayrıca bu konuda deli adama karşı iyi şeyler hissediyorum. Kendisi olduğundan daha zeki ve insanların onunla alay etmesi bence bana göre çok yanlış. Onlar topluma kazandırılması gereken kişiler, dışlanması gereken basit insanlara asla benzetilmemeleri gerekiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Ve Vampir Avcısı
VampirgeschichtenBu vampir birçok kişiyi öldürdü ama bir vampir avcısı onun sonunu getirecek. Ama bu kim haberi yok. Sizce vampir avcıyı öldürecek mi yoksa avcı mi onu öldürecek. Ya da beklenmedik bir sürpriz mi var acaba?