Nyolcadik💕

924 21 8
                                    

Sziasztok itt van egy újabb rész és ez most duplája lesz.
Jó olvasást. 🤗💞💜
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Előző részből: Állam alá nyúlt, majd maga felé fordított meg ijedtem mert csak pár centi volt köztünk és ekkor....

Bám el fordult majd fel állt a helyéről és el ment, szégyenlősen le hajtottam a fejem, majd újra fel kaptam és Yoongi hűlt helyét néztem.

Miért? Miért nem csókolt meg? Pedig csak pár centivolt köztünk, nyugodtan meg tudot volna csókolni!! Miért?

Észre se vetem hogy egy könnycsepp folyik le arcomon, mikor észbe kaptam gyorsan le törültem majd fel szaladtam a szobámba.

Konyhát a zöldségeket úgy hagytam most egyedül szeretnék lenni.

Yoongi pov.

Csak egy kicsi kelet volna de...nem tettem meg hiszen még is a testvérem nem illik ezt, de még is annyira kívántatos ajkai voltak, de nem tehetem meg hiszen neki majd lesz egy fiúja aki majd férjhez akarja venni, majd gyereket csinál neki.

Gyorsan a stúdiómba futottam, most nagyon is egyedül akarok lenni, pedig nyugodtan meg tehetem volna, látam rajta is hogy akarja, és hogy készen áll de én még se mertem meg tenni.

Most biztos azt hiszi rólam valami félős nyuszi vagyok.

Na mindegy valamit csinálok hogy ne higye azt hogy félős nyuszi vagyok, csak  Jungkook szokott az lenni, én a nagy Min Yoongi meg mutatja hogy nem fél és hogy még jobban el csábítja azt a lány aki a folyosó végén van.

Fel álltam székemből majd superman pozícióba álltam és el ordítottam magam.

-JÓ BÁTYUS LESZEK EZÉRT MEG HÓDÍTÓM A HUGOMAT!!!- ordítottam el magam mint egy nem normális, remélem nem hallota meg, habár kétlem mert hangszigetelt a fal.

Le ültem a székembe majd el keztem írni egy dalt.

Ji pov.

Le mentem a konyhába, meg főztem a kaját össze szedtem majd le ültem a fotelbe és néztem a tévét...vagy is ki voltam akadva.

Csendesen ment a tévé mikor is fentről hallotam valami ordibálást csak nem lehetett ki venni hogy mit ordít az illető vagy is Yoongi.

Na mindegy vissza fordultam a tévéhez és megint ki akadtam de most arra amit mondtak a híradóban.

Bemondó: Teajeon-dongban egy hatalmas robbanás történt az xy épületben, sok ember vesztette életét, köszönjük hogy velünk voltak viszontlátásra.

-Apah...-sutogtam, elő vetem a telofonom de pont hogy hívott anya.

Beszélgetés:

Szia anya.

Szia kicsim (szipogot egyet)
A..apád m..eg h..alt.

Hogy mi? Indulok anya ki tartás.

Beszélgetés vége.

-Yoongi!!-ordítottam és futottam is futottam fel az emeletre- Yoongi!!!

-Tessék? - dugta ki a fejét az ajtón.

-pakolj! Most! Van öt perced- futottam a szobámba.

Öt perc múlva.

-Mi ez a nagy sietség?

-Téged anya nem hívott?

-Kelet volna?

-Yoongi, apa meg halt abban a ki baszot robbanásban- mondtam majd futottam is le, a sírás kerülgetet de volt bennem annyi hogy tartsam magam.

^______^

-Anya itt vagyunk!- ordítottam el magam.

-Kicsim!- szaladt ki a nappaliból- Yoongi drágám- sírt még jobban.

-gyere anya feküdj le ez így nem jó neked- mondta Yoongi.

-Igen anya, ahogy látom főzni akartál, megyek és el intézem- indultam meg a konyhába.

-Ne!

-de anya gyere-majd fel mentek anya szobájába.

Hát akkor fogjunk neki főzni.


Már egy fél órája főzök mikor egy kéz fondik a derekamra.

-Nyugi csak én vagyok- sutogta  a bátyám.

-áh oké- nevettem el magam.

-sajnálom- mondta majd a fejét a vállamra döntötte.

-Mit sajnálsz?- sutogtam.

-Hát azt hogy tudod nem csókoltalak ma meg.

Köpni nyelni nem tudtam.

-M..mih?- fordultam meg.

Pimaszul el mosolyodot majd arcomat meg fogta és hüveg ujjával rá simítót, lassan közeledet felém a szívem verésem szaporáb lett.

Még annyi volt köztünk hogy hogy egy Á4 lapot lehetet volna csak oda tenni. Meg nyalta ajkait de úgy hogy az enyémeket is érintette.

Vadul le csapot ajkaimra, nem lepődtem meg mert már volt ilyen, de az ő ajka egy szóval isteni. Vadul csókoltuk egymást majd alám nyúlt és fel rakot a pultra.

Levegő miat el váltunk , és nyál csíkot húzva  ezt pedig Yoongi le puszilta.....













Sziasztok!! Itt is vagyok az új részel ha tetszet ⭐+💬.
Bocsánatot szeretnék kérni azoktól akiket meg váratok a részekel csak egyszerűen nincs időm nyaralásról nyaralásra de igyekszem minél hamarabb részeket ki tenni, vigyázatok magatokra jó éjt 💕💞🐰🐼

Több mint testvér  (Min Yoongi ff.) Where stories live. Discover now