Ki nyitotam a szemem de vissza is csuktam, majd megint ki nyitotam, majd körbe néztem és Yoongit látam magam melet ahogy szunyokál, majd fejemet hátra döntöttem és vissza gondoltam a tegnap estére, valami fenomenális volt, de akkor is testvérek vagyunk.Nyöszörgést hallotam magam mellől ezért gyorsan oda kaptam a fejem. Yoongi szemei csak úgy csillogtak ahogy éj sötét szemeibe néztem, gyönyörű ajkai csak úgy hivogatak, haja kócos volt,egy szóval tökéletes.
-Hé Ji figyelsz te rám?- kezdte el lengetni előttem a kezét.
-Mond újra- fordultam oldalra hogy Yoongival szemben legyek. Válaszul csak egy szájra csókot kaptam.
-Jó reggelt- mosolygot.
-Jó reggelt- nevettem.
-Megyünk reggelizni, nagyon éhes vagyok- fogta a pociját- vagy még le viszünk egy menetet?-nézet rám perverzen- tudod reggel egy csodás nő melet ébredtem és egy kicsit kanos letem.
-inkább mennyünk reggelizni.
-Chh, ohhh pedig azt hitem most egy reggeli szexet le nyomunk gyorsba- szomorodot el.
-Yoongi fejezd be, itt most anya a fontos nem a te farkad,meny a fürdőbe és verd ki.- álltam fel az ágyból majd Yoonginak a bluzát fel vetem. Hátra fordultam de bár ne tettem volna, Yoongi szomorúan fel le huzogata tagján a kezét.
Egy kicsit meg sajnáltam, ezért gyorsan le szedtem magamról a bluzot és Yoongi ölébe hupantam egyenesen a farkár, majd egy nagyobbat nyögtem és el keztem mozogni.
*Time skip*
-anya meg kell ened az egészet. - fogtam meg anya kezét.
-rendben kicsim, meg eszem- mondta halkan.
Anyát egyedül hagytam majd le mentem a nappaliba Yoongi melé a kanapéra, valamilyen sorozatot nézet mert nagyon bele volt merülve így észre se vet.
-Yoongi-sutogtam a fülébe, majd yoongi is a fülemhez fordult.
-igen?- el keztem nevetni, ezért neki is egy nagy mosoly keletkezett az arcán.
-unatkozok, csináljunk valamit- nyafisztam mindt egy öt éves.
-oké- kezte el ki gombolni nadrágja gombját.
-Héj! Nem eről volt szó, de tudod mit elég nagy az udvaron a fű, szóval meny és nyird le.
-na ne!!
-de de vagy ha nem akkor....
- jó megyek, futok.- ment gyors léptekbe a garázshoz hogy ki vegye a fű nyirot.
Eközben gyorsan fogtam egy poharat és töltöttem bele limonádét majd jeget tetem bele és ki ültem nézni Yoongit.....
Egy újabb részt hoztam remélem tetszik, ha tetszett vote+koment. 💜🐰
YOU ARE READING
Több mint testvér (Min Yoongi ff.)
FanfictionEgy lány aki a szüleitől el költözik a bátyájához. De idő közben a lány bele szeret a testvérébe és ez a szeretet viszonozva lesz.... ❗ Figyelem ❗ Káromkodás❗ 16+ 18+❗